Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

green garden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] green garden

    Parade van Venetiaanse maskers is een jaarlijkse evenement in de tuinen van bekende plaatsen in het land. de modellen wandelen rond in deze tuinen waar je ze dan kan fotograven. het is een manier om eens beelden te maken zonder dure studio en pro modellen het nadeel is het trekt een meute fotograven het best is te wachten tot dat ze gedaan hebben en dan heb je het model een paar minuten voor u alleen tot de volgende meute af komt

    na al de commotie omdat ik het zogenaamde slechte bewerking in PS heb weggenomen plaats ik deze terug zoals hij was


    het origineel beeld licht bewerkt met Camera RAW
    Last edited by D.B.D; 14 augustus 2019, 20:13.

  • #2
    Re: green garden

    veel te raar. artifacts, slecht geplakt, kunstmatige dof is lelijk en veel te veel verscherpt

    zet gewoon eens iemand voor een egale achtergrond, focus op de ogen en met een stop kleiner dan de grootste opening en je hebt alles in camera
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: green garden

      Ik ben de spelletjes van D.B.D grondig beu aan het worden.

      - eerst plaatst hij een volledig verkeerd bewerkte foto ( volgens mij bewust )
      - vervolgens krijgt hij terechte commentaar op de foto
      - nadien verwijdert hij de eerste foto en plaats dan een goede bewerking

      de enige bedoeling van heel deze cinema is de mensen die reageren op het verkeerde been zetten.

      Hoe lang wordt dit nog geduld door de moderators. ????

      Comment


      • #4
        Re: green garden

        Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
        Ik ben de spelletjes van D.B.D grondig beu aan het worden.

        - eerst plaatst hij een volledig verkeerd bewerkte foto ( volgens mij bewust )
        - vervolgens krijgt hij terechte commentaar op de foto
        - nadien verwijdert hij de eerste foto en plaats dan een goede bewerking

        de enige bedoeling van heel deze cinema is de mensen die reageren op het verkeerde been zetten.

        Hoe lang wordt dit nog geduld door de moderators. ????
        Dat noemen ze een fototrol.

        Comment


        • #5
          Re: green garden

          Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
          Dat noemen ze een fototrol.
          ik heb het beeld na de negatieve commentaar weg genomen en de punten in de update verbeterd, wat mij opvalt als een beeld goed is geen enkele commentaar alhoewel het meer als duizend maal bekeken is, dan één beeld minder goed en plots drie reactie van leden die er op uit zijn om iets uit te lokken en dan weer op de persoon wanneer gaat dit ophouden?

          Comment


          • #6
            Re: green garden

            Durf je de originele nog terug plaatsen ( showcase ) en beweren dat je niet wist dat hij volledig verkeerd bewerkt was ???? Wie gelooft die man nog !

            Comment


            • #7
              Re: green garden

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              ik heb het beeld na de negatieve commentaar weg genomen en de punten in de update verbeterd, wat mij opvalt als een beeld goed is geen enkele commentaar alhoewel het meer als duizend maal bekeken is, dan één beeld minder goed en plots drie reactie van leden die er op uit zijn om iets uit te lokken en dan weer op de persoon wanneer gaat dit ophouden?
              dat stopt vanzelf vanaf het ogenblik dat U stopt met uw navelstaarderij en de hele wereld te aanzien als een bende lomperiken.
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #8
                Re: green garden

                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                dat stopt vanzelf vanaf het ogenblik dat U stopt met uw navelstaarderij en de hele wereld te aanzien als een bende lomperiken.
                niet de hele wereld ik wil alleen maar mijn beelden tonen en eventueel een commentaar krijgen ik correct is en niet bevooroordeeld
                Last edited by D.B.D; 14 augustus 2019, 12:13.

                Comment


                • #9
                  Re: green garden

                  geweldige plaat
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: green garden

                    Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                    Ik ben de spelletjes van D.B.D grondig beu aan het worden.

                    - eerst plaatst hij een volledig verkeerd bewerkte foto ( volgens mij bewust )
                    - vervolgens krijgt hij terechte commentaar op de foto
                    - nadien verwijdert hij de eerste foto en plaats dan een goede bewerking

                    de enige bedoeling van heel deze cinema is de mensen die reageren op het verkeerde been zetten.

                    Hoe lang wordt dit nog geduld door de moderators. ????
                    De man verziekt gewoon BD...
                    misschien bewust omdat hij in 2017 een ban kreeg (alias danieldeboeck)
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: green garden

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      De man verziekt gewoon BD...
                      misschien bewust omdat hij in 2017 een ban kreeg (alias danieldeboeck)
                      bedankt frakske, wat een mooie commentaren op mijn beelden wie is hier eigelijk de trol? en dat allemaal om foto's te laten zien ik denk dat je ook een kort lontje hebt hoor

                      Comment


                      • #12
                        Re: green garden

                        Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                        geweldige plaat

                        bedankt toch iemand die het beeld ziet hoe ze zijn

                        Comment


                        • #13
                          Re: green garden

                          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                          bedankt toch iemand die het beeld ziet hoe ze zijn

                          Al ooit van sarcasme gehoord ?

                          Comment


                          • #14
                            Re: green garden

                            Er is niets mis met het plaatsen van een update met verbeteringen gebaseerd op de commentaren en tips van meer ervaren forumleden.
                            VERWIJDER ECHTER NOOIT JE EERST GEPLAATSTE FOTO. Als je dat wel doet, dan kan niemand nog begrijpen waarop de commentaren betrekking hadden. Het lijkt dan alsof die fout of onredelijk zijn . . .

                            Comment


                            • #15
                              Re: green garden

                              Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
                              veel te raar. artifacts, slecht geplakt, kunstmatige dof is lelijk en veel te veel verscherpt

                              zet gewoon eens iemand voor een egale achtergrond, focus op de ogen en met een stop kleiner dan de grootste opening en je hebt alles in camera
                              1)een egale achtergrond was niet mogelijk daar het model rondliep in de tuin en ik alleen haar op die plaats kon fotograven
                              2) bewerking in PS kon beter
                              3) grootste opening f1.4 is mijn bewuste keuze, de rede is te lang om dit hier uitvoering uit te leggen

                              Comment

                              Working...
                              X