Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karlien

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Karlien



    Even een HDR' tje van gemaakt (tegen mijn gewoonte in lol) !

  • #2
    Re: Karlien

    Mooi. Goede belichting, toffe pose, mooi model. Misschien enkel het groen een beetje desatureren, het is nogal fel aanwezig. Maar da's een detailke natuurlijk
    http://pxgarden.tumblr.com/
    Nikon D600 - Nikkor 28 f1.8 - Nikkor 50 f1.4 - Nikkor 85 f1.8 - Nikon SB600 - Nikon 70-300VR

    Comment


    • #3
      Re: Karlien

      wat kan zo,n eenvoudig Herfstblaadje toch interessant zijn hè.
      leuk shot en een grapvolle pose.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Karlien

        Zeer mooi gedaan!

        Comment


        • #5
          Re: Karlien

          mooi licht op het model
          alleen de pose van die voeten en tenen lijkt zo onnatuurlijk , dat kan niemand 2 min volhouden
          Last edited by devid; 8 oktober 2010, 13:48.
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Karlien

            Lucht oogt voor mij te grijzig/onnatuurlijk om geloofwaardig te zijn.
            Pose is mooi
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Karlien

              Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
              alleen de pose van die voeten en tenen lijkt zo onnatuurlijk , dat kan niemand 2 min volhouden
              Dat was ook het eerste wat me opviel. Ook jammer van die harde slagschaduw achter haar rechtervoet.

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Karlien

                Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Dat was ook het eerste wat me opviel. Ook jammer van die harde slagschaduw achter haar rechtervoet.

                Mvg,
                Frederic
                Jullie mogen nog allemaal muren neuken tot morgenvroeg,ik blijf het een mooie vinden en het model natuurlijk ook en daar doen we het toch voor tenslotte

                Comment


                • #9
                  Re: Karlien

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
                  mooi licht op het model
                  alleen de pose van die voeten en tenen lijkt zo onnatuurlijk , dat kan niemand 2 min volhouden
                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Dat was ook het eerste wat me opviel. Ook jammer van die harde slagschaduw achter haar rechtervoet.

                  Mvg,
                  Frederic
                  en ballet danseressen dan??
                  Lijkt mij niks onnatuurlijk aan zenne!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Karlien

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    en ballet danseressen dan??
                    Lijkt mij niks onnatuurlijk aan zenne!
                    Je slaat de nagel op de kop,Karlien danst al van haar 5e,is choreografe,geeft dansworkshops,kortom een echte danseres.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Karlien

                      Right, ze slaapt zelfs met gekromde tenen Wat een flauwe kul.
                      Foto vind ik mooi, maar de voeten mochten van mij ook wat meer ontspannen zijn.
                      Btw...ik ben echt van mening dat portretstand hier geen goede keuze is. Had je een andere compo gehad, met minder lucht en meer hek aan haar rechterkant, zou de foto stukken sterker zijn. Slechts mijn mening.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Karlien

                        HDR?
                        Model, omgeving, belichting: ok
                        Maar toch de minste dat ik al gezien heb van je denk ik:
                        kleuren beetje te (maar da's misschien smaak )
                        pose voeten: kan, maar is een raar zicht vind ik (smaak ook zeker)
                        styling:
                        Belichting was ok, maar die slagschaduw.. not my cup of tea
                        en dat spinnenweb mocht ook weg, ofwel de spin even vragen er een mooier te maken
                        No rules. Great shots.
                        -
                        Online

                        Comment


                        • #13
                          Re: Karlien

                          ik vind eigenlijk dat de compositie wat te wensen over laat, alhoewel een goede poging. Ik denk dat het model zelf meer op de achtergrond komt te staan, doordat je veel te veel achtergrond laat tonen. Aangezien alle camera's de dag van vandaag toch tientallen megapixels kruit verschieten, kan je eens proberen om het model uit te snijden, waardoor haar actie met de boom en haarzelf beter uit de foto komen.
                          Ik denk ook, maar schiet me niet dood als het niet zo is, dat je geprobeerd hebt om het uitgebeten wit van de witte lucht bij te werken, waardoor er een grijze mist tussen de bladeren verschijnt. Ik zou het gewoon wit laten, en als je misschien mijn croptip zal toepassen, zal je daar opeens geen last meer van hebben.
                          Ik weet dat je afbeelding gecopyrighted is, maar enkel om te tonen hoe ik bedoel qua compositie en licht. Het is niet perfect gedaan, maar gewoon...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Karlien

                            Oorspronkelijk geplaatst door deadly_tux Bekijk bericht
                            ik vind eigenlijk dat de compositie wat te wensen over laat, alhoewel een goede poging. Ik denk dat het model zelf meer op de achtergrond komt te staan, doordat je veel te veel achtergrond laat tonen. Aangezien alle camera's de dag van vandaag toch tientallen megapixels kruit verschieten, kan je eens proberen om het model uit te snijden, waardoor haar actie met de boom en haarzelf beter uit de foto komen.
                            Ik denk ook, maar schiet me niet dood als het niet zo is, dat je geprobeerd hebt om het uitgebeten wit van de witte lucht bij te werken, waardoor er een grijze mist tussen de bladeren verschijnt. Ik zou het gewoon wit laten, en als je misschien mijn croptip zal toepassen, zal je daar opeens geen last meer van hebben.
                            Ik weet dat je afbeelding gecopyrighted is, maar enkel om te tonen hoe ik bedoel qua compositie en licht. Het is niet perfect gedaan, maar gewoon...
                            Deze crop is nog maar halverwege... Als je cropt, crop dan goed: ik zou persoonlijk op die manier dan croppen tot net onder de borststreek.

                            Die grijze lucht in de foto is volgens mij het gevolg van de hdr bewerking.
                            Ik vraag me eigenlijk af waarom er hier hdr nodig was? Je werkt met verlichting (die jammergenoeg een zware slagschaduw aan het rechterbeen. Op zich niets mis met harde schaduwen, maar het tekent ietske teveel het been af)

                            Niet de "krampachtige" houding van de voeten stoort me. Maar misschien was het raadzame om de jongedame ietske langer schoenloos te laten "hangen" vooralleer de foto te nemen: het rood van "in een schoen gezeten te hebben" valt wel op aan de voetzool.

                            Algemeen is de saturatie ietske te fel.
                            www.brunodyserinck.be
                            https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                            Comment


                            • #15
                              Re: Karlien

                              Oorspronkelijk geplaatst door deadly_tux Bekijk bericht
                              Ik weet dat je afbeelding gecopyrighted is, maar enkel om te tonen hoe ik bedoel qua compositie en licht. Het is niet perfect gedaan, maar gewoon...
                              dan kan je het ook beter maar laten he?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X