Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

let's go wild

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • let's go wild

    Fotoshoot met Marissa

  • #2
    Re: let's go wild

    Wel guido ik vind dit geen slechte plaat, ik zie wel niet echt de titel in het beeld behalve dan het haar. Maar daar gaat het hier niet om.
    Toch een paar bemerkingen, kijk eens op de tip van de neus.. zie je het effect van de slagschaduw van het haar. Doet de neus heel raar overkomen.
    En ten tweede, ik vind hem te blauwig voor ZW opname. Meet eens met een pipet haar kaak . Ik dacht eerst, wel het is mijn monitor, maar nee hoor met de digital colormeter meet ik heel veel waarden waar de RGB niet gelijk zijn behalve de achtergrond(Zwart=0,0,0) . Of was dit de bedoeling om een lichte koele toning te creëren ?
    Mocht dat het geval zijn, dan hou ik mijn wafel
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #3
      Re: let's go wild

      Dank voor je tip met de neus. Ik duik nog eens mijn bewerkingsprogramma in :-)
      De blauwe tint is er idd, dit is dus een monochrome opname en geen echt Zw / W. Gelukkig heb ik van haar ook echte zw / w opnames, die plaats ik van het weekend.

      Comment


      • #4
        Re: let's go wild

        Oorspronkelijk geplaatst door Guido1969 Bekijk bericht
        Dank voor je tip met de neus. Ik duik nog eens mijn bewerkingsprogramma in :-)
        De blauwe tint is er idd, dit is dus een monochrome opname en geen echt Zw / W. Gelukkig heb ik van haar ook echte zw / w opnames, die plaats ik van het weekend.
        Bedankt voor de uitleg.... ik kijk er al naar uit Guido.

        Groet
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: let's go wild

          Cool !

          Comment


          • #6
            Re: let's go wild

            Dank Je thierry

            Comment

            Working...
            X