Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

In slaap gezoend ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • In slaap gezoend ...






  • #2
    Re: In slaap gezoend ...

    Als ik iets mag zeggen...maar volgens mij doe ik dat al:

    Het babytje is een snoes om plat te zoenen
    Veder raakt de foto mij technisch gezien niet. De belichting is plat, achtergrond is erg rommelig en kreukelig.
    Qua compo snap ik de keuze ook niet echt. Nu kukelt het kleintje voorover. Veel mooier is het als het babytje als het ware achterover leunt. Het standpunt werkt hier niet lekker. Ik had deze foto zeker op ooghoogte van de kleine genomen.

    Rode kleur, volle pamper ...het zijn slechts details...maar wel enorm belangrijk voor een goede newborn (kindje is iets ouder) foto.

    Ik wil uw foto niet afbreken...maar met dit lieve kindje kunt u veel mooiere foto's maken. Probeert u eens mooie foto's bij daglicht te maken, bij een groot raam. Op een poef met een gladgestreken deken. U zult zien dat dit vele malen mooier oogt en de belichting is ook subtieler. Newborn fotografen werken veel op de knieën en op de grond...omdat vogelperspectief bij kinderen niet altijd even prettig kijkt. Succes

    Comment


    • #3
      Re: In slaap gezoend ...

      Heel erg bedankt voor de moeite die je doet om te reageren.
      Ik voel me niet afgebroken maar aangemoedigd om het volgende keer beter te doen.
      Mercikes voor de erg goede tips. (twijfelde nog om de foto een kwartslag rechts te draaien)

      Comment


      • #4
        Re: In slaap gezoend ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Als ik iets mag zeggen...maar volgens mij doe ik dat al:

        Het babytje is een snoes om plat te zoenen
        Veder raakt de foto mij technisch gezien niet. De belichting is plat, achtergrond is erg rommelig en kreukelig.
        Qua compo snap ik de keuze ook niet echt. Nu kukelt het kleintje voorover. Veel mooier is het als het babytje als het ware achterover leunt. Het standpunt werkt hier niet lekker. Ik had deze foto zeker op ooghoogte van de kleine genomen.

        Rode kleur, volle pamper ...het zijn slechts details...maar wel enorm belangrijk voor een goede newborn (kindje is iets ouder) foto.

        Ik wil uw foto niet afbreken...maar met dit lieve kindje kunt u veel mooiere foto's maken. Probeert u eens mooie foto's bij daglicht te maken, bij een groot raam. Op een poef met een gladgestreken deken. U zult zien dat dit vele malen mooier oogt en de belichting is ook subtieler. Newborn fotografen werken veel op de knieën en op de grond...omdat vogelperspectief bij kinderen niet altijd even prettig kijkt. Succes
        Monica, je pakt me de woorden uit de mond. En jij bent dan ook de expert in newborns (en dat bedoel ik goed en gemeend- is geen sarcasme).
        Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

        Comment


        • #5
          Re: In slaap gezoend ...

          Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          ..... Het standpunt werkt hier niet lekker. Ik had deze foto zeker op ooghoogte van de kleine genomen.
          hoe doe je dat in deze pose.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: In slaap gezoend ...

            Knap idee en mooi uitgevoerd
            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

            Comment

            Working...
            X