Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

) Into the Wild

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Showcase] ) Into the Wild

    .


    .

  • #2
    Re: ) Into the Wild

    Beetje geforceerde blik en houding. Dergelijke pose/blik ben ik het wild nog nooit tegengekomen.

    Comment


    • #3
      Re: ) Into the Wild

      Beetje geforceerde blik en houding. Dergelijke pose/blik ben ik het wild nog nooit tegengekomen.
      Wel parasol, in mijn visie is het juist als je met mensen / modellen werkt, foto's maakt, dat je zoiets kan opbouwen.

      Menselijke modellen zijn er namelijk toe in staat, zich in te leven in een emotie, in een sfeer, in een rol, in moodboards , enz...

      Het is geen toevallige foto, het model is mij bekend, ze poseert voor haar, en natuurlijk ook voor mij

      Het is menselijke portret fotografie. ( dat je zoiets niet tegenkomt bij je wandelingen, kan ik best begrijpen )

      Als je in de natuur een sprinkhaan, een eekhoorn, of een hert fotografeert, ga je die niet kunnen vragen een pose of een emotie weer te geven

      Is volgens mij een groot verschil tussen twee soorten fotografie...

      D.

      Comment


      • #4
        Re: ) Into the Wild

        Ge wilt niet weten wat ge in het wild allemaal tegen komt!
        Neen maar serieus, ik vind dit wel een hele mooie.
        Knappe zwart wit, mooi het licht gevangen. Pose en expressie vind ik wel mooi en doet voor mij niet geforceerd aan.
        Heb je er ook gemaakt waarbij ze ineen gekruld ligt op de wortels?
        Groetjes,
        Dominic

        Comment


        • #5
          Re: ) Into the Wild

          Heb je er ook gemaakt waarbij ze ineen gekruld ligt op de wortels?
          Nee zibro , dat was echt niet doenbaar, het waren allemaal verdroogde, dode en snijdende wortels.
          Deze zouden zeker serieus het model haar huid geschramd hebben,... en dat is nu ook niet de bedoeling van een shoot

          D.

          Comment


          • #6
            Re: ) Into the Wild

            Heel mooi.

            Comment


            • #7
              Re: ) Into the Wild

              Je hebt deze blijkbaar letterlijk geschoten en met welk materiaal mag de toeschouwer zelf invullen (naar mijn mening), knappe afwerking. Je weet u wel te verantwoorden maar zijn er niet meer dan 2 soorten fotografie ?
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: ) Into the Wild

                Je weet u wel te verantwoorden maar zijn er niet meer dan 2 soorten fotografie ?
                Natuurlijk zijn er breed genomen tientallen soorten fotografie,...macro, landschap, dier fotografie, stil leven, medische fotografie, en nog zoveel meer

                Waar ik het over bedoelde aangaande twee soorten, ook heel breed genomen, is de fotografie waar je niet de minste inbreng hebt over je onderwerp,
                en anderzijds fotografie waar je wel inbreng hebt op je onderwerp.

                Met mensen of modellen kan je dus aan ge-enceneerde fotografie doen ( zoals mijn foto hierboven ) of aan ( echte street photography ) doen,
                waar je dan weer geen inbreng hebt op de mensen op de foto.

                In echte street photography ga je inderdaad nooit een model toevallig tegen komen, naakt in de natuur die zo poseert.

                Mijn foto hierboven, heb ik niet als street photography genoemd...

                Misschien is het zo wat duidelijker geschreven ?

                Bedankt voor je reactie G.R.

                D.
                Last edited by fotodan; 1 juli 2020, 09:20.

                Comment


                • #9
                  Re: ) Into the Wild

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  ( dat je zoiets niet tegenkomt bij je wandelingen, kan ik best begrijpen )

                  D.
                  Spijtig genoeg .

                  Ik snap de reactie van Pol parasol wel, die arm die ze voor haar boezem brengt voelt bij mij ook een beetje raar aan. Misschien had ik persoonlijk liever een tak of een bosje die haar boezem bedekte (zoals die kleine twijgjes voor haar schaamstreek die dan wel perfect vallen). Is natuurlijk enkel mijn eigen gevoel. Voor de rest, zoals altijd, een schitterende foto.
                  Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                  Comment


                  • #10
                    Re: ) Into the Wild

                    Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                    Natuurlijk zijn er breed genomen tientallen soorten fotografie,...macro, landschap, dier fotografie, stil leven, medische fotografie, en nog zoveel meer

                    Waar ik het over bedoelde aangaande twee soorten, ook heel breed genomen, is de fotografie waar je niet de minste inbreng hebt over je onderwerp,
                    en anderzijds fotografie waar je wel inbreng hebt op je onderwerp.

                    Met mensen of modellen kan je dus aan ge-enceneerde fotografie doen ( zoals mijn foto hierboven ) of aan ( echte street photography ) doen,
                    waar je dan weer geen inbreng hebt op de mensen op de foto.

                    In echte street photography ga je inderdaad nooit een model toevallig tegen komen, naakt in de natuur die zo poseert.

                    Mijn foto hierboven, heb ik niet als street photography genoemd...

                    Misschien is het zo wat duidelijker geschreven ?

                    Bedankt voor je reactie G.R.

                    D.
                    Oprechte dank voor je uiteenzetting, is altijd leerrijk en ik had je in grote mate wel begrepen hoor !
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X