Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

jong en oud

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • jong en oud

    een tijdje geleden ben ik eens een shootje gaan doen met mijn oldtimer. Mijn zus was mee en heb haar eens samen met de wagen vastgelegd. Alle commentaren welkom.

    groeten steve


    By gtdriver
    Last edited by steve_D40; 5 oktober 2007, 09:07.
    stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
    BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

  • #2
    Re: jong en oud

    Leuke aan deze foto is het spontane.
    Je zou een typische carbabe verwachten bij zo'n auto, maar het is het toch niet. Daarom een
    En die kleuren doen het 'm ook in dit plaatje.
    Tis geen shocking wow plaat, maar ik vind het zeker niet verkeerd! Jammer vind ik wel die bandenspoor die veel aandacht trekt.
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: jong en oud

      Ik herken aan beide onderwerpen de typische GT-vormen
      De foto is zeker niet slecht te noemen, toch een paar opmerkingen.....
      De stand en positie van de wagen lijken mij ok, maar er zitten hinderlijke reflecties op de carosserie, misschien zou een polarisatiefilter hier wat kunnen betekenen. Beter zou zijn de foto te nemen op een heldere maar bewolkte dag, en zonder direct zonlicht....de vormen van de wagen worden dan nog beter benadrukt en je hebt alvast minder last van schaduwen. Het rioolputje zou ik liever zien verdwijnen, en ook het bandenspoor heb ik wat moeite mee (zie opm. MadMax).
      BTW, de wagen ziet er nog schitterend uit!

      Greetz,

      Rob
      Last edited by thefonz; 5 oktober 2007, 10:19. Reden: aanvulling text
      Exactemundo!

      Comment


      • #4
        Re: jong en oud

        Knappe opel! Je witbalans zit niet helemaal goed.

        Comment


        • #5
          Re: jong en oud

          hey, alvast bedankt om te reageren en ben blij dat de reacties positief zijn. Aangezien ik jammer genoeg (nog) niet met photoshop kan werken, heb ik het bandenspoor en rioolputje verwijderd in paint. Ikzelf heb nu wel het gevoel dat er nu te weinig plaats is onderaan. Zelf vond ik ook dat het rioolputje hier niet paste maar het bandenspoor vond ik wel "race-achtig", ma soit, hieronder dan de foto.

          @ kult, wat bedoel je precies met de witbalans?

          groeten steve

          By gtdriver
          stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
          BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

          Comment


          • #6
            Re: jong en oud

            Oorspronkelijk geplaatst door steve_D40 Bekijk bericht
            @ kult, wat bedoel je precies met de witbalans?
            Wat in realiteit wit van kleur is vertoont op jouw foto's een kleurwaas, in dit geval goed te zien aan de roze-achtige wolken. Kan te maken hebben met een verkeerde instelling van jouw witbalans op jouw fototoestel.
            Of met een verkeerde instelling van jouw PC-scherm. Zijn de wolken op jouw scherm mooi wit of vertonen zij ook die kleurwaas ?

            Even de handleiding doornemen
            Last edited by vandrofr; 5 oktober 2007, 13:10.

            Comment


            • #7
              Re: jong en oud

              Oorspronkelijk geplaatst door vandrofr Bekijk bericht
              Wat in realiteit wit van kleur is vertoont op jouw foto's een kleurwaas, in dit geval goed te zien aan de roze-achtige wolken. Heeft te maken met een verkeerde instelling van jouw witbalans op jouw fototoestel.

              Even de handleiding doornemen
              Bedankt voor de uitleg! zal dit eens uitpluizen en in het vervolg letten op de witbalans. Volgens ik mij kan herrinneren stond het toestel op "zonnig"() da icoontje met een zonneke op.

              groeten steve
              stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
              BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

              Comment

              Working...
              X