Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linksom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Linksom



    Altijd linksom ...




  • #2
    Re: Linksom

    Waarschijnlijk een traditie daar afgaande op je titel ? De foto heeft wel wat last van het harde licht met zijn schaduwen maar het 'verhaal' is wel aanwezig.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Linksom

      Bij gebedsmolens wordt steeds linksom gewandeld
      In welke zin heeft de foto last van het harde licht? Persoonlijk vind ik de schaduwen en hooglichten prima.
      Zeker als je kijkt naar de tekeningen op de muren die in de schaduw liggen. Mevrouw heeft ook geen last van storende slagschaduw.
      In ieder geval: wederom bedankt voor de moeite die je steeds doet om je mening en/of tips te geven

      Comment


      • #4
        Re: Linksom

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Bij gebedsmolens wordt steeds linksom gewandeld
        In welke zin heeft de foto last van het harde licht? Persoonlijk vind ik de schaduwen en hooglichten prima.
        Zeker als je kijkt naar de tekeningen op de muren die in de schaduw liggen. Mevrouw heeft ook geen last van storende slagschaduw.
        In ieder geval: wederom bedankt voor de moeite die je steeds doet om je mening en/of tips te geven
        Ik vertel altijd wat ik zie en daarbij voel, wat de foto vooral aan inhoud verteld aansluitend de sfeer, dat is voor mij in fotografie het allerbelangrijkste- zo heb ik het geleerd, eerst bij de fotografische lessen en later bij de beeldende kunsten. Dus ik kan je vraag "in welke zin" onmogelijk beantwoorden daar ik mijn visie reeds heb weergegeven. Allée toch een kleine poging : De hooglichten nog wat reduceren, vind ze te fel, maar jij vind ze goed dus leg ik me daar bij neer !
        'De moeite' is graag gedaan hoor, ik hou van anderen om hun creaties te zien omdat dit boeiend is en de wereld ten aanzien brengt met alles erop en eraan
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Linksom

          Bedankt voor de toelichting. Het is vaak balanceren tussen gevoel en techniek.

          Comment


          • #6
            Re: Linksom

            De sfeer is perfect vastgelegd, met een mooie verdeling tussen hooglichten (linksvoor nét een beetje té, maar dat mag geen naam hebben) en de goed doortekende schaduwen.
            Het is in feite straatfotografie, dus je mag niet de normen van studiofotografie hanteren. Dus een goeie!
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Linksom

              Kleinigheid maar als je met de klok meeloopt, zoals nu, loop je toch rechtsom??
              Gr. Joop
              Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

              Comment


              • #8
                Re: Linksom

                Oeps ...

                Comment


                • #9
                  Re: Linksom

                  Mooi vastgelegd - knap van belichting ook
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X