Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Joyce first shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Joyce first shoot

    Ik heb deze week een shoot gedaan met een dit model. Het was een erg leuke middagje geworden. Model(joyce) was in het begin heel erg zenuwachtig en onbekend met het fenomeen model zijn. Maar gaande weg kreeg ze er meer zin in en uit eindelijk vond ze het erg leuk om te doen en heeft gezegd nogmaals eens te willen komen.

    Graag jullie reactie op de serie. ( een greep)

    foto 1



    foto 2



    foto 3



    Dit is een greep uit de serie.

    Graag op en of aanmerking.

    Mvg Vmotion
    Last edited by Vmotion; 11 augustus 2008, 16:32. Reden: foto herplaatst
    Durf bijna niks meer te zeggen

  • #2
    Re: Joyce first shoot

    Mooi, wel een beetje jammer van de glimplekjes en de 1e is naar mijn smaak iets te gladjes.
    Vriendelijke groeten,Raf

    www.rafvandenbogaert.be

    Comment


    • #3
      Re: Joyce first shoot

      photogRAF bedant voor je reactie. Het is een beetje jammer vind ik dat er mar weinig commentaar gegeven wordt. 144 x bekeken en 1 reactie.
      Misschien dat er toch nog wel wat bij komen.

      Mvg Vmotion
      Durf bijna niks meer te zeggen

      Comment


      • #4
        Re: Joyce first shoot

        inderdaad weinig reactie ,dus ik maar ff.
        zelf doe ik het nooit,maar de 2 de zit wat teveel haar voor haar ogen wat ik niet mooi vind,en jij?

        gr henk.
        mijn webstie: http://www.henkspix.nl

        Comment


        • #5
          Re: Joyce first shoot

          qua fotografie vind ik ze zeker ok.. alleen zoals gezegd bij de 2de teveel haar voor de ogen... en bij de eerste 1 irritant haartje voor het oog...

          anders geen opmerkingen
          poof

          Comment


          • #6
            Re: Joyce first shoot

            Denk dat het model het best goed heeft gedaan.
            Echt vrees ik dat je de platen hier en daar met fotosoep omzeep hebt geholpen.
            Foto 1 is heel aardig maar daar heeft ze een grijze (wazige) borst
            Foto 2 hmmm nee niet mijn smaak
            Foto 3 is heel fraai echter tussen haar armen en hoofd ben je iets vergeten te soepen.
            tevens zou ik die plaat tot bijna aan haar haren croppen. (persoonlijk)
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Joyce first shoot

              @ zebosenior,hartelijk bedankt voor jou reactie. Wat het haar betreft ik vind het wel wat hebben maar dat is misschien persoonlijk.
              @ simonisme ook jij bedankt voor jou reactie zoals eerder al gezegt ik vind dat het in deze foto wel kan en het haartje in 1 heb ik niet gezien maar inmiddels al wel weggewerkt.
              @ MadMax ook bedankt voor je reactie.
              Foto 1 heeft op origineel ook een grijzige waas welke wel vaag is maar zeker aanwezig maar weet niet waar het vandaan komt.
              foto 2 dat kan dat het niet jou smaak is ....soms kunnen ze wel en dat is bij deze ook.Hij heeft voor mij wat dromerigs.
              foto 3 is inderdaad slordig:P had ik moeten zien maar helaas. Wel denk ik dat als je zoals jij zegt tot aan het haar cropt de foto aan kracht verliest. Maar ik zal het zeker eens proberen.
              Mensen bedankt voor jullie feedback.

              Mvg Vmotion
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment

              Working...
              X