Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In the chapel ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In the chapel ..


  • #2
    Re: In the chapel ..

    Eindelijk de studio verlaten...
    Met als gevolg een veel sprekendere foto en wat technische foutjes: uitgebrande vlekken op het gezicht, flitsschaduw van de arm en het geheel dat wat scheef staat.

    seppuku.

    Comment


    • #3
      Re: In the chapel ..

      Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
      Eindelijk de studio verlaten...
      Met als gevolg een veel sprekendere foto en wat technische foutjes: uitgebrande vlekken op het gezicht, flitsschaduw van de arm en het geheel dat wat scheef staat.

      seppuku.
      juist maar toch mits kleine aanpassingen een mooi shot

      Comment


      • #4
        Re: In the chapel ..

        had graag wat invullicht links gezien.
        ook lange mouwen gewenst (of epilering)
        Henri
        lidnummer: BD0435BE

        Comment


        • #5
          Re: In the chapel ..

          ook lange mouwen gewenst (of epilering)
          Waarom epilering ? Moet dat dan steeds een 'perfecte' vrouw zijn die hier opgevoerd wordt ? Pas op, hé, ik zie ze ook veel liever zonder dan met, maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de hier getoonde foto.
          Just my idea, no offense.
          Nikon D7000 + Nikkor 18-70 mm AF-S DX ED + Nikkor AF 85 mm f/1.8D
          SB600
          Tripod: Velbon CX 530

          Comment


          • #6
            Re: In the chapel ..

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dekeyzer
            Waarom epilering ? Moet dat dan steeds een 'perfecte' vrouw zijn die hier opgevoerd wordt ? Pas op, hé, ik zie ze ook veel liever zonder dan met, maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de hier getoonde foto.
            Just my idea, no offense.
            de nagel op de kop!
            ik vind het een mooie foto,alleen de uitgebrande plekjes weg en t'is in de sjakoche!
            grts; M

            Comment


            • #7
              Re: In the chapel ..

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudi Dekeyzer
              Waarom epilering ? Moet dat dan steeds een 'perfecte' vrouw zijn die hier opgevoerd wordt ?
              Ook volledig mee akkoord. Mensen zijn m.i. het mooist op foto zoals ze zijn. De een al wat mooier dan de andere maar da's het leven.

              Ik vind deze foto mooi gemaakt en, ondanks de wat uitgebrande vlekken op het gelaat, een veel aantrekkelijker foto om naar te kijken dan het 'cleane' studiowerk. Da's natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak hé.

              Knappe foto
              Meer foto's op mijn website

              Comment


              • #8
                Re: In the chapel ..

                Oorspronkelijk geplaatst door pendragon
                Ook volledig mee akkoord. Mensen zijn m.i. het mooist op foto zoals ze zijn. De een al wat mooier dan de andere maar da's het leven.

                Ik vind deze foto mooi gemaakt en, ondanks de wat uitgebrande vlekken op het gelaat, een veel aantrekkelijker foto om naar te kijken dan het 'cleane' studiowerk. Da's natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak hé.

                Knappe foto
                Helemaal mee eens, dit is een mooie natuurlijke foto.
                Groetjes,
                Dominic

                Comment


                • #9
                  Re: In the chapel ..

                  Gooi alle bovenstaand commentaar in de vuilbak. Het eerste idee van de foto was bij mij : WOW ! Schitterend ! En het eerste blik telt nog altijd. Allez, bij mij toch
                  Enne : aan de bovenstaande posters : no offence. De technische fouten die jullie zien zijn correct. In verband met epileren of lange mouwen ben ik het dan weer niet eens. Zo zie je maar. Verschillende mensen, verschillende meningen....
                  natwork.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: In the chapel ..

                    Heerlijke plaat..... highlights op de juiste plek.

                    't enige wat voor verandering vatbaar is zijn idd de haartjes op de armen (hoewel "natuurlijk" aanwezig, vind ik dat niet zooooo "sexy" )

                    (dit is voor MIJ je mooiere werk awacs...... )

                    mvg,
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #11
                      Re: In the chapel ..

                      Ik wist bij voorbaat dat mijn opmerking over epileren reacties ging brengen.
                      Maar meer en meer stel ik vast dat vele fotografen geen dialoog hebben met hun model (modellen worden slecht of niet gecoached en weten dan dikwijls geen blijf met handen en voeten). Bovendien lijken er geen afspraken te bestaan ts beide partijen en wordt er maar lukraak geschoten in de hoop een explosief resultaat te bekomen. Hoevelen van jullie model-fotografen laten zich bijstaan door mensen met een esthetische opleiding die praktische richtlijnen en interventies kunnen maken i.v.m. kleding, make-up, retouche, haardracht, dermatologische gebreken, wondjes, littekens, kleurenharmonie van kleding, retouche voor opname? Hoevelen vaan jullie beschikken over een collectie klederen en props? Hoevelen van jullie beschikken over kap- en opmaaktafel met adequate spiegel en verlichting voor het model? Hoevelen van jullie kunnen hun modellen een plekje ter beschikking stellen waar ze eventjes kunnen relaxen. Hoevelen denken aan verfrissingen? Hoevelen van jullie houden rekening met de verwrongen houdingen en langdurige poses die soms opgelegd worden en die aanleiding geven tot krampen en verwrongen spieren op de foto alsook witte en rode vlekken te wijten aan afgesneden bloedsomloop tijdens de houdingen? Hoevelen hebben een echte dialoog met het model en vragen naar hun gevoelens en hun ondervindingen?
                      Ik stel met genoegen vast dat toch sommigen verder kijken en met mij deels akkoord gaan. Ik denk dat die het klappen kennen van de zweep en hun model weten te begeleiden.
                      Dank Z900 voor je opmerking.
                      lidnummer: BD0435BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: In the chapel ..

                        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                        Ik wist bij voorbaat dat mijn opmerking over epileren reacties ging brengen.
                        Maar meer en meer stel ik vast dat vele fotografen geen dialoog hebben met hun model (modellen worden slecht of niet gecoached en weten dan dikwijls geen blijf met handen en voeten). Bovendien lijken er geen afspraken te bestaan ts beide partijen en wordt er maar lukraak geschoten in de hoop een explosief resultaat te bekomen. Hoevelen van jullie model-fotografen laten zich bijstaan door mensen met een esthetische opleiding die praktische richtlijnen en interventies kunnen maken i.v.m. kleding, make-up, retouche, haardracht, dermatologische gebreken, wondjes, littekens, kleurenharmonie van kleding, retouche voor opname? Hoevelen vaan jullie beschikken over een collectie klederen en props? Hoevelen van jullie beschikken over kap- en opmaaktafel met adequate spiegel en verlichting voor het model? Hoevelen van jullie kunnen hun modellen een plekje ter beschikking stellen waar ze eventjes kunnen relaxen. Hoevelen denken aan verfrissingen? Hoevelen van jullie houden rekening met de verwrongen houdingen en langdurige poses die soms opgelegd worden en die aanleiding geven tot krampen en verwrongen spieren op de foto alsook witte en rode vlekken te wijten aan afgesneden bloedsomloop tijdens de houdingen? Hoevelen hebben een echte dialoog met het model en vragen naar hun gevoelens en hun ondervindingen?
                        Ik stel met genoegen vast dat toch sommigen verder kijken en met mij deels akkoord gaan. Ik denk dat die het klappen kennen van de zweep en hun model weten te begeleiden.
                        Dank Z900 voor je opmerking.
                        Sorry maar dat vind ik nu eens dikke lulkoek ;
                        Als wij amateur modelfotografen een beetje meer haar op onze tanden hadden dan stuurden we 75% van de modellen meteen terug naar huis en dit om diverse redenen . Dan zouden hier minder opmerkingen vallen als wallen onder de ogen ; ze kijkt niet erg happy enzomeer ...
                        Indien we jou moeten geloven dan moeten we de modellen nog een beetje meer in de vaseline leggen , laat maar zijn hoor .....

                        Comment


                        • #13
                          Re: In the chapel ..

                          Natuurlijke blik,
                          natuurlijke armen...
                          mooie foto.

                          Het is misschien geen "glamour" foto maar daarom is ze IMHO juist mooier. Echter.
                          Die techinsche foutjes heb ik maar gezien na het lezen van de threads omdat de foto op zichzelf zo sprekend is.

                          (PS: Wel een beetje rechtzetten..... of helemaal scheef...)

                          Groetjes

                          Skitch
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment

                          Working...
                          X