Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krakelingenstoet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Krakelingenstoet

    de jaarlijkse Krakelingenstoet in Geraardsbergen
    't was friskes






    edit blauwzweem verwijderd



    rest:







    Last edited by Dirtyharry71; 26 februari 2006, 22:25.
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Krakelingenstoet

    Ik vind dit een mooie reeks die de sfeer van dit evenement goed weergeeft maar de derde foto en de tweede link(mannen te paard) hebben wel een blauwzweem dus ik zou zeggen een warming filterke toepassen om het wit een juiste kleurtemperatuur te geven alsook bepaalde foto's eens de niveau's een nakijken
    Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar als geheel een geslaagde reportage reeks
    groetjes Dolly

    Comment


    • #3
      Re: Krakelingenstoet

      Mooie serie.
      Spookys Fotoweb
      BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

      Comment


      • #4
        Re: Krakelingenstoet

        Oorspronkelijk geplaatst door dolly
        Ik vind dit een mooie reeks die de sfeer van dit evenement goed weergeeft maar de derde foto en de tweede link(mannen te paard) hebben wel een blauwzweem dus ik zou zeggen een warming filterke toepassen om het wit een juiste kleurtemperatuur te geven alsook bepaalde foto's eens de niveau's een nakijken
        Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening, maar als geheel een geslaagde reportage reeks
        groetjes Dolly
        volg hier

        Comment


        • #5
          Re: Krakelingenstoet

          't was wel vooral grijs,killig weer
          vandaar mss

          aangepast
          Last edited by Dirtyharry71; 26 februari 2006, 22:26.
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment

          Working...
          X