Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hushhhhhhhhhh

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hushhhhhhhhhh

    Het is al even geleden dat ik nog iets gepost heb vandaar dus deze.
    Geshoot met 2 softboxen links en rechts van het model.

    http://www.melissavanbelle.be

  • #2
    Re: hushhhhhhhhhh

    Zeker een goede foto, maar het model spreekt me niet aan...
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: hushhhhhhhhhh

      prachtige foto, zeer goed uitgelicht

      en model doet er niet toe, maar vind haar wel zeker knap en fantastische uitstraling !
      Fuji XPRO1

      Comment


      • #4
        Re: hushhhhhhhhhh

        zeker niet verkeerd, model ook niet, maar gezicht en body zijn erg soft.
        Wel heel leuke toning.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: hushhhhhhhhhh

          Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
          Zeker een goede foto, maar het model spreekt me niet aan...
          het gaat ook om de opname Jolleke, opmerkingen over een/het model zelf is (not done) hier op BD.
          voor mij ist leuk gedaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: hushhhhhhhhhh

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            het gaat ook om de opname Jolleke, opmerkingen over een/het model zelf is (not done) hier op BD.
            Precies, ik ga er ook niet verder op in. Ik zeg alleen de oorzaak waarom de foto mij minder aanspreekt.
            Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

            Comment


            • #7
              Re: hushhhhhhhhhh

              Deze verlichting schept weinig modelé en wordt meestal toegepast als vlakke belichting in medische en chirurgishe opnames.
              Resultaat: nogal egaal en weinig relief.
              Dosis op huid is goed maar gaat richting uit van highkey. Vindt extra zwarte elementen wel zeer afleidend.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: hushhhhhhhhhh

                Different, like it, great model
                My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

                Comment


                • #9
                  Re: hushhhhhhhhhh

                  Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                  Deze verlichting schept weinig modelé en wordt meestal toegepast als vlakke belichting in medische en chirurgishe opnames.
                  Resultaat: nogal egaal en weinig relief.
                  Dosis op huid is goed maar gaat richting uit van highkey. Vindt extra zwarte elementen wel zeer afleidend.

                  Henri
                  Henri,
                  Ik weet niet wat jij onder vlakke belichting verstaat, maar dit is alles behalve vlak en egaal.

                  Het hoofdlicht komt van rechts en is ingevuld van links. Ik zie duidelijk een verschil in ratio tussen rechts en links, dus vlak is het voor mij niet. (zie schouder rechts en links.)

                  Maar als ik aan medische en chirurgische opnames denk, zie ik skeletten en röntgen opnames. En dat zie ik hier zeker niet.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: hushhhhhhhhhh

                    Ik vind het een zeer mooie opname, maar heb een vermoeden dat je door een verder doorgedreven postprocessing de kwaliteit van dit beeld en waarschijnlijk ook van je andere opnames behoorlijk kan opdrijven.
                    De onscherpte die te zien is op Uw inzending het ik even aangepakt en daarbij het beeld van orientatie veranderd. Ik heb dit dus gedaan op de verkleining, mocht je het uitvoeren op de originele opname gaat de kwaliteit der enkel maar op verbeteren.
                    Dus hieronder UW opname zoals ik ze zie.




                    Indien je der niet blij mee bent, één verzoekje en deze verdwijnt zo

                    Congrats en vriendelijke groeten

                    Jeff
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                    Comment


                    • #11
                      Re: hushhhhhhhhhh

                      Deze laatste hand van Jeff vind ik ook heel mooi (alhoewel hij nu natuurlijk tegen de grenzen van de resolutie aanhinkt).

                      Comment


                      • #12
                        Re: hushhhhhhhhhh

                        Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht


                        Indien je der niet blij mee bent, één verzoekje en deze verdwijnt zo

                        Congrats en vriendelijke groeten

                        Jeff

                        Ik aprecieer het dat mensen me willen verderhelpen om mezelf te verbeteren. Ik vind mijn versie persoonlijk beter, de uwe overscherp vind ik nu, kan dat ?
                        Maar dat is natuurlijk weer een kwestie van smaken.
                        Ik leer alles op mezelf en heb pas mn eerste stapjes gezet in cs3. Watch me
                        http://www.melissavanbelle.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: hushhhhhhhhhh

                          Ik ga toch voor de originele, hoewel ik geen uitstraling in het model zie.

                          Mvg, Jochen
                          Jochenvde Photography
                          Flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: hushhhhhhhhhh

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Henri,
                            Ik weet niet wat jij onder vlakke belichting verstaat, maar dit is alles behalve vlak en egaal.

                            Het hoofdlicht komt van rechts en is ingevuld van links. Ik zie duidelijk een verschil in ratio tussen rechts en links, dus vlak is het voor mij niet. (zie schouder rechts en links.)

                            Maar als ik aan medische en chirurgische opnames denk, zie ik skeletten en röntgen opnames. En dat zie ik hier zeker niet.
                            Idd hoofdlicht rechts en invullicht links...maar:
                            - beiden op zelfde hoogte en horizontaal;
                            - invullicht op quasi dezelfde intensiteit en afstand van onderwerp (hoewel links enkele cm lager; zie oogreflecties);
                            - ben benieuwd of hier een flitsmeter gebruikt werd en wat het verschil was ts highlights en shadows
                            - overdosering van licht met het oog op highkey.

                            Naast de door jou opgenoemde medische opnames bestaan er nog heelwat andere: antropologish, antropomorph, anatomisch, sectie-opnamen, dermatologische opnames, schoonheidschirurgie,

                            Henri
                            lidnummer: BD0435BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: hushhhhhhhhhh

                              wat betreft de compo ... me likes
                              wat betreft de belichting ... voor mij een beetje te vlak maar zeker niet "plat"
                              wat betreft de huid ... zoals ik ze hier zie ... beetje te soft of teveel blur (?)
                              wat betreft het model ... stuur ze maar langs ;-)

                              wat betreft de foto ... en als ik de evolutie in je werk zie, dan kan ik niet anders dan uitkijken naar de volgende plaatjes ;-)

                              Greetz,
                              TravelToy
                              www.christian-bailleul.be | Blog

                              Comment

                              Working...
                              X