Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello stranger !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hello stranger !

    Gisteren mijn eerste keer studio werk gedaan en graag feedback over hoe het beter kan..
    Model: Jelle



    Last edited by Jacobs Pascal; 10 augustus 2012, 12:22.
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Hello stranger !

    Ik hou wel van de manier waarop ze haar bril nog eens goed zet en me een
    beetje ongegeneerd, ja lichtelijk brutaal, aanstaart.

    Comment


    • #3
      Re: Hello stranger !

      Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ik hou wel van de manier waarop ze haar bril nog eens goed zet en me een
      beetje ongegeneerd, ja lichtelijk brutaal, aanstaart.
      Doudeke merci om te reageren. Morgen eens een NSFW foto plaatsen. Misschien heeft dat wat meer cachet...
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Hello stranger !

        Ge hebt deze een paar uur geleden pas geplaatst, rustig jongen
        Ik vind em goed, simpel maar goed.
        Ben er nog niet uit of ik dat vreemde mondje (de houding ervan) net leuk vind of niet.
        www.minnev.be
        Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

        Comment


        • #5
          Re: Hello stranger !

          Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
          Ge hebt deze een paar uur geleden pas geplaatst, rustig jongen
          Ik vind em goed, simpel maar goed.
          Ben er nog niet uit of ik dat vreemde mondje (de houding ervan) net leuk vind of niet.
          Heb ze nog een paar keer hoor met andere trekjes..
          Deze was zo spontaan dat ik het wel vond passen.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Hello stranger !

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Doudeke merci om te reageren. Morgen eens een NSFW foto plaatsen. Misschien heeft dat wat meer cachet...
            In zijn genre (weliswaar niet het mijne) lijkt me dit een erg goed plaatje. Voor de eerste keer is dat erg goed gedaan.......ook mooi belicht.
            Maar een NSFW foto plaatsen om wat meer feedback te krijgen lijkt me een verkeerde fotografische instelling . Het lijkt me idd. erg gevaarlijk om je fototografie in functie te stellen op het vergaren van veel respons..... Nochtans zie ik hier op BD een tendens om het NSFW -werk wat kritischer te benaderen ........je bent dus gewaarschuwd voor morgen
            facebook

            Comment


            • #7
              Re: Hello stranger !

              Zeg, we gaan hier niet teveel zagen he, voor zijn eerste hier kan deze wel tellen zenne

              Comment


              • #8
                Re: Hello stranger !

                Oorspronkelijk geplaatst door jaak56 Bekijk bericht
                In zijn genre (weliswaar niet het mijne) lijkt me dit een erg goed plaatje. Voor de eerste keer is dat erg goed gedaan.......ook mooi belicht.
                Maar een NSFW foto plaatsen om wat meer feedback te krijgen lijkt me een verkeerde fotografische instelling . Het lijkt me idd. erg gevaarlijk om je fototografie in functie te stellen op het vergaren van veel respons..... Nochtans zie ik hier op BD een tendens om het NSFW -werk wat kritischer te benaderen ........je bent dus gewaarschuwd voor morgen
                Jaak die Nsfw was als grap bedoeld. Geen enkele van deze modellen hadden de intentie om in hun Eva kostuum te gaan staan..omdat ik puur op de belichting wou werken.
                Morgen meer van dit model. En wees gerust..ik ga hier even mee verder .
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Hello stranger !

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Jaak die Nsfw was als grap bedoeld. Geen enkele van deze modellen hadden de intentie om in hun Eva kostuum te gaan staan..omdat ik puur op de belichting wou werken.
                  Morgen meer van dit model. En wees gerust..ik ga hier even mee verder .
                  dat dacht ik wel Pascal ......maar in je grapje zat wel een grond van waarheid..............mijn repliek was dan eigenlijk ook algemeen bedoeld................
                  facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hello stranger !

                    Goed begin man Als tip, misschien de MU wat aanpassen zodat de huid geen reflecties heeft vanwege vette huid of zweten want dat veroorzaakt vervelende reflecties die soms moeilijk weg te werken zijn.
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hello stranger !

                      Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                      Goed begin man Als tip, misschien de MU wat aanpassen zodat de huid geen reflecties heeft vanwege vette huid of zweten want dat veroorzaakt vervelende reflecties die soms moeilijk weg te werken zijn.
                      Daar dacht ik gisteren ook al aan maar in het heetst van de strijd vergeet je dat uiteraard als beginneling..
                      Bedankt voor de Tip.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hello stranger !

                        nsfw heeft weinig met goede comments te maken hoor.. wel meer kijkers
                        ot: goed belicht, maar vind de compositie nogal zwaar overkomen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hello stranger !

                          Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                          nsfw heeft weinig met goede comments te maken hoor.. wel meer kijkers
                          ot: goed belicht, maar vind de compositie nogal zwaar overkomen.
                          Met zwaar vermoed ik dat horloge bandje wat je bedoeld en de kledij?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hello stranger !

                            neen, het model neemt veel ruimte in de foto, er wringt precies iets.. (imho)

                            hier een vb van nsfw.. 140 kijkers , 0 reacties
                            http://forum.belgiumdigital.com/f76/...re-428344.html

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hello stranger !

                              Oorspronkelijk geplaatst door Greyhorse Bekijk bericht
                              neen, het model neemt veel ruimte in de foto, er wringt precies iets.. (imho)

                              hier een vb van nsfw.. 140 kijkers , 0 reacties
                              http://forum.belgiumdigital.com/f76/...re-428344.html
                              Het was net de bedoeling om haar blik te vangen zodat het beeld je iets langer vasthoud.Misschien een andere plaatsen waar er minder expliciet ingezoomd is...

                              Dat van die NSFW was maar als grap bedoeld hoor.En bedoelde daar eigenlijk niets mee.
                              Wat die foto achter de link betreft kan ik alleen maar zeggen dat ik het zeer vrouwelijke opname vind.Wel een beetje jammer van de hele omgeving....
                              Maar qua natuurlijkheid vind ik dat zeer mooi.
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment

                              Working...
                              X