Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

. In the mood for...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] . In the mood for...

    .


    .

  • #2
    Re: . In the mood for...

    Trump gescalpeerd? Leuke foto.

    Comment


    • #3
      Re: . In the mood for...

      Bedankt ! Ik zal de foto eens aan Trump voorleggen, misschien kan ze dienen voor zijn volgende verkiezing campagne !

      Verder vraag ik me nu serieus af wat er hier op BD ( en specifiek in dit onderdeel van het forum ) aan de gang is ?

      Deze foto staat nu meer dan een halve maand online, en er zijn 175 views en 1 comment op gekomen...

      Aan de andere kant zie ik hier dagelijks super slechte foto's verschijnen,
      en bekomen in een handomdraai tussen de 1000 en 2500 views, twintig en meer comments...

      Is de trend hier nu geworden om het niveau zo laag mogelijk te houden ?

      Ik ben hier nu bijna 15 jaar actief op BD, en nog nooit had ik voor meer dan tweederde van de hier geposte foto's,
      het niveau zo laag zien vallen !...dagelijks moet je serieus ziften tussen de brol !!! om er dan gelukkig nog eén of twee kunstwerkjes
      per dag uit te halen.

      Iedereen noemt zich vandaag wel " fotograaf " waarschijnlijk, maar voor sommige zou een beetje zelf kritiek best kunnen,
      alsook de wil en de moeite willen doen om al is het maar technisch wat vooruit te geraken ! ( over kunstzinnige creativiteit durf ik zelfs niet spreken ! )

      Hopelijk verschijnen hier weer betere tijden...

      D.

      Comment


      • #4
        Re: . In the mood for...

        Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
        Bedankt ! Ik zal de foto eens aan Trump voorleggen, misschien kan ze dienen voor zijn volgende verkiezing campagne !

        Verder vraag ik me nu serieus af wat er hier op BD ( en specifiek in dit onderdeel van het forum ) aan de gang is ?

        Deze foto staat nu meer dan een halve maand online, en er zijn 175 views en 1 comment op gekomen...

        Aan de andere kant zie ik hier dagelijks super slechte foto's verschijnen,
        en bekomen in een handomdraai tussen de 1000 en 2500 views, twintig en meer comments...

        Is de trend hier nu geworden om het niveau zo laag mogelijk te houden ?

        Ik ben hier nu bijna 15 jaar actief op BD, en nog nooit had ik voor meer dan tweederde van de hier geposte foto's,
        het niveau zo laag zien vallen !...dagelijks moet je serieus ziften tussen de brol !!! om er dan gelukkig nog eén of twee kunstwerkjes
        per dag uit te halen.

        Iedereen noemt zich vandaag wel " fotograaf " waarschijnlijk, maar voor sommige zou een beetje zelf kritiek best kunnen,
        alsook de wil en de moeite willen doen om al is het maar technisch wat vooruit te geraken ! ( over kunstzinnige creativiteit durf ik zelfs niet spreken ! )

        Hopelijk verschijnen hier weer betere tijden...

        D.
        Is niet specifiek voor dit onderdeel Dan, is zo'n beetje de gang van zaken geworden op het ganse forum spijtig genoeg

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: . In the mood for...

          Goed dat je 'm terug bovenhaalt, Daniel. Ik had deze nog niet gezien.
          Mooi, en weer iets anders dan wat ik van je gewoon ben.
          De dame doet het ook heel goed en durft zich in te leven in haar rol.

          Wat betreft die 2500 views, dat was me ook al opgevallen en vraag me af hoe dat eigenlijk kan, terwijl het gemiddeld aantal views tussen de 100 en de 300 is.
          Verder is het gewoon een kwestie van filteren en dan kom je een handvol tegen dat de moeite waard is.

          Ik herinner mij nog van vroeger dat wanneer je in showcase plaatste, je je kon verwachten aan vlijmscherpe maar terechte kritiek, waarvan je nog iets kon opsteken.
          Ik vrees dat er echter niet meer veel personen overblijven die deze kritiek kunnen geven.
          En het is natuurlijk ook makkelijker om uit te wijden over negatieve punten aan een foto, dan een paar goede woordjes te schrijven.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment


          • #6
            Re: . In the mood for...

            Sorry Dan,
            Deze had ik ook niet gezien
            waarschijnlijk verdronken onder een berg van ...
            Die duizenden views was mij niet opgevallen, maar je moet toegeven, dat zijn toch ook ware kunstwerkjes
            ik denk dat er ergen ene zijn vinger aan het verslijten is
            Ik trek even een lijn met flickr :
            Veel views maar weinig faves en haast geen reacties dat wil gewoon eerder zeggen: we reageren maar niet want we vinden het maar niks ...

            Om terug te komen op je beeld:
            Het is technisch weer zeer goed en het is een beeld dat spreekt
            wil ik die madam wel in het donker tegenkomen ?

            groeten
            Frans
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: . In the mood for...

              Nice. Grittier of grungier dan we van jou gewend zijn.

              .... is ze erin geplakt?
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #8
                Re: . In the mood for...

                Meestal ben ik wel fan van je werk maar bij deze iets minder mede doordat ik vind dat de achtergrond er niet bijpast. Lijkt idd of het erna bijgezet is. Mvg

                Comment


                • #9
                  Re: . In the mood for...

                  Ik moet bekennen dat ik deze ook gemist had. Jammer, want uw beelden zijn voor mij altijd de moeite. Zelf ben ik nog maar een absolute beginner, en commentaar geven op uw foto's is voor mij dus niet aan de orde (buiten gewoon plat zeggen dat ik het mooi vind). Zelf ben ik hier vooral opzoek naar kritische commentaar om mijn niveau mee naar boven te krijgen. Persoonlijk moet ik zeggen dat ik best tevreden ben over de feedback die ik hier al ontvangen heb. Ik probeer hier ook enkel foto's te posten waar ik zelf tevreden over ben, en dat zijn er gewoonlijk niet meer dan 1 per week. Wel zie ik hier leden die kwantiteit lijken te verkiezen over kwaliteit, en op die manier het forum wat verzadigen met beelden. Mij lijkt dit ook een invloed te hebben op het efficiënt commentaar te kunnen leveren.
                  Zeker niet slecht dat dit probleem door u wordt aangekaart, en het is aan de forumleiding om hier een antwoord op te verzinnen.

                  Om terug te komen op deze foto, ik heb er al mooiere gezien van u, maar deze vind ik zeker ook mooi.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                  Comment


                  • #10
                    Re: . In the mood for...

                    Ik had deze wel al gezien omdat ik altijd naar uw foto's kijk. Ze zijn altijd goed en van een niveau waar ik geen kritiek op te leveren heb. Wat ook een spijtige trend is dat de beste fotografen meestal alleen maar kijken naar de andere beste en zo een kliekje vormen. Verder is er natuurlijk 1 persoon die gelijk welke rubriek overspoelt met zijn foto's, al dan niet om te tonen hoe het niet of wel moet..... en de meeste klicks zijn alleen maar om de soms pittige discussies niet te missen maar hebben niets meer met foto's te maken. Als de trend zich zo verder zet vrees ik dat BD eens plat gaat gaan en geen niveau meer zal halen.
                    Het is inderdaad in bijna iedere rubriek zo omdat deze ene persoon geen eigen genre heeft maar alles zo maar op het forum gooit en dan nog steigert als zijn foto niet showcase waardig wordt geacht. Een trieste evolutie......
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment

                    Working...
                    X