Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laura in't veld (1tje18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Laura in't veld (1tje18+)

    Hallo allemaal,

    Een paar foto's van mijn vriendin, geschoten op een zonnige namiddag in het dretsige veld. Heb er maar 18+ bijgezet vanwege de eerste foto...








    Kader is niet wat het moet zijn, maar is een standaard kader dat in bdsizer zit.

    Groetjes,
    Kris
    Nikon D90 + 16-85mm

  • #2
    Re: Laura in't veld (1tje18+)

    2de foto spreekt mij aan door de naturel-heid!
    Stijn Gysemans
    na mijn buitenlands avontuur weer op belgische bodem

    Comment


    • #3
      Re: Laura in't veld (1tje18+)

      Voor mij nummer 2, jammer van de hoge lichten.
      Persoonlijke vind ik nummer 1 en 3 rare compo hebben.

      Maar als dit 18+ is, ben ik de paus Maar laat je niet afschrikken, en geniet van het maken van je foto
      Waar een wil is, is een weg
      ---------------------------------

      Comment


      • #4
        Re: Laura in't veld (1tje18+)

        Oorspronkelijk geplaatst door Canakris Bekijk bericht
        Heb er maar 18+ bijgezet vanwege de eerste foto...
        Yeah right

        Sorry, géén enkele van de drie kan me bekoren ... experimentele compo's rulen, maar 1 & 3 zijn echt mislukt. Bij 2 mis ik, ondanks de DOF, de helderheid van haar gezicht ...
        www.fotofolio.be

        Comment


        • #5
          Re: Laura in't veld (1tje18+)

          ze spreken mij ook niet zo enorm aan. Voor die eerste moet je echt geen 18+-verwittiging zetten... ze kijkt ook enorm verveeld op die foto ("allez zenne, straks passeert er hier iemand en sta ik in mijne soutien" )
          2 vind ik op zich niet mis maar 't zou echt wel mooier zijn als ze zou lachen. Dit soort "picnic op het gras"-foto's associeer ik met lachende mensen, haar gelaatsuitdrukking past meer in een studiosetting vind ik.
          3 had iets kunnen zijn maar dan zou ik liever gezien hebben dat er 1 oog volledig op stond. Dus iets hoger en wat meer naar rechts gefotografeerd.

          Comment


          • #6
            Re: Laura in't veld (1tje18+)

            Een lach zou idd niet misstaan.

            Toch vind ik de 2de goed. Hoge lichten en niet-technisch-perfecte dingen kunnen mij persoonlijk weinig schelen. Zolang het totaalbeeld aanspreekt...

            Ik heb er soms een hekel aan als je een beeld uit duizend maakt en dan zegt er iemand "ja, jammer dat er een millimetertje van z'n elleboog ontbreekt" of "goh, jammer van die witte vlek waar de zon zit, kun je die niet wegklonen? hebben we de zon echt nodig?" (<-overdreven eh, but you get the point...)

            1ste en 3de kunnen wel veel beter, spreken me niet echt aan.

            Verdienstelijke poging wel, vooral blijven posten
            ~TDN
            fotoblog: www.tdn9.be

            Comment


            • #7
              Re: Laura in't veld (1tje18+)

              No2 spreekt mij het meest aan, ondanks de felle zon.

              Als je een meisje/vrouw in lingerie schiet, maak er dan niet 'just a girl in a brah' van.

              Lingerie foto's kunnen heel prikkelend zijn, heel sexy, en is een uitdaging om op de plaat te zetten. Maar daar hoort toch wel het eea bij. De omgeving, het licht, de attributen enz. (ik vind de foto ansich niet slecht hoor!)

              Maar met alle respect .... zelf ik vind een lingerie foto met bril op niet mooi. Let op.. het kan mooi zijn, maar in deze plaat vind ik het niet.

              Qua scherpte, kleur, model, zit het prima in elkaar. Het is nu even zoeken naar de juiste comp en plek voor de shoot die jij mss in gedachten hebt. En aangezien het je vriendin is, kun je vast wel het eea uitwerken.

              Ik zie graag uit naar de volgende.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Laura in't veld (1tje18+)

                Niet mijn smaak !

                MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #9
                  Re: Laura in't veld (1tje18+)

                  Bedankt allemaal al voor jullie eerlijke reacties. Ga nog wat sleutelen aan mijn technieken en hopelijk zijn de resultaten iets beter. Al een geluk dat mijn model het nog steeds leuk vindt
                  Nikon D90 + 16-85mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Laura in't veld (1tje18+)

                    Heel mooie foto's
                    Ja de lingerie foto is heel anders dan normaal.
                    Knappe vriendin heb je trouwens.
                    BD0724BE

                    Nikon D 80

                    Comment


                    • #11
                      Re: Laura in't veld (1tje18+)

                      Ik vind nr 2 wel geslaagd lekker dromerig - romantisch

                      Comment


                      • #12
                        Re: Laura in't veld (1tje18+)

                        Weer zo eentje die de aandacht opeist (lees misleid) met een 18 +.


                        Comment


                        • #13
                          Re: Laura in't veld (1tje18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door teddy-bear Bekijk bericht
                          Weer zo eentje die de aandacht opeist (lees misleid) met een 18 +.


                          ah ja, want dat was mijn bedoeling wel
                          Nikon D90 + 16-85mm

                          Comment


                          • #14
                            Re: Laura in't veld (1tje18+)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Canakris Bekijk bericht
                            ah ja, want dat was mijn bedoeling wel
                            volgende gewoon; schokkend 21+ van maken.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Laura in't veld (1tje18+)

                              3e foto supercool.
                              Je gaat tenminste op zoek naar originaliteit, en in mijn ogen slaag je daar zéker en vast in.

                              Hou die stijl vast!

                              L.
                              Lieven Degrauwe
                              http://www.beeldbedrijf.be

                              Comment

                              Working...
                              X