Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Harley Davidson

Lightbulb Harley Davidson

Bij deze foto vind ik de compositie wel behoorlijk geslaagd. Grappig detail is dat de jongen Harley heet (maar geen Davidson als achternaam).

Standaard Re: Harley Davidson

de compositie op zicht vind ik niet slecht, en het is zeker geen slechte foto,
    maar toch had ik liever iets anders op de achtergrond gezien dan die wagen...
    bij een egalere achtergrond zouden je hoofdonderwerpen (harley²) beter tot hun recht komen.

Zelf vind ik de foto veel te druk, je zou wel twijfelen wie hier nu het onderwerp is (zonder de titel), waarschijnlijk is deze foto meer van emotionele waarde?
    clo

De 'kleine' Harley kijkt vol ontzag naar de grote blinkende machine, dat standpunt is mooi vastgelegd.

De achtergrond vind ik ook wel wat storend. Een kleinere scherptediepte of een neutralere achtergrond zou de foto nog beter tot zijn recht doen komen.
    Als je het stuur van de 'grote' Harley er helemaal had opgezet, zou het contrast tussen Harley en Harley misschien nog groter worden. 't Is maar een idee. Al bij al een leuke foto!
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

het onderwerp vind ik zeker goed enkel spijtig van enkele overbelichte vlekken IMHO

meer Harley en minder auto had beter geweest
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Ik kan me volledig vinden in de voorgaande reacties: te druk met die wagen op de achtergrond.

Soortgelijke discussies

1. Harley Davidson
    Door gieguy in forum Waarheen vandaag?
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 1 augustus 2003, 22:49

Regels voor berichten