Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heroïne Junk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Heroïne Junk

    Hij is keigaaf!!
    Kan niet anders zeggen.
    Top!

    Groetjes, Marius
    Zonder *Klik* geen foto!!!http://www.mariussuiker.nl

    Comment


    • #17
      Re: Heroïne Junk

      Prachtige foto!!!! Echt zéér knap gedaan!
      En betreft het prikken ... niet van wakker liggen. Junks prikken in alle richtingen en op alle plaatsen die mogelijk zijn.

      Comment


      • #18
        Re: Heroïne Junk

        mooie plaat idd
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

        Comment


        • #19
          Re: Heroïne Junk

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Hey.. deze heb ik gemist.
          Knap staaltje fotografie. Gaaf!
          Idem
          Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

          Comment


          • #20
            Re: Heroïne Junk

            mooi vastgelegd

            alleen zal een echte junk zijn ray-ban al lang verpast hebben
            mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

            IMac/IPad/Mac Air 
            D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

            Comment


            • #21
              Re: Heroïne Junk

              Ferme foto!
              Matthiasgybels.be

              Comment


              • #22
                Re: Heroïne Junk

                ik blijf deze plaat nog altijd heel sterk vinden! alles past bij elkaar, toning, houding, expressie op het kleine detail vd naald na maar de meesten zien dit zelfs niet, dus niets van aantrekken, vind hem super gewoon!
                Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

                Comment


                • #23
                  Re: Heroïne Junk

                  hele sterke foto.
                  De emotie die de persoon op de foto uitdrukt, de spuit.. prachtig
                  “For me, the subject of the picture is always more important than the picture.” - Diane Arbus -- http://www.facebook.com/PieterSimons.photography

                  Comment


                  • #24
                    Re: Heroïne Junk

                    Heel mooi beeld. Erg knap uitgevoerd en bewerkt!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Heroïne Junk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                      Alleen zie ik in dit mooie en gespierde model geen heroïne junk. Daar zou een mager model met holle ogen beter bij passen.
                      Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..

                      Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Heroïne Junk

                        Prachtige foto

                        En juist aan het verkeerd prikken ziet men direkt dat deze gespierde manskerel zijn 1ste shot zet (helemaal verkeerd) , maar dat zal beteren als hij holle ogen krijgt en begint te vermageren
                        Jos
                        Site

                        Comment


                        • #27
                          Re: Heroïne Junk

                          Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                          Heroïne verslaafden zijn in er in alle bevolkingslagen en gedaantes, diegene die jij omschrijft vallen alleen meer op..

                          Ik vind het concept en uitwerking ook geslaagd. Alleen vind ik de blote schouder wat storend, had die liever ofwel duidelijker ófwel ook in schaduw gezien.. het lijkt nu wat op een vage lichtvlek.
                          Jaja....
                          heroine is het meest verslavende harddrug wat we kennen. Coke gebruik je af en toe, als je moet presteren of gewoon zin hebt....heroine junks MOETEN dagelijks scoren, anders krijgen ze een cold turkey en worden DOODziek. Het zijn NOOIT gelegenheid gebruikers, maar zwaar verslaafde mensen (lees het boek: het verrotte leven van floortje bloem)
                          Totally offtopic...maar weet waar je over praat


                          Foto is toppie hoor TS

                          Comment


                          • #28
                            Re: Heroïne Junk

                            Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                            Jaja....
                            heroine is het meest verslavende harddrug wat we kennen. Coke gebruik je af en toe, als je moet presteren of gewoon zin hebt....heroine junks MOETEN dagelijks scoren, anders krijgen ze een cold turkey en worden DOODziek. Het zijn NOOIT gelegenheid gebruikers, maar zwaar verslaafde mensen (lees het boek: het verrotte leven van floortje bloem)

                            Totally offtopic...maar weet waar je over praat
                            Dat ontken ik toch allemaal niet Ik snap je punt niet.

                            En ik weet echt wel waarover ik praat hoor, anders zou ik het niet neertypen. Ik zou dus wel beetje dimmen.

                            Mijn eigen stad kent ongeveer 2500 heroïneverslaafden en die zijn echt wel niet allemaal even clichématig zoals jij omschreef qua uiterlijk, ik zou die oogkleppen er toch beetje afhalen en iets minder betweterig doen.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Heroïne Junk

                              Mooi!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Heroïne Junk

                                Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                                Dat ontken ik toch allemaal niet Ik snap je punt niet.

                                En ik weet echt wel waarover ik praat hoor, anders zou ik het niet neertypen. Ik zou dus wel beetje dimmen.

                                Mijn eigen stad kent ongeveer 2500 heroïneverslaafden en die zijn echt wel niet allemaal even clichématig zoals jij omschreef qua uiterlijk, ik zou die oogkleppen er toch beetje afhalen en iets minder betweterig doen.
                                Caleido heeft gelijk. Het is een clichématige voorstelling. Laten we maar eens kijken naar de meest bekende (ex)gebruikster: Angelina Jolie. Ik denk niet dat zij 'r ooit slecht uitgezien heeft. Maar goed. We dwalen af.

                                Comment

                                Working...
                                X