Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

in black

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • in black


  • #2
    Re: in black

    pose (en dan vooral de houdingvan de mond) erg goed.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: in black

      In één woord: knap portret (sorry twee woorden).
      Spijtig maar gezien je niet deel uitmaakt van de protégées van dit forumonderdeel en ook gezien de angst voor nieuwkomers (vooral als ze veelbelovend zijn qua zuivere portretfotografie) krijg je hier maar weinig schouderklopjes.

      Henri
      Last edited by kodachrome; 12 april 2010, 13:56.
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: in black

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Spijtig maar gezien je niet deel uitmaakt van de protégées van dit forumonderdeel en ook gezien de angst voor nieuwkomers (vooral als ze veelbelovend zijn qua zuivere portretfotografie) krijg je hier maar weinig schouderklopjes.
        Manman ge zijt toch ne steuker..

        On topic:
        Mooie plaat (mist misschien wat scherpte)
        Ik had bovenaan de haarlijn er nog opgelaten. Nu lijkt het voorhoofd een stuk hoger.

        Comment


        • #5
          Re: in black

          knap portret!

          Comment


          • #6
            Re: in black

            Wow
            Portret en model.
            Grtjs

            Comment


            • #7
              Re: in black

              Mooie foto van een mooie vrouw, knappe pose
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: in black

                Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                Manman ge zijt toch ne steuker..
                hij heeft wel gelijk, en durft tenminste nog zijn mening te geven...zouden er meer moeten doen..

                als je hier je eerlijke mening geeft, ben je al gauw de schlemiel, worden je plaatjes oftewel genegeerd of tot op de grond toe afgefikt..

                veel vriendjes maken is het devies hier dus...(liefst nog tot in de allerhoogste regionen...)

                Comment


                • #9
                  Re: in black

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
                  hij heeft wel gelijk, en durft tenminste nog zijn mening te geven...zouden er meer moeten doen..

                  als je hier je eerlijke mening geeft, ben je al gauw de schlemiel, worden je plaatjes oftewel genegeerd of tot op de grond toe afgefikt..

                  veel vriendjes maken is het devies hier dus...(liefst nog tot in de allerhoogste regionen...)
                  Q.E.D.
                  Dankjewel

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: in black

                    van mij alvast meerdere "schouderklopjes" ... imho een heel knap portret
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #11
                      Re: in black

                      Als je geen reacties krijgt is dat natuurlijk omdat je straal genegeerd wordt door de high society op dit forum Elke zaterdag avond spreken de Evil Masterminds af om selectief een nieuw lid te negeren! En lachen dat die mannen dan doen..
                      Ben blij dat ik gestopt ben met fotografie

                      Comment


                      • #12
                        Re: in black

                        Ach mannen, veel vriendjes hebben zal wel een voordeel zijn voor het aantal comments (ben je iets met het aantal ?), maar we moeten ook geen spoken beginnen zien!! Beter één "to the point" comment (en een aantal schouderklopjes voor 'de moral' ) ?

                        On topic : mooi (licht, blik) maar ik heb wel wat moeite met de "strooi" haartjes. Vooral bovenaan : door de crop (zoals Lennert ook aangeeft) komen ze een beetje uit het niets. Ik had ze persoonlijk weggeshopt. (is dit 'to the point' ? )

                        btw : wat zijn de toelatingsvoorwaarden voor de high society : ik heb nog een aantal zaterdagen vrij en lach graag ?
                        Groeten Dirk
                        Website : http://www.gakrid.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: in black

                          urgh, Kodachrome, met alles respect, maar man man ...

                          Als je hier geen reactie krijgt ligt dat niet aan uw populariteit, maar aan de foto. en ik ga nie ontkennen dar er sommige standaard meer reacties krijgen, maa ik heb ook liever 1e dieje het zegt zoals het is, dan 10 keer 'ok' en 'ah'. al zien die 'oh's en 'ah's natuurlijk ook tof e.

                          maar soit, dankzij u, heeft em zn reacties
                          No rules. Great shots.
                          -
                          Online

                          Comment


                          • #14
                            Re: in black

                            Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                            Als je hier geen reactie krijgt ligt dat niet aan uw populariteit, maar aan de foto. en ik ga nie ontkennen dar er sommige standaard meer reacties krijgen, maa ik heb ook liever 1e dieje het zegt zoals het is, dan 10 keer 'ok' en 'ah'. al zien die 'oh's en 'ah's natuurlijk ook tof e.
                            Ik vond het al zo vreemd dat hier niemand gereageerd had op m'n vorige posting (http://forum.belgiumdigital.com/f41/kalina-304889.html). Nu begrijp ik dat ik me geen zorgen moet maken. Het licht dus gewoon aan de foto .

                            Comment


                            • #15
                              Re: in black

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
                              Nu begrijp ik dat ik me geen zorgen moet maken. Het licht dus gewoon aan de foto .
                              klopt, hier wordt verwacht, dat je je betere/beste werk laat zien, en dat is hier niet het geval als je het vergelijkt met het werk op je site.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X