Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mag ik uw vriendje zijn?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mag ik uw vriendje zijn?

    Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

  • #2
    Re: Mag ik uw vriendje zijn?

    Een mooi moment, maar ik vind de aangebrachte vervaging niet mooi. Ik snap dat je aandacht op het uitwisselen van de blik wil vestigen, maar misschien is dan vignettering wat mooier.

    Comment


    • #3
      Re: Mag ik uw vriendje zijn?

      Oorspronkelijk geplaatst door Wouter! Bekijk bericht
      Een mooi moment, maar ik vind de aangebrachte vervaging niet mooi. Ik snap dat je aandacht op het uitwisselen van de blik wil vestigen, maar misschien is dan vignettering wat mooier.
      vind ik ook.

      grt Gerrit

      Comment


      • #4
        Re: Mag ik uw vriendje zijn?

        Indien het een wasmachine was, zou het nu beginnen zwieren. Voor de rest
        een tedere prent vol verlangens. Die vriendschap is er volgens mij al lang.

        Comment


        • #5
          Re: Mag ik uw vriendje zijn?

          Die vriendschap is er volgens mij al lang.
          Toch niet
          Ik was op stap met een model in een park, het hondje zat alleen op een bank, zijn baasje was een eind verder in de tuin aan het werken.
          Ik vroeg aan het model om bij het hondje te gaan zitten, en dit was het resultaat.
          Spreken kon hij niet, maar vroeg duidelijk aandacht.
          Zal ik straks anders afwerken.
          Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

          Comment

          Working...
          X