Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lalala... gewoon nog een keer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lalala... gewoon nog een keer



    Ik kies bewust voor de zwart-wit versie omdat die krachtiger is
    dan de kleurenversie. Maar wie hem toch wil zien http://www.pbase.com/henk1/image/119514229/original
    Wie de bips er af wil, die houdt gewoon een stukske zwart passepartout voor z'n scherm
    Last edited by Henk47; 19 november 2009, 02:09.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Lalala... gewoon nog een keer

    deze is een mooie Henk

    jk

    Comment


    • #3
      Re: Lalala... gewoon nog een keer

      Gave plaat!

      Comment


      • #4
        Re: Lalala... gewoon nog een keer

        Yep het mooiste in zw/w voor mij,maar de kleurenversie is ook meer dan geslaagd hoor.Nice job.
        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Lalala... gewoon nog een keer

          Op zich een mooi plaat maar omdat de schaduwen bij de billen niet goed vallen lijkt het of ze hele dunne beentjes heeft.
          | EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
          | 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|

          Comment


          • #6
            Re: Lalala... gewoon nog een keer

            ga voor kleur.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Lalala... gewoon nog een keer

              Een foto met humor. Mag het wel.

              Comment


              • #8
                Re: Lalala... gewoon nog een keer

                Een hele lekkere tegenstelling in een zonder meer erg leuke foto met een goede compo Henk.
                Origineel en lekker anders, je bent lekker aan het loskomen.
                Durf en ga door kerel.
                Hij toont lekker en kijkt lekker, zowel de kleuren als de ZW.
                En ik ben het met je eens, de ZW heeft net even dat extra.

                Het is zeer de vraag of ik deze foto zo gepresenteerd zou kunnen krijgen.
                Maar ik zie iets en dat kan denk ik nog bijgewerkt worden.
                Vlak bij juist het belangrijkste onderwerp en eyecatcher, is je belichting net efkes te donker, of je hebt net even teveel aan de contrast getrokken.
                Een van de twee is in ieder geval de oorzaak dat de schaduw tussen haar bovenbenen net wat te donker uitgevallen is en je de contour van haar binnenzijde linker bovenbeen niet meer waarneemt.
                Hierdoor lijkt haar linkerbeen een beetje vreemd ingeplant.
                Je weet dat er been moet zitten, maar ziet het niet, en dat is wat storend, omdat het zo vlak bij de Piëce D'amour de resistant is gelocaliseerd.
                Een heel lichte contour is al voldoende om er een heel been van de maken.
                Dat versterkt dan juist de rondingen en het leuke lijnenspel van dit zeer vrouwelijke deel.
                Als je overigens hier de belichting iets gaat optrekken wordt de huid een stukje blanker op de zachte rondingen van die hammetjes.
                Iets wat bij de ZW heel erg goed kan en ze zelfs nog wat meer in de focus zal brengen.

                Groetjes en succes
                Last edited by Irineas; 20 november 2009, 20:01.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

                Comment


                • #9
                  Re: Lalala... gewoon nog een keer

                  Ik vind deze persoonlijk 10 keer beter dan je vorige foto, toppie Henk

                  Comment

                  Working...
                  X