Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het gouden uurtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • het gouden uurtje

    afgelopen woensdag m'n kinderen met een cadeautje "omgekocht" en hun meegenomen naar leuke foto-plekje. heb niet helemaal van het "gouden uurtje" kunnen profiteren wegens verplichte muziekles. toch heel veel plezier gehad met deze sessie






    de laatste zal fotografisch misschien heel wat mankementen hebben, maar voor mij een heel sfeervolle foto

  • #2
    Re: het gouden uurtje

    (h)eerlijke beelden !!!
    Scotty... beam me up !!!

    Comment


    • #3
      Re: het gouden uurtje

      Ondanks de Flair kies ik voor nr 3. Lekker sfeertje.
      Digi-Steve

      Comment


      • #4
        Re: het gouden uurtje

        Damn, wat maak je toch mooie foto's

        Comment


        • #5
          Re: het gouden uurtje

          Schitterende platen
          hoe krijg je die zon toch zo goed op de laatste foto ?
          Voorkeur voor de laatste
          Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

          Comment


          • #6
            Re: het gouden uurtje

            Sorry hoor, maar ik vind de foto's niet zo mooi.
            Foto 1 is niet scherp, foto 2 mis ik een deel van de voetjes en 3 leuk die zon, maar de zon haalt een gedeelte van het gezichtje weg.
            Maar misschien zit ik er helemaal naast, en zijn dit technisch gezien hele moeilijke en mooie plaatjes.

            Comment


            • #7
              Re: het gouden uurtje

              drie vind ik niet zo goed, de zon stoort me, bovendien leiden de touwtjes naar niets.
              een en twee kunnen me bekoren.

              Comment


              • #8
                Re: het gouden uurtje

                Foto's met veel sfeer.
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: het gouden uurtje

                  dank u voor alle comments, voel me "geflatteerd" door alle positieve commentaar

                  ik kan ook de kritiek wel begrijpen. bij foto 3 inderdaad leiden die touwtjes naar niks (ballonnen staan er niet op) en je kan haar gezicht niet zien op de foto...maar voor mij heeft deze foto de sfeer van een herfst-namiddag...voor ons een leuk aandenken

                  Comment


                  • #10
                    Re: het gouden uurtje

                    Het is een fijne serie om naar te kijken maar heeft voor mij niet de impact die ik bij je andere plaatjes heb gezien.
                    De laatste vind ik sowieso de beste maar had de zon net ff een cm meer achter het hoofd mogen zitten. Toch een lekkere plaat
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

                    Comment

                    Working...
                    X