Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Late summer ride

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Late summer ride

    Een tijdje geleden dat ik hier nog eens was.... hier is er alvast een nieuw plaatje voor jullie kritiek...
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Late summer ride

    Magentaschijn als kritiek, als dat kan helpen Daarnaast zie ik een prachtig foto met beweging en statische achtergrond waar heden en verleden in samengaan, als dit voldoende positief is
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Late summer ride

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Magentaschijn als kritiek, als dat kan helpen Daarnaast zie ik een prachtig foto met beweging en statische achtergrond waar heden en verleden in samengaan, als dit voldoende positief is
      Txs. Toning is hier gebruikt. Was niet de bedoeling om kleur echt te werken
      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

      Comment


      • #4
        Re: Late summer ride

        Gezien het naar links overhangen had de motor voor mij wat meer rechts in beeld gemogen.
        Maar toch een knappe actieplaat
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Late summer ride

          Dat dat magenta door een filter komt had ik wel begrepen en stoort mij zeker niet. Toch wel akkoord met Peter dat de motor meer naar rechts had gemogen of een meer panoramische look vermits je daar toch met een speciale locatie zit.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Late summer ride

            De setting is zeker positief en het onderwerp komt er mooi uit.

            Comment


            • #7
              Re: Late summer ride

              De compositie vind ik wel goed zoals hij is. Magenta stoort mij absoluut niet en vind ik zelfs passen bij deze foto. Gebouw rechts staat zo te zien wel scheef en rechts ervan zijn allerlei horizontale lijnen die ik niet goed kan thuisbrengen. Dat is het enige dat ik er als kritiek op zou kunnen geven. Vind het wel een zalige foto
              Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

              Comment


              • #8
                Re: Late summer ride

                Bedankt iedereen, en ja ik had het gebouw links wat moeten uitlijnen met de rand, nu valt het een beetje om.... klein correctie nodig... die lijnen zijn hoogspanningsdraden en had ik kunnen wegclonen... niet gedaan.
                Bepaalde zaken kan je niet zien op het beeld , waarom wat waar is... heb er een shot bij geplaatst van tijdens de shoot.. de guy op de grond ben ik. Vier trials om je goed te krijgen, de flash units (broncolor) staan achteraan en zijn hier niet te zien...

                Last edited by flashsplash; 28 augustus 2017, 21:20.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Late summer ride

                  Respect hoor als ik die making-off foto zie
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Re: Late summer ride

                    Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                    Bedankt iedereen, en ja ik had het gebouw links wat moeten uitlijnen met de rand, nu valt het een beetje om.... klein correctie nodig... die lijnen zijn hoogspanningsdraden en had ik kunnen wegclonen... niet gedaan.
                    Bepaalde zaken kan je niet zien op het beeld , waarom wat waar is... heb er een shot bij geplaatst van tijdens de shoot.. de guy op de grond ben ik. Vier trials om je goed te krijgen, de flash units (broncolor) staan achteraan en zijn hier niet te zien...

                    met Alex?
                    www.lensculture.com/nathan-verstraete

                    Comment

                    Working...
                    X