Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kimberly

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kimberly







    Deze namiddag nog eens een shootje gedaan met een beginnend modelletje van 9 jaar oud en ondertussen zijn de eerste resultaten al klaar. Schrik van de lens had ze alleszins niet!

    Model: Kimberly
    Kledijkeuze + ietsie pietsie MakeUp: mama Virginie
    Belichting + fotografie: Ikke

    Enjoy!

    Mvg,

  • #2
    Re: Kimberly

    83 view en geen reactie

    dan doe ik het maar

    vind ze eigenlijk niet zo slecht, verre van zelfs. Keuze van de achtergrond is ook ideaal bij haar haarkleur.

    Het enige wat me wat raar deed was zo'n jong meisje in bikini te zien poseren ... ... maar dat zal wel een rare hersenkronkel van mij zijn ... is niks verkeerd mee (al had ik ze toch gewoon in een T-shirt gezet)

    enfin, 3° voor mij de mooiste vanwege het haar en de mooie 'smile'
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

    Comment


    • #3
      Re: Kimberly

      Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
      Het enige wat me wat raar deed was zo'n jong meisje in bikini te zien poseren ... ... maar dat zal wel een rare hersenkronkel van mij zijn ... is niks verkeerd mee (al had ik ze toch gewoon in een T-shirt gezet)
      Geef je hier 100% gelijk in en zeker in studio, is totaal géén meerwaarde voor dit kind.


      De eerste is lekker spontaan !
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Kimberly

        owla owla owla mensen... niet te vlug van stapel lopen aub...
        - Ten eerste: als jullie zo denken, dan vraag ik me af wie de dirty minds zijn...
        - Ten tweede: jullie zagen amper de 3 eerste beelden die ik bewerkt heb uit die shoot, 3 portretjes. Meer beelden volgen nog waardoor duidelijk zal blijken dat het niet om een badpak gaat waarin Kimberly poseert. De kledij was door haar mama gekozen en goedgekeurd omdat Kimberly er zelf gek op is... Nu ja, later zal alles wel duidelijk worden.

        De gouden raad van nonkel Fré: oordeel nooit voor je het verhaal kent

        Kunnen we het nu opnieuw over de fotografische kant hebben aub...?

        Mvg,

        Comment


        • #5
          Re: Kimberly

          Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          De kledij was door haar mama gekozen en goedgekeurd omdat Kimberly er zelf gek op is... Nu ja, later zal alles wel duidelijk worden.
          En toch mis ik de emmer en de schop ...

          Zeker de 2de foto, deze zou ik nooit posten, maar das mijn mening (beroepsmisvorming van mij).
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Kimberly

            Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht

            Zeker de 2de foto, deze zou ik nooit posten, maar das mijn mening (beroepsmisvorming van mij).

            Ik ben dan ook jou niet hé

            En nu on topic aub...

            Mvg,

            Comment


            • #7
              Re: Kimberly

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht

              Ik ben dan ook jou niet hé

              En nu on topic aub...

              Mvg,
              Je vraagt (terecht) begrip Frederic ... mss kun je ook proberen begrip te tonen!
              "Just do it !"

              http://jr52.be/index.html

              Comment


              • #8
                Re: Kimberly

                Ik vind het mooie opnames..
                De huid zou voor mij net ietsje minder bleek mogen zijn op sommige plaatsen, maar dat is smaak.
                De tweede foto vind ik de minste van deze drie. Door het toch maar mini bovenstukje zou je de indruk krijgen dat ze niets aan heeft van boven en dat vind ik dan inderdaad niet zo super.

                Verder vind ik het heel frisse platen! Ik denk dat mama trots zal zijn op zo'n foto's van haar dochter!
                Ik zou het alleszins zijn moest ik zo'n foto's van mijn dochter krijgen (in de veronderstelling dat ik een dochter zou hebben natuurlijk)...

                Toch even een kanttekening bij de eerdere opmerkingen.
                Ik zie niet wat hier 'not done' aan is. Dit zijn kinder foto's die totaal niets maar dan ook niets verkeerd in beeld brengen. Het zijn geen uitdagende poses... Het is gewoon een spontaan kindje in haar bikini..

                Keep on shooting
                Time is a precious little thing....

                Comment


                • #9
                  Re: Kimberly

                  never underestimate the power of images ... innocent ... maar 2 geeft mij een Lolitagevoel ... not to judge ... just to express a personal view

                  tis een pracht van een meisje ... beelden zoals steeds knap uitgelicht ... mooie achtergrond ... de 1e
                  Scotty... beam me up !!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kimberly

                    Amai... wat een zever in pakskes dat ik hiervoor allemaal lees...

                    Kijk toch gewoon naar de foto's en stel vast dat ze prachtige kleuren hebben, dat de compo's prima zijn en dat het modelletje een glimlach en een stel schitteroogjes heeft om veel andere modellen jaloers te maken...

                    Dit gezegd zijnde... Prima reeks

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kimberly

                      nr1 is het meest 9 jaar

                      maar 2 en 3 zijn IMHO vanuit een te volwassen blik geregisseerd.

                      nr3 ogen mooi. maar door het volle haar wellicht neigend naar het verkeerde been.

                      of iets kan en mag? who am i to judge?
                      het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                      Telecaster weblog
                      km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kimberly

                        Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto



                        By the way, ik zou zelf ook zo'n foto's in opdracht durven aanvaarden. Ik zou ze enkel niet zelf publiekelijk ergens posten omwille van...

                        In dat geval stel ik mij serieus de vraag waar we dan in godsnaam mee bezig zijn... Creëren we door zo te handelen dan niet zelf zo'n maatschappij die we eigenlijk nét niet willen...?
                        De mama was bij de shoot, was razend benieuwd naar de beelden, heeft net zoals ik nooit iets fout gedacht over de shoot, laat staan iets in twijfel getrokken, heeft ondertussen al enkele foto's toegestuurd gekregen en is er heel tevreden mee, en alle drie hebben we een leuke namiddag gehad. Kan het mooier...? En bovenal, Kimberly vond het jammer toen ik zei dat de shoot erop zat.

                        Man man man, wat verlang ik terug naar vroeger, toen zo'n zaken de meest normale zaak van de wereld waren en er bij niemand ook maar iets fout in gedachten kwam...

                        Misschien... misschien moet ik ook shockerende beelden gaan maken... die zullen dan misschien wél als normaal beschouwd worden en daar kan dan misschien wél fototechnisch over gediscussieerd worden...

                        Toch dank aan diegenen die de beelden bekeken met zuivere gedachten!

                        Btw, vorig jaar maakte ik een volledig-naaktfoto van mijn dochtertje (toen 5 jaar oud) die prompt massa's positieve reactie's kreeg en toen zelfs in de Hall Of Fame belandde. Begrijpe wie begrijpen kan...

                        Mvg,

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kimberly

                          In dat geval stel ik mij serieus de vraag waar we dan in godsnaam mee bezig zijn... Creëren we door zo te handelen dan niet zelf zo'n maatschappij die we eigenlijk nét niet willen...?
                          De mama was bij de shoot, was razend benieuwd naar de beelden, heeft net zoals ik nooit iets fout gedacht over de shoot, laat staan iets in twijfel getrokken, heeft ondertussen al enkele foto's toegestuurd gekregen en is er heel tevreden mee, en alle drie hebben we een leuke namiddag gehad. Kan het mooier...? En bovenal, Kimberly vond het jammer toen ik zei dat de shoot erop zat.

                          Man man man, wat verlang ik terug naar vroeger, toen zo'n zaken de meest normale zaak van de wereld waren en er bij niemand ook maar iets fout in gedachten kwam...
                          Even wakker worden graag.
                          Ik zeg niet of je ze wel of niet moet publiceren. Alleen zou het goed zijn een afweging te maken.
                          De wereld van nu is de wereld van vroeger (zonder internet en zijn foto's) niet meer.
                          Kennelijk roepen dergelijke foto's vraagtekens bij mensen op en dat is een goed teken. Verder loop je dit risico als je je foto's op een forum zet.
                          Persoonlijk zou ik het overigens niet doen.
                          http://www.fotohans.eu

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kimberly

                            OK we moeten voorzichtig zijn met zulke dingen,
                            maar laat ons eerlijk zijn..
                            Laat kimberly in de zelfde kledij over het strand lopen.....dan zou de foto helemaal niet storen, waarom dan al die heisa !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kimberly

                              haar pose is professioneel,en geloof me,dit meisje poseert echt niet voor de
                              eerste keer.Moeder zal zorgvuldig al het modellengeld op een bankaccount deponeren,voor later.
                              ...zonder camera maak je de beste foto's...

                              Comment

                              Working...
                              X