Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lady of The lake

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lady of The lake



    Hoor graag jullie eerlijke/scherpe/doch opbouwende mening
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

  • #2
    Re: Lady of The lake

    Prachtplaat man Schitterend op alle gebied, vooral dan belichting vind ik subliem. En dan de manier waarop ze je aankijkt pure verleiding, een mens krijgt het er warm van. Een knaller.

    Comment


    • #3
      Volgende keer zou ik je willen adviseren om echt alleen haar kin onder water te dompelen om het druppelen te verkrijgen, of haar hele hoofd.
      Maar omdat haar lippen nu ook wat vochtig zijn lijkt t een beetje alsof ze aan t kwijlen is.
      Verder wel erg mooi gedaan!
      Look, Aim, Point, Shoot, Retouch, Print.

      Comment


      • #4
        Re: Lady of The lake

        Vind ik toch niet zo geslaagd hoor. Heb je die reflectie met PS er bijgezet? Ze zit in het water, er druipt water van haar kin en voor de rest is ze kurkdroog. Huid is veel te bijgepoetst.
        Haar ogen vind ik er wel mooi uitkomen.
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

        Comment


        • #5
          Re: Lady of The lake

          Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
          Vind ik toch niet zo geslaagd hoor. Heb je die reflectie met PS er bijgezet? Ze zit in het water, er druipt water van haar kin en voor de rest is ze kurkdroog. Huid is veel te bijgepoetst.
          Haar ogen vind ik er wel mooi uitkomen.
          ik volg, de ogen hadden voor mij zelfs nog iets lichter gemogen

          en ook had ik liever een volledige reflectie gezien dus dan nog meer water onderaan ook
          Website: http://www.svisimaging.be

          Comment


          • #6
            Re: Lady of The lake

            Laten zoals het is de handel
            Zeer mooie plaat

            Comment


            • #7
              Re: Lady of The lake

              idee is goed de uitvoering wat minder.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Lady of The lake

                idee goed, uitvoering niet.
                huid ziet er erg plastic-achtig uit.
                huidskleur ook te rood.

                Comment


                • #9
                  Re: Lady of The lake

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  idee goed, uitvoering niet.
                  huid ziet er erg plastic-achtig uit.
                  huidskleur ook te rood.
                  Ben het hiermee niet eens, in deze setting vind ik de huidskleur perfect, wanneer je die gaat verlichten gaat deze niet meer zo mooi contrasteren met de achtergrond. Des gouts et des couleurs hé

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lady of The lake

                    Bedankt voor alle comments so far!

                    - Reflectie is natuur, hier is niks aan gedaan
                    - de wat rodere huidskleur is een bewuste keuze, CTO op flitsers en WB aangepast.
                    - Huid te plastic: Heb niks verzacht, alleen wat dodge en burn.. Model heeft van zichzelf een (te) gave huid.
                    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                    My flickr My site

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lady of The lake

                      Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                      - Huid te plastic: Heb niks verzacht, alleen wat dodge en burn.. Model heeft van zichzelf een (te) gave huid.
                      Mag ik dan even opmerken dat ik het dodge en burn werk niet geslaagd vind?
                      Als je blur/portraiturefilter/... gebruikt, worden de kleine contrasten erg vlekkerig (zoals hier), wanneer je dan erg goed dodget en burnt, stoort zo'n filter meestal minder.
                      Maar hier zie ik aan haar mondhoeken,ogen,... Nog veel contrastverschillen die vlekken vormen, das niet een van nature te gave huid, das een nabewerkingsfout

                      Voor de rest: leuke opzet
                      www.minnev.be
                      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lady of The lake

                        Mooi!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lady of The lake

                          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
                          Mag ik dan even opmerken dat ik het dodge en burn werk niet geslaagd vind?
                          Als je blur/portraiturefilter/... gebruikt, worden de kleine contrasten erg vlekkerig (zoals hier), wanneer je dan erg goed dodget en burnt, stoort zo'n filter meestal minder.
                          Maar hier zie ik aan haar mondhoeken,ogen,... Nog veel contrastverschillen die vlekken vormen, das niet een van nature te gave huid, das een nabewerkingsfout

                          Voor de rest: leuke opzet
                          Bedankt! Zelf weinig ervaring met Dodge & Burn.. Hoe zou ik die vlekken kunnen voorkomen? kleinere opacity gebruiken?
                          Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                          My flickr My site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lady of The lake

                            Het belangrijkste is dat je de contrasten leert zien, ik heb daar een heel stom hulpmiddel voor en das mijn scherm platter leggen (laptop)
                            Dan zie je bijvoorbeeld een donkere vlek met een rare vorm aan haar linkeroog, in het midden van haar linkerwang, aan haar linkermondhoek en aan haar rechtermondhoek heb je eerst een donkere vlek en dan een lichte streep.
                            Eens je ze ziet, ga je ook zien wanneer ze weg zijn (is je opacity te hoog bij het dodgen? niet erg, burn erna gewoon aan een lagere opacity of undo en dodge opnieuw aan een lagere opacity)

                            Ben even zo vrij geweest om mijn brushes erop los te laten, ik verwijder em als je t liever niet hebt (wel effe onthouden, dis is jpg en lage resolutie)

                            www.minnev.be
                            Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lady of The lake

                              Tnx voor je post! Zie nu inderdaad waar ik beter op moet letten!

                              Bedankt voor de tips
                              Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                              My flickr My site

                              Comment

                              Working...
                              X