Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kinderen en hun speelgoed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kinderen en hun speelgoed

    Tijdens onze vakantie op Jeepsafari zijn we terecht gekomen bij de plaatselijke bevolking ( bedouinen ).

    Daar hebben we kunnen zien hoe die kinderen een hele dag gelukkig kunnen spelen met wat voor ons rommel is dat ze van de toeristen hebben gekregen. Een ballon of wat afval en deze kinderen zijn al tevreden.

    Daar zouden onze kinderen wel iets van kunnen leren want nu is het niet goed als het niet duur genoeg is ........


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]

    Groetjes Tigo
    To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
    Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

  • #2
    Re: Kinderen en hun speelgoed

    Of misschien kunnen de ouders er iets van leren en hun kinderen aansporen om hun bezig te houden met dingen die minder duur zijn of zelfs niets kosten zoals vb verstoppertje, tikkertje, voetbal enzo...

    M.a.w. je moet de kinderen misschien niet altijd de schuld geven

    P.S.: Mooie foto's
    palenta !!

    Comment


    • #3
      Re: Kinderen en hun speelgoed

      Mooi in beeld gebracht! Heldere kleuren!

      Grtz,Fabienne
      Geniet nooit met mate, maar met overvloed.
      BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
      The name of the game is to fill the frame!
      http://Fabke.fotopic.net

      Comment


      • #4
        Re: Kinderen en hun speelgoed

        Eerste is heel mooi
        Tweede had nog mooier kunnen als het middelste kindje niet met haar rug
        naar jou zat,maar ja,je kunt niet altijd kiezen hé.
        Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

        Comment


        • #5
          Re: Kinderen en hun speelgoed

          ik ga voor nr 2 mooi hoor

          grt frank

          Comment


          • #6
            Re: Kinderen en hun speelgoed

            Ik ga ook voor nummer twee. De reden hiervan is dat je het onderwerp (in tegenstelling tot één) niet volledig in het midden hebt.
            Twee is echt erg mooi en spontaan.
            http://www.fotohans.eu

            Comment


            • #7
              Re: Kinderen en hun speelgoed

              Een tip die ik ooit eens opgestoken heb:
              voor kinderfotografie je standpunt verlagen tot op de hoogte van de kinderen.
              Neem het aub niet op als betweterigheid. Je hoeft met de tip ook niets te doen.
              Ik zeg het maar.

              Hendrik
              +------------------+
              +------------------+

              Comment


              • #8
                Re: Kinderen en hun speelgoed

                @ Hendrik,

                Dedankt voor de tip. Ik had hem eerder ook al gekregen en gebruik hem dan ook meestel en met succes. De foto's krijgen een heel ander beeld. Meestal dan ook een meerwaarde.

                In dit geval heb ik dit ook geprobeerd om ze zo laag mogelijk te trekken maar lager was echter niet mogelijk. Ze zaten redelijk ver van me af en ik durfde niet echt dichterbij komen uit schrik dat ze me zouden opmerken en dan gaan poseren. Dan is voor mij het spontane en natuurlijke er af. Ik stond op een hoger niveau en heb me wel zo klein mogelijk gemaakt.

                Mochten op zelfde hoogte staan zou hij waarschijnlijk beter geweest zijn , maarja, het is niet altijd zoals we willen hé

                In ieder geval bedankt voor de tips en de positieve opmerkingen. Alle tips zijn trouwens welkom

                Tigo
                To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to do
                Nikon D850/Z9-50mm 1.4Art-85mm 1.4Art-10-20mm-80-400mm-24-70mm 2.8-105mm Macro 2.8

                Comment

                Working...
                X