Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Wat mij opvalt dat de gids in het gezichtsveld van het publiek pal voor het schilderij gaat staan in plaats van ernaast zoals hier: https://zoom.nl/foto/diversen/3147481/rijksmuseum-775
Tevens valt op dat er verschillende kinderen ongeïnteresseerd zitten te ginnegappen: teken dat de kinderen er door de gids niet goed bij betrokken worden. Een goede foto die meer verteld over het jonge publiek dan over het kunstwerk.
Last edited by Binnenuit; 12 december 2021, 11:23.
Wat mij opvalt dat de gids in het gezichtsveld van het publiek pal voor het schilderij gaat staan in plaats van ernaast zoals hier: https://zoom.nl/foto/diversen/3147481/rijksmuseum-775
Tevens valt op dat er verschillende kinderen ongeïnteresseerd zitten te ginnegappen: teken dat de kinderen er door de gids niet goed bij betrokken worden. Een goede foto die meer verteld over het jonge publiek dan over het kunstwerk.
ooit anders geweten ? Ze kijken alvast niet op hun schermpje, wat al veel is.
wat je link betreft : dat is nu eenmaal het verschil tussen reclame en realiteit. (;>)
.......
Met stip: "verlies" van de symmetrie, dat zou het minste van mijn zorgen zijn. Ergens vind ik het zelfs beter met dat klein beetje asymmetrie.
Nu is het echt een geweldige foto. Er is veel te ontdekken en de kleuren zijn prachtig. Knap werk!
Comment