Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Izana Soria emotie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Izana Soria emotie

    Nog twee beelden uit de fotoshoot "Izaria Soria" waar ik tracht de emotie weer te gegeven bij het spelen van de viool.



    [url=https://flic.kr/p/2haeMYc]

  • #2
    Re: Izana Soria emotie

    Mooie beelden hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Izana Soria emotie

      ik volg - goeie portretten
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Izana Soria emotie

        Volgens mij zou deze reeks beter tot z'n recht komen in een zw-wt omzetting
        Dan pas gaat alle aandacht naar de emotie en niet naar de kleuren
        Tevens mis ik toch nog de opnames waarbij emotie er duidelijker in te zien is, bij de eerste kijkt ze naar het blad en bij de tweede waarschijnlijk naar de dirigent
        Eigenlijk is dat ook meestal het nadeel als ze vooraf weten dat er een camera op hen gaat gericht zijn, emotionele uitdrukkingen veranderen dan en worden niet meer zo expressief uitgedrukt/weergegeven
        Zelf ook al ondervonden, zodoende ...

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Izana Soria emotie

          Ik ben zelf muzikant geweest.
          Het woord 'emotie' kan je in dat opzicht pas terecht gebruiken als de muzikant 'in de muziek zit'. En dat zie je dan ook echt.
          Zulke momenten moet je zien vast te leggen. En dat gevoel haal je volgens mij zelden of nooit uit een aangekondigde shoot...

          Zoals Sieg reeds aanhaalde, is dat hier ook niet echt het geval (hoewel deze dame waarschijnlijk een pak getalenteerder is dan ik. Ik was dan ook maar een drummer )

          Comment


          • #6
            Re: Izana Soria emotie

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Volgens mij zou deze reeks beter tot z'n recht komen in een zw-wt omzetting
            Dan pas gaat alle aandacht naar de emotie en niet naar de kleuren
            Tevens mis ik toch nog de opnames waarbij emotie er duidelijker in te zien is, bij de eerste kijkt ze naar het blad en bij de tweede waarschijnlijk naar de dirigent
            Eigenlijk is dat ook meestal het nadeel als ze vooraf weten dat er een camera op hen gaat gericht zijn, emotionele uitdrukkingen veranderen dan en worden niet meer zo expressief uitgedrukt/weergegeven
            Zelf ook al ondervonden, zodoende ...

            grts
            Sieg
            Ik kan ze omzetten in z.w, maar voorlopig laat ik het zo. Er zijn ongeveer een dertigtal beelden gemaakt terwijl ze aan het spelen was uit deze heb ik die gekozen misschien heb ik net de verkeerde uitgekozen maar dat ligt aan mij, ze ging zeker op in haar concert en ik denk wel dat ze gewoon is voor een camera te spelen.Zij zal wel een keuze maken welke beelden de meeste expressie geven en die zullen wel op haar Facebook komen .
            Last edited by D.B.D; 4 september 2019, 17:30.

            Comment


            • #7
              Re: Izana Soria emotie

              Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
              Ik ben zelf muzikant geweest.
              Het woord 'emotie' kan je in dat opzicht pas terecht gebruiken als de muzikant 'in de muziek zit'. En dat zie je dan ook echt.
              Zulke momenten moet je zien vast te leggen. En dat gevoel haal je volgens mij zelden of nooit uit een aangekondigde shoot...

              Zoals Sieg reeds aanhaalde, is dat hier ook niet echt het geval (hoewel deze dame waarschijnlijk een pak getalenteerder is dan ik. Ik was dan ook maar een drummer )
              Volgende week start terug het academiejaar in de module "mens" en "actie " dan zal ik wel meer ervaring opdoen ik was al blij dat ik deze heb kunnen doen.

              Comment


              • #8
                Re: Izana Soria emotie

                Die tweede vind ik wel knap. Betere toning en scherpte dan de eerste naar mijn smaak.
                De blik die ze naar de dirigent (?) richt getuigt van scherpe aandacht.
                Misschien weinig emotie maar met die blik zit ze ook 'in de muziek' naar mijn mening.

                Comment


                • #9
                  Re: Izana Soria emotie

                  Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
                  Die tweede vind ik wel knap. Betere toning en scherpte dan de eerste naar mijn smaak.
                  De blik die ze naar de dirigent (?) richt getuigt van scherpe aandacht.
                  Misschien weinig emotie maar met die blik zit ze ook 'in de muziek' naar mijn mening.
                  bedankt voor de commentaren

                  Comment


                  • #10
                    Re: Izana Soria emotie

                    Beide zijn goed, ook door de BG die hier goed tot zijn recht komt

                    Comment


                    • #11
                      Re: Izana Soria emotie

                      Dit is vrij goed, gelukkig maar dat je niet kon flitsen.
                      De 2e spreekt mij net iets meer aan
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Izana Soria emotie

                        Goede momenten gekozen. Voor mij ook de 2de omdat deze wat contrastrijker is.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Izana Soria emotie

                          dit zijn snapshots...overbelicht ook, zoals jan en alleman ze maakt...dit is geen geplande shoot
                          My Website : http://www.ineedair.org
                          Music / Painting / Motion Graphics / Image
                          Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

                          Comment

                          Working...
                          X