Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I love my SAX.....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I love my SAX.....



    mvg, Z
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

  • #2
    Re: I love my SAX.....

    het contrast tussen model en sax is nogal surrealistisch. Acceptabel volgens smaak van de kijker.
    Verder stoort de ring me heel erg.

    Wel goed concept en eens anders uitgevoerd dan de klassieke persoon-met-sax foto's.

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #3
      Re: I love my SAX.....

      Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
      Verder stoort de ring me heel erg.

      Wel goed concept en eens anders uitgevoerd dan de klassieke persoon-met-sax foto's.
      yep, ook mijn gedacht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: I love my SAX.....

        Mooi plaatje, prachtige oude sax
        Ik volg mijn voorgangers dat de blinkende ring veel aandacht vraagt. Was dat de bedoeling? Ofwel geen ring ofwel een ring met dezelfde kleurtoning als de sax zou ik zeggen.
        Er is ook een kleurschakering in haar arm, precies een bruine vlek op haar witte armen.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: I love my SAX.....

          Idd interessante compo, eens iets anders. Maar haar ring stoort me ook. Ze straalt ook iets vampier-achtigs uit, of zo komt het toch bij mij over door de nabewerking.

          Comment


          • #6
            Re: I love my SAX.....

            Hele mooie compo,maar ik vind het verschil tussen de oude sax & het (iets te fel) opgepoetste model hier niet lekker werken.Maar een pluim voor het idee!
            "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: I love my SAX.....

              is een leuk concept, maar ik denk dat er toch andere gelaatsuitdrukkingen zijn die beter de liefde voor een instrument kunnen belichamen. ik vind de uitdrukking nu iets vrij raar, wat jammer is want het is een mooi model en ik vind de rest dik in orde

              Comment


              • #8
                Re: I love my SAX.....

                Respect voor ieders smaak, maar dit is niet de mijne. Sorry Z.
                Te felle huidsbewerking.
                Eigenaardige gelaatsuitdrukking (alsof er nog iets in haar mond zit). Kan misschien ook zijn door de bewerking.
                En de ring.


                greetz
                Cheeta
                Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: I love my SAX.....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Out_Of_Focus Bekijk bericht
                  Hele mooie compo,maar ik vind het verschil tussen de oude sax & het (iets te fel) opgepoetste model hier niet lekker werken.Maar een pluim voor het idee!
                  Ja ook zoiets hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: I love my SAX.....

                    het heeft wel wat, maar is niet mijn ding.
                    ik krijg er een vampierachtig gevoel bij, enkel nog wat bloed erbij en twee tandjes
                    de bewerking heb ik geen probleem mee, en de sax is een mooi hoor
                    Mvg
                    Ronny
                    gewoon een canonneke

                    Comment


                    • #11
                      Re: I love my SAX.....

                      Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk bericht
                      het heeft wel wat, maar is niet mijn ding.
                      ik krijg er een vampierachtig gevoel bij, enkel nog wat bloed erbij en twee tandjes
                      de bewerking heb ik geen probleem mee, en de sax is een mooi hoor
                      Mvg
                      Ronny
                      hier ga ik in mee....
                      http://www.jvs-photography.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: I love my SAX.....

                        mooie foto, maar vind dat je het model teveel hebt bewerkt, de huid is te duidelijk egaal gemaakt, dat vind ik jammer...alhoewel ik graag zou leren hoe je dat moet doen...

                        Comment


                        • #13
                          Re: I love my SAX.....

                          hee guys..thanks !

                          Hou normaliter ook niet van die barbie huidjes... maar dit is lekker overdreven....I like iT in deze configuratie.

                          De ring is wat voor te zeggen...... aan de andere kant...two diamonds are the girls best friend ^^

                          mvg, Z
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                          Comment

                          Working...
                          X