Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kee' going....kee' going...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kee' going....kee' going...


  • #2
    Re: Kee' going....kee' going...

    Super compositie en geordend geheel. Niet eenvoudig zo op straat. Je hebt de situatie goed ingeschat en dito in beeld gebracht.
    De lijnen, de bank, de kiosk rechts ... precies of je hebt alles daar zelf gezet. En dan nog op het juiste moment afdrukken natuurlijk.

    Eerlijk,... een hele goeie vind ik dit

    Comment


    • #3
      Re: Kee' going....kee' going...

      Er is van alles te zien en er beweegt wat, een goede mix van een straatleven.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kee' going....kee' going...

        Knappe straatfotografie !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Kee' going....kee' going...

          Heb wat moeite met deze omdat het hoofdonderwerp - die er uitspringt - en waar ook naar verwezen wordt in de titel - er in mijn ogen niet echt flatterend opstaat.
          Het mag niet de bedoeling zijn om iemand belachelijk te maken - en dat is ook niet zo bedoeld durf ik hopen.
          Maar voor de rest een knap straatbeeld dat wel goed de chaos weergeeft die er heerst in de stad.
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Kee' going....kee' going...

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Heb wat moeite met deze omdat het hoofdonderwerp - die er uitspringt - en waar ook naar verwezen wordt in de titel - er in mijn ogen niet echt flatterend opstaat.
            Het mag niet de bedoeling zijn om iemand belachelijk te maken - en dat is ook niet zo bedoeld durf ik hopen.
            Maar voor de rest een knap straatbeeld dat wel goed de chaos weergeeft die er heerst in de stad.
            Bedankt Peter!

            Dat is zeker nooit de bedoeling!

            Ik wilde veeleer de wat bevreemdende sfeer van het (vrij banale) moment vastleggen: de man in de achtergrond die de voorbijgangers taxeerde. De hoofdfiguur kwam toevallig voorbij geschuifeld en ik had niet veel kansen.

            Comment


            • #7
              Re: Kee' going....kee' going...

              Vind het weer een hele goeie!
              Groetjes,
              Dominic

              Comment


              • #8
                Re: Kee' going....kee' going...

                goede straatfotografie

                Comment

                Working...
                X