Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Over de foto, ik vind hem best knap, misschien jammer van de afgesneden vingers.
Maar wat ik niet stap is de titel en de bijgevoegde boodschap:"de laatste"???
Wat wens je hiermee te vertellen?
Over de foto, ik vind hem best knap, misschien jammer van de afgesneden vingers.
Maar wat ik niet stap is de titel en de bijgevoegde boodschap:"de laatste"???
Wat wens je hiermee te vertellen?
Dank je om te komen kijken en voor jouw beoordeling pkwy.
Wat je zegt ivm de vingers klopt, het is beter dat ze niet afgesneden worden natuurlijk.
Ik weet echter niet of dit voor dit beeld een grote meerwaarde had opgeleverd, of andersom misschien is het niet zo erg met de schade door dit te wel gedaan te hebben.
Ik laat het aan de kijker om te beslissen of het al dan niet storend werkt want ik kan er niks meer aan doen.
(ik heb de gewoonte het volledige "negatief" te gebruiken als resultaat dus ik kan de vingers nergens recupereren.)
Bedoel je de fotograaf of het model ? Maar idd een mooie foto Dirk en jij weet net zo goed als ik dat je niet gaat stoppen, hooguit even pauzeren
LOL Wat een vraag, 't gaat natuurlijk over de fotograaf Freddy! ;-)
Ja je kan gelijk hebben. We've all been in "that" place haven't we... ach misschien is het gewoon de herfst die me in de leden hangt en waait het over.
ja, magenta CA rechts en cyaan CA links op de randen vallen onmiddellijk op. Dat ruim je normaal gezien toch op voor je je werk showcased
Ze zijn er, maar voor mij is 't enkel die rode aan de hand die me opvalt. Ik zal voor een update zorgen, maar ik vind het geen misdaad dat ie hier zo staat
Comment