Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste shoot !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste shoot !



    Nou ik heb al veel gelezen en gezien hier ! Dus besloot ik zelf maar eens zo'n schoot te doen ! Model is Aysha en voor haar was het ook de eerste shoot !

    De foto's kan je vinden op http://users.skynet.be/fb333370/ . Graag commentaar over alles !!!! Bewerken ... daar kan ik nog geen slag van ! Heb een kader gezet en naam ! Verder van de rest .... was de eerste keer he




    Bedankt
    Last edited by Kurdy E10; 18 augustus 2006, 19:18.

  • #2
    Re: Mijn eerste shoot !

    Er zitten hele mooie tussen. Wat mij aantrok was willekeurig 2,4,6,9,12,17en 22. Jammer dat je de blauwe lucht niet mee had.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste shoot !

      mag je zo ook posten??? dat wist ik niet! Maar ik vind het een hele leuke serie geworden!

      Gaaf gedaan gr Djai
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste shoot !

        Oorspronkelijk geplaatst door drh
        Er zitten hele mooie tussen. Wat mij aantrok was willekeurig 2,4,6,9,12,17en 22. Jammer dat je de blauwe lucht niet mee had.

        En hoe zou ik die lucht meekrijgen ? Door een lagere sluiter ?......

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste shoot !

          Aangezien hier geen foto getoond wordt, verhuist dit topic even naar het testforum tot het aan de forumregels voldoet.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste shoot !

            Ik vind haar wel iets weghebben van Keira Knightley, oftewel de actrice die Elizabeth Swann speelt in de film 'Pirates of the Caribbean'. Ik vind het wel leuk omdat ze op het strand en een boot staat, net uit de film!
            One day, I would like to make nice pictures :-)
            www.lucaskoijen.nl

            Comment


            • #7
              Re: Mijn eerste shoot !

              Oorspronkelijk geplaatst door pcwiet
              Aangezien hier geen foto getoond wordt, verhuist dit topic even naar het testforum tot het aan de forumregels voldoet.

              Is in orde nu !

              Comment


              • #8
                Re: Mijn eerste shoot !

                zeer mooie foto

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn eerste shoot !

                  yes ziet er goed uit maar dat had ik al gezegd

                  Gr djai
                  http://www.djai.nl
                  Konica Minolta Dynax 5D
                  KM 35-70mm lens
                  Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn eerste shoot !

                    Oorspronkelijk geplaatst door Kurdy E10
                    En hoe zou ik die lucht meekrijgen ? Door een lagere sluiter ?......
                    Er moet natuurlijk wel een blauwe lucht zijn anders krijg je die ook niet op de foto. Je kan die versterken door een circulair polarisatie filter te gebruiken.
                    Dit filter kan je draaien met een ring en zo het mooiste blauw opzoekken.
                    Ook is dit filter geschikt om reflecties weg te halen. Nadeel van dit filter is dat je 2 stops in moet leveren, dus vaker een hogere iso moet kiezen.
                    Mvg, drh

                    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn eerste shoot !

                      Oorspronkelijk geplaatst door drh
                      Er moet natuurlijk wel een blauwe lucht zijn anders krijg je die ook niet op de foto. Je kan die versterken door een circulair polarisatie filter te gebruiken.
                      Dit filter kan je draaien met een ring en zo het mooiste blauw opzoekken.
                      Ook is dit filter geschikt om reflecties weg te halen. Nadeel van dit filter is dat je 2 stops in moet leveren, dus vaker een hogere iso moet kiezen.
                      das een pak beter !! Ik heb liever iets waar ik kan uit leren ! Dat het mooie foto's zijn .... nu ja dat zou wel kunnen maar er zijn een pak dingen die mij zelfs niet aanstaan ! Maar misschien zou ik die kunnen verbeteren via PS of beter foto maken ..etc..

                      Maar zoals je wel kon of kan zien was er die dag helemaal geen lucht enkel 1 wit gordijn !.. Dus je kan niets iets trekken dat er niet is .... denk ik. Maar vraagje ik hem al eens gezien dat je 4 kleuren kan hebben voor voor je lens te plaatsen ! Maar welk kleur dient voor wat ? En is dat echt nodig om betere foto's te kunnen maken
                      Last edited by Kurdy E10; 19 augustus 2006, 07:11.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn eerste shoot !

                        Idd zeer goeie foto reeks hoor Het model vind ik ook

                        Ook wel een speciale mooie naam van het model! Is dit geen Pakistaanse naam of zo?

                        Je kan in PS de lucht van de huidige foto veranderen in blauwe lucht van een andere foto. Is niet zo heel moeilijk, maar vraagt toch een beetje werk! Als je intresse hebt wil ik de uitleg wel eens posten!

                        Super7
                        D100 en nog veel wensen!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn eerste shoot !

                          Als dit uw 1e shoot is moet ik u feliciteren met het resultaat...ook een mooi en spontaan model trouwens.
                          doe zo verder en we gaan nog prachtige werken zien....
                          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn eerste shoot !

                            Proficiat, 'k hoop da'k bij m'n eerste model-shoot (als die er ooit komt) ook zo'n succes mag boeken!

                            (psst, Kurdy... 't is PhotograPHer... )

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn eerste shoot !

                              denk dat ie mooier zou zijn, als ze eerst helemaal ondergedompelt zou zijn, gezien het effekt al van dat kleine stukje.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X