Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mannen!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mannen!

    Straatfotografie vind ik moeilijk.
    Maar mannen, tja die willen meestal wel op de foto gezet door mij.
    Is het wat geworden?

    ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
    Ook: DIGITAAL: Canon 20D

  • #2
    Re: Mannen!

    leuk shot, maar iets te lang in het Zonnetje gezeten de mannen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mannen!

      Vanmiddag op mijn werk zagen ze inderdaad flink rood.
      Nu thuis op mijn gecalibreerde scherm valt het wel mee.

      Bedankt voor je reactie.
      ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
      Ook: DIGITAAL: Canon 20D

      Comment


      • #4
        Re: Mannen!

        Hun gezicht heeft bijna de kleur van hun t-shirt. Zeker van dat het enkel door het zonnetje komt?

        ciao, gauloise

        Comment


        • #5
          Re: Mannen!

          f-stop een beetje dichter knijpen volgende keer.
          De linkse kerel is een beetje onscherp door die f4.
          Ofwel dichterbij gaan, ofwel f8?

          T.
          Nikon stuff rocks :-)

          Comment


          • #6
            Re: Mannen!

            Hallo Ricky,

            even serieus : vindt jij dit showcasewaardig ? en zo ja had ik graag geweten waarom, want dat interesseert me immers ENORM

            Grtz,
            Marc

            Comment


            • #7
              Re: Mannen!

              Een foto waar technisch weinig op aan te merken is. Misschien dat de man op de achtergrond ook beter een gsm kon vasthouden... Dan leek het of ze elkaar aan het bellen waren . De beiden zijn er duidelijk graag bij, alleen te hopen dat ze straks ook een busje "aftersun" in hun bezit hebben .

              Comment


              • #8
                Re: Mannen!

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Hallo Ricky, even serieus : vindt jij dit showcasewaardig ? en zo ja had ik graag geweten waarom, want dat interesseert me immers ENORM Grtz,
                Marc
                Hierom:
                Als je een foto hebt gemaakt waar je zelf tevreden over bent, maar er niet direct een bepaalde techniek mee wilt demonstreren of een beoordeling verlangt, dan kun je deze foto in dit forum tonen.
                * Het is een leuk snapshot, straatfotografie, voor mij onbekende mensen, goed van scherpte en goed van kleur.
                * Geen uitsnede en (bijna) geen bewerking. (is blijkbaar uitzonderlijk)

                [Dat iedereen op een ander scherm kijkt en je dus niet weet wat de kijker precies ziet, dat is wel lastig!]

                En hierom:
                @FestinaLente: Een foto waar technisch weinig op aan te merken is.
                Dank je! Maar echt poseren deden ze niet.
                En ja, het zijn buitenmensen en ja de zon scheen al een paar dagen hevig.

                @TBotten
                De linkse kerel is een beetje onscherp door die f4.
                En als dat nu eens bewust zo gedaan is? Had ik de titel "FF bellen" moeten noemen? Ach ja, het kan altijd anders natuurlijk.

                Neemt niet weg dat de criteria voor showcase onduidelijk zijn.
                Kwestie van smaak ook?
                Ik klop mijzelf niet op de borst, maar deze is niet slechter dan veel wat ik in de diverse showcase foria zie? Toch? Of lijdt ik aan zelfoverschatting en moet ik terug naar AF?
                ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
                Ook: DIGITAAL: Canon 20D

                Comment

                Working...
                X