Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Julia 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Julia 2






  • #2
    Re: Julia 2

    Blijkbaar is de foto waardeloos > 160 views maar niemand die er iets over kwijt wil.
    Jammer, want ook adviezen en feedback kan ik zeer goed gebruiken.

    Geachte mod...wilt u mijn foto en topic verwijderen?
    Hartelijk dank.

    Moontje

    Comment


    • #3
      Re: Julia 2

      Als ik zo vrij mag zijn...
      Er zit nogal weinig detail in het vestje. Beetje een vreemde/storende haarschaduw aan de rechterkant (linkerkant model). Model lijkt ook niet echt geinterresseerd... Ik merk geen interactie tussen model en jou als fotograaf. We hebben al beter werk van jou mogen aanschouwen
      BD0910BE

      Comment


      • #4
        Re: Julia 2

        moet er hier niks verwijderd worden, deze is beter Monica dan de vorige, mooi van belichting, en de ogen zijn super gaaf

        jk

        Comment


        • #5
          Re: Julia 2

          Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
          Als ik zo vrij mag zijn...
          Er zit nogal weinig detail in het vestje. Beetje een vreemde/storende haarschaduw aan de rechterkant (linkerkant model). Model lijkt ook niet echt geinterresseerd... Ik merk geen interactie tussen model en jou als fotograaf. We hebben al beter werk van jou mogen aanschouwen
          ik vind het net mooi dat de gehele foto enkel het gezicht weergeeft , wat de interesse van het model betreft, het maakt het beeld boeiender, en een tikkeltje nonchalant

          jk

          Comment


          • #6
            Re: Julia 2

            Dank voor je feedback
            We hebben deze foto gecopycat van een filmposter van LOTR...de interaktie (of het kijken in de camera) was hier dan ook zeker niet de bedoeling. Dat het vestje zwart is en wegvalt tegen de achtergrond was ook de bedoeling. Ik wilde alleen haar gezicht en haar belichten. Maar 't staat nu zo stomzinnig en ik schaam me dood.
            Zou je nu voo mij dit topic willen verwijderen?
            Graag.

            groetjes

            Monica

            Comment


            • #7
              Re: Julia 2

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              moet er hier niks verwijderd worden, deze is beter Monica dan de vorige, mooi van belichting, en de ogen zijn super gaaf

              jk
              Tx gNo, je bent een schat. Maar jij en ik hebben samen wel een voorkeur voor dit soort bewerkingen (joyce eyes) Ik merk dat de rest van BD er niet echt op zit te wachten en dan voel ik me prettiger als de foto verdwijnt. Ik kan niet opboksen tegen het modellengeweld en als ik iets maak wat ik echt heel mooi vind, maar niemand op reageert...dan geneer ik me echt

              Comment


              • #8
                Re: Julia 2

                Moon, je hebt een eigen stijl. Daarvoor alleen al alle lof.
                Ik vind het niet nodig om dit topic daarom te gaan sluiten.
                De foto mag er zijn PUNT.

                Hans
                Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                Comment


                • #9
                  Re: Julia 2

                  Foto ziet er veel te gladjes uit naar mijn zin.
                  Moest ik zo een gezicht voorbij zien komen in het half duister, ik zou denken dat er een geest voorbij gekomen is.
                  Niets, maar dan ook niets van een natuurlijke huid is in het gezicht terug te vinden.

                  Niet mijn soort fotografie, maar TS wil dat we reageren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Julia 2

                    Hoi Monica,
                    Behalve dat de huid voor mij net te veel gesoft is, vind ik het een geweldige plaat. Niks te schamen, gewoon trots zijn op wat je hier neer zet!
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Julia 2

                      generen??? waarom zou je ?
                      hier komen echt wel ergere dingen voorbij monica ....
                      kvind deze foto niet slecht maar eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen "het is niet mijn ding"
                      net iets te veel geblurd,

                      je bent goed bezig , en bij het leren lopen ga je nu eenmaal geregeld struikelen , ik spreek uit ondervinding

                      niks verwijderen en niks generen, gewoon verderdoen....

                      grtz
                      jvs
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Julia 2

                        [beetje offtopic/] Moon, Monica... Ik begrijp wel een beetje je reaktie, als er 160+ mensen naar je foto komen zien en je geen reaktie krijgt. Zeer spijtig!
                        Maar ik moet eerlijk ook bekennen dat je post nu pas bij ook bovenaan mijn lijst 'nieuwe berichten' staat. Wat wil zeggen dat hij eerder al verdrongen werd door tal van nieuwere inzendingen. Tja, het pleit de 160 andere ook niet vrij van niet te reageren.
                        Ik zou de mods toch eens voorstellen om eens heel goed na te denken om de quotum bij te schaven. Voor mij zijn er gewoonweg teveel inzendingen en ik kan begrijpen dat niet iedereen nog zin heeft om op iedere foto te reageren.[/beetje offtopic]

                        Betreft je foto: Zalig mooi hoor! Maar als je op details begint te letten, dan is de huid een beetje veel gesoft en mis ik wat structuur op de schouder waar het haar overheen valt.
                        www.brunodyserinck.be
                        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                        Comment


                        • #13
                          Re: Julia 2

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                          [beetje offtopic/] Moon, Monica... Ik begrijp wel een beetje je reaktie, als er 160+ mensen naar je foto komen zien en je geen reaktie krijgt. Zeer spijtig!....
                          Staar je niet blind op het aantal views.
                          160 view betekend niet dat er 160 BD'ers jou foto hebben bekeken

                          Onderaan het forum kun je zien hoeveel gebruikers er online zijn op dit moment.
                          Actieve gebruikers op dit moment: 667 (157 leden en 510 gasten)
                          Die 510 gasten kunnen niet reageren.
                          Dus van die views die je aanhaalt kan 3/4 ook niet reageren.
                          Tel daarvanaf nog de moderatoren die eens passeren en je hebt maar een handvol leden die jou foto gezien hebben (en misschien enkel maar vluchtig).

                          Geduld is een mooie deugt

                          On Topic:
                          Persoonlijk ben ik wel fan van zulke "glamour" foto's.
                          En je hoeft je zeker niet te schamen hoor
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Julia 2

                            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                            ik vind het net mooi dat de gehele foto enkel het gezicht weergeeft , wat de interesse van het model betreft, het maakt het beeld boeiender, en een tikkeltje nonchalant

                            jk
                            Ik volg gno , ook ik hou van deze bewerkingen , pracht werk , Monica

                            xiebu
                            "Photographic images have always been manipulated , there's nothing new in that . If you want purism then you should go and be a dancer , singer or poët !!!! (Morgan Silk)
                            *BD1033BE*

                            Comment


                            • #15
                              Re: Julia 2

                              Monica , off topic , je zit in de meest bekeken topic , ge moest eens kijken hoeveel mensen maar naar de beoordelingen kijken ....... laat staan feed back te geven .
                              onn topic .Dat er weinig detail te zien is stoort minder ten opzichte van de rist(?)
                              Vind het oogwit te blauw zelfde schijn op de lipgloss .
                              Anders een fijn afgewerkt foto (hou van dat softe gevoel ) trouwens een dikke proficiat aan de visa ....
                              Hij verdiend een 7,5/10 . lijkt gemakkelijker om alles in zijn context te plaatsen .

                              Comment

                              Working...
                              X