Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lenteshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] lenteshoot

    Onlangs van het eerste goede weer geprofiteerd van nog eens een shootje te doen.
    Gewoon gebruik gemaakt van het zonlicht (even moeten wachten tot het zonlicht juist boven de daken uitkwam) en een reflectiescherm. Nothing fancy.
    Wat moet ik hier verder over zeggen, gewoon een paar pretentieloze foto's (denk ik toch) van een pretentieloze dame die met een frisse blik in het leven staat.






    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

  • #2
    Re: lenteshoot

    Toffe foto's / portretjes hoor . En knap gebruik v je reflectiescherm .
    't Is wel precies v e mode of reclame blad - dat vind ik dan weer minder ..........
    Grtn Thierry

    Comment


    • #3
      Re: lenteshoot

      Yessss Bedankt Thierry.

      Ik volg nog een opleiding modelfotografie en we hadden een oprdrachtje gekregen : de stijl was fashion / glamour, en in een city / urban omgeving.
      Dus ik ben eigenlijk blij met uw opmerking


      Oorspronkelijk geplaatst door thierry ysebaert Bekijk bericht
      Toffe foto's / portretjes hoor . En knap gebruik v je reflectiescherm .
      't Is wel precies v e mode of reclame blad - dat vind ik dan weer minder ..........
      Grtn Thierry
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: lenteshoot

        Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
        Yessss Bedankt Thierry.

        Ik volg nog een opleiding modelfotografie en we hadden een oprdrachtje gekregen : de stijl was fashion / glamour, en in een city / urban omgeving.
        Dus ik ben eigenlijk blij met uw opmerking
        Allee , das tof dan :-)
        Grtjs Thierry

        Comment


        • #5
          Re: lenteshoot

          Heel mooi hoor.
          Moest je ook het model zelf aansturen...?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: lenteshoot

            Ik kijk uit naar wat Pete hiervan zal vinden want dit soort werk is 100% zijn winkel.

            Comment


            • #7
              Re: lenteshoot

              Mooi reeksje
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: lenteshoot

                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                Ik kijk uit naar wat Pete hiervan zal vinden want dit soort werk is 100% zijn winkel.
                Ik ken stapperke alias den Bert goed... En ik word niet gelukkig van deze beelden
                Je reflectiescherm wordt met dit soort zonlicht je hoofdlicht en dan MOET dat hoger staan maat !

                Je hebt ook een model met twee verschillende ogen , een wat kleiner dan de andere. Makkelijk op te lossen in photoshop.
                Qua compo beter opletten : nu zie ik groeven in de muur door het hoofd snijden en andere storende elementen.

                En waarom laat je dat model altijd in de lens kijken ?
                Als het een beautyportret is ok... Maar hier gaan we naar lifestyle fashion... Dat moet je door een andere bril bekijken.

                Lichtmeting is wel prima alsook de witbalans, wat goed is mag gezegd worden hé

                Heel eerlijk, ik ben veel beter van jou gewoon. Hoop dat je me dit niet kwalijk neemt.

                Grz. Peter
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: lenteshoot

                  Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                  ...
                  Bedankt!
                  Het was ook een beetje mijn aanvoelen dat vooral dat licht niet goed zit. Vooral bij de tweede foto dan toch.
                  Maar jij hebt het wel grondig geanalyseerd en ook kunnen aangeven hoe het opgelost kan worden.
                  En net daar hebben we iets aan. Bedankt Pete.

                  Comment

                  Working...
                  X