Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jantje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jantje

    Klein broertje voor de lens getrokken...





    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

  • #2
    Re: Jantje

    3 mooie, 1ste heeft m'n voorkeur. Komt het natuurlijkst over.

    Belichting zit goed, behalve bij de tweede de schaduw achter het hoofd, mss wegclonen. Achtergrond voor de laatste twee past niet echt bij de indruk die de persoon wil geven nl het "rapper"imago. Maar ja, je kan niet alles hebben in het leven hé

    Groets,
    KB
    *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
    visit : http://www.emmab.be/

    Comment


    • #3
      Re: Jantje

      Volledig akkoord met comm. van m'n voorganger ...
      Nr.1 is duidelijk de mooiste door z'n warme kleur (vnl. gezicht)
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Jantje

        Belichting is goed, behalve bij 2 is er een duidelijke schaduw, die in dit geval op de blauwe (hemel) achtergrond stoort. (eigenlijk is de schaduw er bij alle 3, maar minder). Zet je model verder van de achtergrond, die in dit geval ook niet past vind ik persoonlijk. Het heeft allemaal een beetje de sfeer van GB-fotografie, je weet wel waar je meteen bon gratis je kind kan laten fotograferen. (maar is daar iets mis mee, neen natuurlijk, alleen ik vind dat eenheidskoek)
        Je hebt daar een jongen op rebelse leeftijd, met Beckhampieken, die zet je voor een wat koelere achtergrond dan hemelsblauw vind ik.
        Ook het rappers-look-portret mocht wat stoerder, dreigender zijn, probeer zoiets eens in het Z/W

        Comment


        • #5
          Re: Jantje

          Oorspronkelijk geplaatst door picasso
          Belichting is goed, behalve bij 2 is er een duidelijke schaduw, die in dit geval op de blauwe (hemel) achtergrond stoort. (eigenlijk is de schaduw er bij alle 3, maar minder). Zet je model verder van de achtergrond, die in dit geval ook niet past vind ik persoonlijk. Het heeft allemaal een beetje de sfeer van GB-fotografie, je weet wel waar je meteen bon gratis je kind kan laten fotograferen. (maar is daar iets mis mee, neen natuurlijk, alleen ik vind dat eenheidskoek)
          Je hebt daar een jongen op rebelse leeftijd, met Beckhampieken, die zet je voor een wat koelere achtergrond dan hemelsblauw vind ik.
          Ook het rappers-look-portret mocht wat stoerder, dreigender zijn, probeer zoiets eens in het Z/W
          Ik kan niet verder, das gewoon mijn kamermuur en ik heb een smalle kamer, anders moet ik er al mijn 18-55 gaan opzetten
          Ben van plan nog wat stoerdere foto's te nemen (oa ook in ZW en samen met de grotere en nog stoerdere broer )
          Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
          Focaldesign

          Comment


          • #6
            Re: Jantje

            stooooeeeer hoor, leuke opnamen.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Jantje

              Ik denk dat nr1 niet helemaal scherp is,maar ik kan het mis hebben natuurlijk!

              mvg Willem
              Durf bijna niks meer te zeggen

              Comment


              • #8
                Re: Jantje

                Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion
                Ik denk dat nr1 niet helemaal scherp is,maar ik kan het mis hebben natuurlijk!

                mvg Willem
                Jawel hoor, maar door de lichte softfocus is dat in het klein minder goed te zien.
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment

                Working...
                X