Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marjolein

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Marjolein

    Weer eens een fotootje van mijn kant


  • #2
    Re: Marjolein

    Leuke plaat maar vind de boezem toch net iets te prominent

    Comment


    • #3
      Re: Marjolein

      kijk hier naar net als het model, met ingehouden adem.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Marjolein

        heb juist gezegd dat ze dat niet moest doen.. maar maatje 34 met een cupE is wel lastig verdoezelen he

        Comment


        • #5
          Re: Marjolein

          Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
          .... maar maatje 34 met een cupE is wel lastig verdoezelen he
          croppen...?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Marjolein

            Mooie foto niks mis mee.
            Grt,
            Hexagon

            Comment


            • #7
              Re: Marjolein

              Dat zou pas zonde zijn Bouk :-)
              Degelijke foto
              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              croppen...?
              grt,bouk.

              Comment


              • #8
                Re: Marjolein

                Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
                ....
                Degelijke foto
                das waar.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Marjolein

                  Hele mooie foto,... en een mooie boezem moet je zeker niet wegsteken
                  Canon, the power to see things differently

                  Comment


                  • #10
                    Re: Marjolein

                    Wauw! Knappe foto.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Marjolein

                      Hele mooie dame. Mooie Mua. De styling roept wel aandacht naar die boezem. Of er iets mis mee is, dat laat ik aan anderen over om over te oordelen.

                      Mooi, alleen wat ik me de hele tijd afvraag. had jij ook nog een licht vanachter? Het lijkt zo raar rond haar haren, maar vermoed dat het een achtergrondlicht is?
                      En wat ik me nog afvraag? Veel PS van de huid? Het mocht voor mij wat minder gladjes, maar misschien is ze gewoon zo glad

                      Maar ik vind em best te pruimen hoor en leuk dat je ook andere modellen post
                      Al doende leert men...

                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Marjolein

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                        Hele mooie dame. Mooie Mua. De styling roept wel aandacht naar die boezem. Of er iets mis mee is, dat laat ik aan anderen over om over te oordelen.

                        Mooi, alleen wat ik me de hele tijd afvraag. had jij ook nog een licht vanachter? Het lijkt zo raar rond haar haren, maar vermoed dat het een achtergrondlicht is?
                        En wat ik me nog afvraag? Veel PS van de huid? Het mocht voor mij wat minder gladjes, maar misschien is ze gewoon zo glad

                        Maar ik vind em best te pruimen hoor en leuk dat je ook andere modellen post
                        Dank je wel! Mua heb ik in ps gedaan .
                        had hier 2 lampen van voren en geen op achter grond want heb er maar 2 huid is bewerkt. ik plus model zijn daar tevreden over.. dat blijft denk ik altijd een discussie puntje

                        Comment


                        • #13
                          Re: Marjolein

                          Oorspronkelijk geplaatst door MrsNuke87 Bekijk bericht
                          had hier 2 lampen van voren en geen op achter grond want heb er maar 2 huid is bewerkt. ik plus model zijn daar tevreden over.. dat blijft denk ik altijd een discussie puntje
                          Tuurlijk is smaak, maar ben al blij dat ik het toch 'goed' ingeschat had wat de PS betreft. Behalve de MUA, in hoeverre is het PS? Ben eigenlijk heel erg benieuwd naar het origineel nu. Ik zou toch ook eens kijken waar het achter je model is misgelopen, rond de haren. Is die lichte gloed er ook al op je origineel?
                          Huidbewerking, het mag voor mij soms wel eens over de top zijn hoor. Maar hier weet ik het persoonlijk niet. Is voor mij iets te gladjes, maar no offense alvast hoor!
                          Al doende leert men...

                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Marjolein

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            Tuurlijk is smaak, maar ben al blij dat ik het toch 'goed' ingeschat had wat de PS betreft. Behalve de MUA, in hoeverre is het PS? Ben eigenlijk heel erg benieuwd naar het origineel nu. Ik zou toch ook eens kijken waar het achter je model is misgelopen, rond de haren. Is die lichte gloed er ook al op je origineel?
                            Huidbewerking, het mag voor mij soms wel eens over de top zijn hoor. Maar hier weet ik het persoonlijk niet. Is voor mij iets te gladjes, maar no offense alvast hoor!
                            ze had mascara op, en naar mijn mening te veel foundation en iet wat slechte huid
                            vind het niet nodig om origineel te plaatsen
                            bedankt voor je reactie en interesse in ieder geval

                            Comment


                            • #15
                              Re: Marjolein

                              Voor mij ook te gladjes helaas, ik hou wel van goed retoucheerwerk, maar in zo'n spontaan portretje liever niet.
                              Plus, waarom alles glad maken en de wallen dan deels laten staan?
                              Ik zie ook wat gepruts aan het oogwit, ik weet dat iedereen daar aan begint te retoucheren, maar mooiste is er gewoon afblijven.

                              Geen slechte foto en leuk dat je ook wat begint te verdiepen in het retoucheerwerk
                              Ik zou het graag eens zien in een, voor mij, iets meer passende opzet!
                              www.minnev.be
                              Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                              Comment

                              Working...
                              X