Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hartendief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hartendief

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Hartendief

    spijtig dat haar mondje en kin er net niet boven uitkomen.... was anders een prachtig plaatje geweest

    scherpte, kleur en belichting zijn super, niks op aan te merken

    Comment


    • #3
      Re: Hartendief

      De fotos van je jonge modellen hebben allen één zaak gemeen: namelijk je fijngevoeligheid en respect, maar vooral je kunst om je in te leven in het onderwerp. Jij bent beslist een ware kindervriend in hart en nieren, of nog beter een papa die ieder kind zich mag wensen.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Hartendief

        het hartje staat een beetje in de weg, maar zoals gezegd kideren fotograferen ligt je wel
        Steven

        Comment


        • #5
          Re: Hartendief

          Oorspronkelijk geplaatst door Bjokke
          spijtig dat haar mondje en kin er net niet boven uitkomen.... was anders een prachtig plaatje geweest

          scherpte, kleur en belichting zijn super, niks op aan te merken
          (thnx allemaal )

          hmm... mijn bedoeling was in dit plaatje haar een beetje speels achter het hart vandaan te laten kijken. Met mond en kin kan natuurlijk ook, maar ik vond dit leuker
          Ik begrijp dat dit dus niet 'mag'? Of is dit ook een kwestie van smaak? Jullie zeggen het maar, voor mij is alles nieuw
          Last edited by MadMax; 14 juni 2006, 10:29.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Hartendief

            Weeral een knappe plaat.

            Comment


            • #7
              Re: Hartendief

              Ik dacht net dat dit de sterkte van de foto was, precies alsof ze wil bijten in het grote hart... Nuja het is maar hoe je het bekijkt zeker?

              Comment


              • #8
                Re: Hartendief

                Ik vind het ook allemaal niet duidelijk of mooi genoeg overkomen hier, zeker als iemand de intentie niet weet.

                Ik heb de laatste tijd ondervonden dat ik het soms storend vind dat in foto's de mond en/of het hart is bedekt met iets. In deze foto zijn beiden het geval (al zij het wel met een nog groter hart )

                Comment


                • #9
                  Re: Hartendief

                  Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                  Ik vind het ook allemaal niet duidelijk of mooi genoeg overkomen hier, zeker als iemand de intentie niet weet.

                  Ik heb de laatste tijd ondervonden dat ik het soms storend vind dat in foto's de mond en/of het hart is bedekt met iets. In deze foto zijn beiden het geval (al zij het wel met een nog groter hart )
                  Dat zou dus betekenen dat je nooit spontane foto's kunt maken in de 'kiekeboesfeer', of misterieuze foto's waar alleen ogen spotbelicht worden, of een man met een hoed over zijn ogen getrokken, enz enz

                  Er zullen daar echt wel regels voor zijn maar ik denk juist dat de fotograaf daar juist zijn/haar vrijheid in heeft, los van het feit dat de een het natuurlijk mooi/leuk vind of niet
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hartendief

                    Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                    Ik vind het ook allemaal niet duidelijk of mooi genoeg overkomen hier, zeker als iemand de intentie niet weet.

                    Ik heb de laatste tijd ondervonden dat ik het soms storend vind dat in foto's de mond en/of het hart is bedekt met iets. In deze foto zijn beiden het geval (al zij het wel met een nog groter hart )
                    Zoals in deze door jou geposte foto ms?
                    Toch wel eigenaardig.

                    Henri
                    lidnummer: BD0435BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hartendief

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                      Dat zou dus betekenen dat je nooit spontane foto's kunt maken in de 'kiekeboesfeer',
                      Dat zeg ik niet; alleen dat de intentie niet goed genoeg overkomt. Voor iemand die de intentie niet kent is die intentie niet mooi of duidelijk genoeg gebracht (zoals ik al zei) en heeft het sneller de indruk van een "rode vlek", gebrekkig standpunt, ongelukkige kadrage, "enz"

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                      Er zullen daar echt wel regels voor zijn maar ik denk juist dat de fotograaf daar juist zijn/haar vrijheid in heeft, los van het feit dat de een het natuurlijk mooi/leuk vind of niet
                      Ik moet mij nuanceren, omdat ik ook mezelf al de bedenking van kodachrome had gemaakt over idd diezelfde foto's... Dus: wat mij laatst stoorde aan een foto hier was die van een jongen met een (nochtans mooi) kussen voor zijn bovenlichaam (net als hier dus eigenlijk), wat idd nog een groot verschil is met enkel "het hart bedekken". Het deed mij een beetje theoriseren dat je - net zoals iemand die spreekt/zingt geen hand voor de mond mag hebben - je misschien beter ook niet het hart (als symbolische plaats op een persoon) teveel zou afdekken(?). Maar ik wil die "eigen theorie" van hieraf aan dan ook verruimen naar zaken die heel het bovenlichaam afdekken (met vele uitz., zoals kleren )

                      Gezien ik die reactie immers al twee keer had, gaat dat voor mij toch iets zijn waar ik zal op letten, en dat hoeft daarom voor jullie natuurlijk niet. Uitz. zijn geen enkel probleem, maar moeten dan wel extra goed gedaan zijn.
                      Last edited by maGuy; 14 juni 2006, 19:06.

                      Comment

                      Working...
                      X