Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Me thinking ......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Me thinking ......

    Terwijl ik wat zat te piekeren over wat somdere momenten ....
    dacht ik , misschien even vast leggen op de gevoelige plaat.

    Misschien wat donkere somber over komende foto's, maar is eigenlijk wel een beetje " state of mind"











    Grtz Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Me thinking ......

    ik vind ze prachtig
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Me thinking ......

      Vanaf nu geef ik punten volgens mijn hoogst persoonlijke appreciatie-quoterings-ding gevoel. En dit MET toelichting.

      De punten: 5 (waarbij 1 staat voor de grootsten brol, die ik zelfs niet mogelijk achtte om ooit ooit uit een camera te zien komen, en 10 voor het ultieme genot op gebied van fotografie).

      Toelichting: Zwakke compositie van een ongeinspireerd onderwerp dat voor de rest weinig of niks origineels te bieden heeft. Te donker, te centraal, te onscherp, te "somder".
      En dan nog eens driemaal hetzelfde van dat. Alsof eentje nog niet genoeg was.

      Een mens zou van minder depressief worden .

      Comment


      • #4
        Re: Me thinking ......

        Eerlijk gezegd kan ik dat een beetje volgen. Ik denk dat als je de eerste foto alleen zet, 't sterker is dan de drie tesamen. (klinkt als een hoop gezever... nuja, das 't gevoel dat ik erbij krijg)
        Rechts nog een stukje eraf, en dan is 't voor mij super.

        Tweede en derde foto lijken teveel op elkaar. 1e vind ik sterker.


        groeten
        http://www.flickr.com/photos/timpirotte/ commentaren welkom !

        Comment


        • #5
          Re: Me thinking ......

          Oorspronkelijk geplaatst door leonbidon Bekijk bericht
          Vanaf nu geef ik punten volgens mijn hoogst persoonlijke appreciatie-quoterings-ding gevoel. En dit MET toelichting.

          De punten: 5 (waarbij 1 staat voor de grootsten brol, die ik zelfs niet mogelijk achtte om ooit ooit uit een camera te zien komen, en 10 voor het ultieme genot op gebied van fotografie).

          Toelichting: Zwakke compositie van een ongeinspireerd onderwerp dat voor de rest weinig of niks origineels te bieden heeft. Te donker, te centraal, te onscherp, te "somder".
          En dan nog eens driemaal hetzelfde van dat. Alsof eentje nog niet genoeg was.

          Een mens zou van minder depressief worden .
          misschien is dat ook het opzet. Zoals eerder ook beschreven is de foto "state of mind"
          de foto geeft een emotie weer , deze keer somber
          het kunnen niet altijd vrolijke wielrenners of motocrossers zijn hé

          Grtz Tigo
          To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
          Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

          Comment


          • #6
            Re: Me thinking ......

            Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
            misschien is dat ook het opzet. Zoals eerder ook beschreven is de foto "state of mind"
            de foto geeft een emotie weer , deze keer somber
            het kunnen niet altijd vrolijke wielrenners of motocrossers zijn hé

            Grtz Tigo
            "WAT" is misschien ook wel het opzet?
            Dat we depressief zouden worden van deze foto's?

            Wat je "state of mind" is of was zal me eerlijk gezegd worst wezen. De enige vraag op dit forum is wat je foto's waard zijn.
            Mijn antwoord op deze vraag weet je.
            Last edited by leonbidon; 6 maart 2009, 23:46.

            Comment


            • #7
              Re: Me thinking ......

              Dubbelpost

              Comment


              • #8
                Re: Me thinking ......

                Volgens puntentelling van Leon: 4
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Me thinking ......

                  jongen toch............

                  Comment


                  • #10
                    Re: Me thinking ......

                    Schitterend

                    Als dit foto's zijn genomen in een somber moment dan geven deze foto's werkelijk weer wat de uitdrukkingen kunnen zijn van iemand die zich in zo'n moment bevind.

                    Bijna 3 gelijke foto's en toch foto's met elk een eigen weergave van emotie.

                    De eerste foto met de vinger min of meer aan de slaap geeft duidelijk het overdenken van een probleem weer.

                    De tweede foto roept bij mij dan eerder een beeld op van waar is het misgelopen.

                    De laatste foto weerspiegeld voor mij dan eerder het gevoel van vraag. Heb ik er nog zin in. Wat brengt mij de toekomst.

                    Ik vind het gewoon schitterende zelfportretten die door het donkere zwarte met een lichte waas van mist de gevoelens van een dromerige mistroostigheid perfect weergeeft.

                    Zeker drie foto's die gebundeld samen moet blijven.

                    Maar ik hoop weldra ook een meer opgewekter drieluikje te mogen hier op BD
                    Spookys Fotoweb
                    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                    Comment


                    • #11
                      Re: Me thinking ......

                      vind die ene wel goed, de andere twee hadden er voor mij niet bij gehoeven.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Me thinking ......

                        @ Spooky,Ngo, David..

                        Bedankt voor jullie bevindingen en in het bijzonder Spooky voor het hart onder de riem.


                        @ leonbidon,

                        Het is niet mijn schuld dat een persoon zoals jij vol frustraties van weet ik veel waar, hier rond loopt. Je kan evengoed je eigen problemen op een deftige manier oplossen ( door bijvoorbeeld naar de dokter of de psychiater te gaan ) in plaats van op een onbeschofte boertige manier je frustraties uit te werken van achter je PC op mensen die hier iets moois proberen te maken van hun hobby. Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar het is ook ieders plicht om een beetje menselijk en beleeft te doen tegenover elkaar.
                        Ik krijg sterk de indruk dat je enkel maar naar hier komt om de mensen af te breken en ruzie te stoken. Nu geloof mij, en ik denk dat ik mag spreken in naam van de grote meerderheid hier op BD, zelfingenomen negatieve ruziestokers kunnen we hier best missen. We zijn hier voor de fun en iets bij te leren. Afgekraakt worden moeten we in het dagelijkse leven al genoeg doorstaan.
                        Ik kan alleen maar zeggen, hou eens je hand boven je hoofd en kijk ( op alle vlakken, zowel fotografisch als mens zijnde ) wie er onder staat.

                        Nog vriendelijke groeten Tigo
                        To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                        Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                        Comment


                        • #13
                          Re: Me thinking ......

                          Oeps, had ik geweten dat je er zo erg aan toe was dan had ik mijn oprechte mening over je foto's wel achterwege gelaten. Mijn excuses daarvoor dus.

                          Veel sterkte nog.
                          Last edited by leonbidon; 7 maart 2009, 08:00.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Me thinking ......

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tigo Bekijk bericht
                            @ Spooky,Ngo, David..

                            Bedankt voor jullie bevindingen en in het bijzonder Spooky voor het hart onder de riem.


                            @ leonbidon,

                            Het is niet mijn schuld dat een persoon zoals jij vol frustraties van weet ik veel waar, hier rond loopt. Je kan evengoed je eigen problemen op een deftige manier oplossen ( door bijvoorbeeld naar de dokter of de psychiater te gaan ) in plaats van op een onbeschofte boertige manier je frustraties uit te werken van achter je PC op mensen die hier iets moois proberen te maken van hun hobby. Iedereen heeft recht op een eigen mening, maar het is ook ieders plicht om een beetje menselijk en beleeft te doen tegenover elkaar.
                            Ik krijg sterk de indruk dat je enkel maar naar hier komt om de mensen af te breken en ruzie te stoken. Nu geloof mij, en ik denk dat ik mag spreken in naam van de grote meerderheid hier op BD, zelfingenomen negatieve ruziestokers kunnen we hier best missen. We zijn hier voor de fun en iets bij te leren. Afgekraakt worden moeten we in het dagelijkse leven al genoeg doorstaan.
                            Ik kan alleen maar zeggen, hou eens je hand boven je hoofd en kijk ( op alle vlakken, zowel fotografisch als mens zijnde ) wie er onder staat.

                            Nog vriendelijke groeten Tigo
                            Een reactie die nogmaals aantoont dat eerlijke, onderbouwde reacties weinig welkom zijn op BD.
                            En dat dit zo is, bewijs je door enkel de positivie reageerders te bedanken.
                            Triestig
                            Proficiat
                            Mvg Tim

                            Comment


                            • #15
                              Re: Me thinking ......

                              @Ticor: Tico heeft ergens wel gelijk natuurlijk. Ik had mijn mening niet zo cru mogen stellen. Soms laat ik me daar inderdaad wel wat te hard in gaan.


                              De tweede foto is trouwens de beste voor mij. Het "wegkijken" doet het hem daarin.
                              Doe er rechts en bovenaan een stukje af en het is zelfs een hele mooie.

                              Comment

                              Working...
                              X