portret met een zonnebril met spiegel glazen. het is een portret over heroïne.
portret met een zonnebril met spiegel glazen. het is een portret over heroïne.
Laatst gewijzigd door Reginald; 26 mei 2010 om 23:37 Reden: grotere versie geupload
|
Geen reacties hier??
Vind het een super foto! Idee dat er achter zit en defotozelf ook! 10+![]()
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Ik vind dit ook een hele mooie.
Denk dat hij op groter formaat veel meer tot z'n recht zou komen!
Zeer mooi!!
Mvg,
SB
Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.
Zeer goed gedaan, origineel ook. Alleen jammer dat de spuit de verkeerde richting uit wijst. Prikken doen ze naar het lichaam doe, niet naar de hand toe.
Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
|
Sony A550, Minolta 50mm - 1.7, Tamron SP 28-75mm - 2.8, Sigma EX 70-200mm - 2.8, Strobist gear and Minolta light
Flickr
Origineel en knap gedaan!!!![]()
Hey.. deze heb ik gemist.
Knap staaltje fotografie. Gaaf!![]()
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
|
brrr ... "grellig" zeggen ze bij ons ... maar wat mooi weergeven ... zeer mooie foto![]()
Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Prachtig
En origineel!
Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8
Sterke foto. De opmerking over het prikken vind ik wel een detail om over na te denken.
If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Hij is keigaaf!!
Kan niet anders zeggen.
Top!
Groetjes, Marius
Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl
|
Prachtige foto!!!! Echt zéér knap gedaan!
En betreft het prikken ... niet van wakker liggen. Junks prikken in alle richtingen en op alle plaatsen die mogelijk zijn.
mooi vastgelegd
alleen zal een echte junk zijn ray-ban al lang verpast hebben![]()
mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
|
ik blijf deze plaat nog altijd heel sterk vinden! alles past bij elkaar, toning, houding, expressie op het kleine detail vd naald na maar de meesten zien dit zelfs niet, dus niets van aantrekken, vind hem super gewoon!
Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8
hele sterke foto.
De emotie die de persoon op de foto uitdrukt, de spuit.. prachtig
“For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography
Heel mooi beeld. Erg knap uitgevoerd en bewerkt!
Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..
Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.