Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Halloween fun

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Halloween fun

    Dit keer eentje van Mirthe die zich even liet gaan met haar vermomming.


    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Halloween fun

    Interessant model zowel haarkleur als ogen. Ze kan je blik wel meteen naar haar ogen trekken.

    Alleen de schaduwen in het gezicht zijn wat vreemd, ik weet niet of je dat onder controle had of dit op lokatie ergens genomen is?

    Comment


    • #3
      Re: Halloween fun

      Ik vind de belichting echt niet mooi, het valt nog te vergoelijken met het onderwerp maar dan nog zou ik hooglichten zeker nog dempen. Persoonlijk ben ik geen fan van deze plaat.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Halloween fun

        Dank jullie voor deze reacties. Ik kan mij er volledig in vinden over deze hooglichten. De foto is gemaakt in de gang met gewoon spotlicht. Vandaar deze harde belichting. En ook de schaduwen.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Halloween fun

          Toch stoort de belichting mij niet bij deze foto, al ben ik geen fan van Halloween, maar er zit kleur in de ogen, de kleur van het haar springt er ook mooi uit, mooie dof ook.

          Comment


          • #6
            Re: Halloween fun

            Inderdaad belichting is niet top. Hetzelfde op zwarte achtergrond had volgens mij wel gewerkt maar in een gang met de belichting die er is heb je die keuze inderdaad niet.
            Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

            Comment


            • #7
              Re: Halloween fun

              Intrigerend beeld.
              Ik worstel een beetje met de glimlach die voor mij een beetje vloekt met de sfeer van het beeld. Er zijn veel soorten glimlachen (of beter: grimlachen) die bij zo'n beeld passen - sadistische lachskes, een sardonische grijns,... maar niet zo'n 'modellenglimlach'.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

              Comment


              • #8
                Re: Halloween fun

                Knappe opname !
                Kan je dat niet in een meer dramatisch jasje steken ? misschien is dat dan minder flatteus voor het model maar bregnt dat die Halloween-sfeer wel meer naar boven ?
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Halloween fun

                  Op zich een mooie foto. Zelf zou ik het wat donkerder en "onheilspellender" gedaan hebben door voor een veel donkerdere afwerking te kiezen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Halloween fun

                    Dank allemaal om de eerlijke meningen. Deze foto is eigenlijk dubbel. Mirthe is een heel time meisje die graag wat fotos laat nemen van zichzelf. Deze fotos wou ze op haar Instagram zetten bij halloween. Ze vond deze wel eigenlijk grappig omdat hij juist niet spooky was..Eender lief. Daarom vond ik het ook wel een tegendraadse foto eigenlijk. En het licht..In de hal bij haar thuis kwam al het licht vangoven en dus ook het meest ondankbare licht wat er is. Wou eigenlijk nog meer donkere schaduwen maar dat was niet mogelijk.
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment

                    Working...
                    X