Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marjolein close

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marjolein close

    Wegens het aanhoudende weer , nog maar eens wat bewerkingen getest , denk dat niet iedereen ze gaat mooi vinden , ik vind ze alvast geslaagd.
    Bedoeling was een surrealistisch tintje te verkrijgen aan men plaatje.

    mvg xiebu

    "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
    *BD1033BE*

  • #2
    Re: Marjolein close

    tja... spelen is leuk maar deze valt voor mij helaas in de categorie "hoe een prachtig mens met spielerei om zeep helpen "

    compo (crop ?) onderaan te krap & bovenaan mag er naar mijn gevoel meer af
    Scotty... beam me up !!!

    Comment


    • #3
      Re: Marjolein close

      Ik volg... Kleuren en ogen vind ik nog wel ok (vanuit ons standpunt is het linkeroog wel te knallend), maar het algemeen gevoel is toch wel dat het overdone is... Nep. Jammer! Nu, je zegt zelf dat het surrealistisch is en dat kan misschien ook wel in sommige gevallen, maar bij deze niet, in mijn ogen. Het geeft hier echt geen meerwaarde.
      . fashion & artist photography
      . www.kurtvandeweerdt.be
      . twitter . facebook . flickr

      Comment


      • #4
        Re: Marjolein close

        Surrealisme is wel meer dan beetje overdrijven met photoshop...

        Ik vind het ook jammer. Zo'n meisje wordt ook gedegradeerd door zo'n overbewerking.

        Comment


        • #5
          Re: Marjolein close

          nee, zelfs als verwoed Photoshop-gebruiker ga hier niet meer. Trop is teveel!
          "Just do it !"

          http://jr52.be/index.html

          Comment


          • #6
            Re: Marjolein close

            had je de huid goed gedaan was het nice geweest... Maar de huid is gewoon slecht gedaan.. post eens een remake met de huid anders.. erover mag maar goed dan.. maak het een beetje fantasy..
            poof

            Comment


            • #7
              Re: Marjolein close

              Marjolein, de échte, van Mattel!



              Wanneer is 't erover, da's de vraag...
              CANON Inc. Made In Japan

              Comment


              • #8
                Re: Marjolein close

                't is mijn stijl niet, maar soit...

                lijkt me toch teveel op een 3D rendering dan op een portret.

                G
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                Comment


                • #9
                  Re: Marjolein close

                  De huid is overdone, lijkt meer op een etalagepop-velleke. Maar voor het overige vind ik het wel interessant. Ik wil nog wel meer van deze experimenten zien.
                  Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marjolein close

                    Blijkbaar de bedoeling van Xiebu. Ik kan het echt wel smaken hoor, vooral als dat de bedoeling was! Het plaatje was voor mij persoonlijk completer geweest mocht je er een sneeuwlandschapje bij geshopt hebben en een laagje rijm op het bont
                    www.brunodyserinck.be
                    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marjolein close

                      Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                      compo (crop ?) onderaan te krap & bovenaan mag er naar mijn gevoel meer af
                      M.i. de belangrijkste opmerking die hierboven staat... m.i. vooral compositorisch niet zo'n sterke foto.

                      Mvg

                      Chris

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marjolein close

                        Oorspronkelijk geplaatst door xiebu Bekijk bericht
                        Bedoeling was een surrealistisch tintje te verkrijgen aan men plaatje.
                        en das gelukt hoor.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marjolein close

                          De huid is er inderdaad over,maar de ogen vind ik persoonlijk toch lekker knallen.Misschien vierkant gecropt sterker?
                          "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

                          Comment

                          Working...
                          X