Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glamour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glamour

    Belichting : Ringflits gebruikt als hoofdlicht met 2 softboxen ( links en rechts ).

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

  • #2
    Re: Glamour

    Vind deze niet erg flatterend voor het model , vooral die afgesneden poep en hoofd , de overdreven ingetrokken buik, dat stukje charretel dat daar ...hangt , die duim op haar achterste been die de indruk geeft van een kapotte panty, de door het haar afgedekte oog...
    Is beslist meer van te maken maar niet met deze opname

    Comment


    • #3
      Re: Glamour

      beetje vreemde houding en het model houd wel overdreven de buik in.
      scherpte OK.
      wel wat veel kleurverloop/verschil van de huid.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Glamour

        ik vind er niet veel glamour aan..
        De foto komt nogal kil over vind ik.. Ze ziet er bleekjes uit.. in de zin dat ze een beetje ziek is en niet dat ze een bleke huid heeft..
        poof

        Comment


        • #5
          Re: Glamour

          Vind de kleur en het bleke ook niet echt super. Bij dit soort platen zou je juist een mooie bruintoon willen zien en/of wat spannendere schaduwen.
          Denk als je de 2 boxen weg had gelaten of zelfs maar 1 box links or rechts had gebruikt het mooier was geweest. Maar goed. Dit is natuurlijk ook smaak. Tis jouw shoot
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Glamour

            Met een ringflits heb je nooit mooie schaduwen. Daar krijg je eerder plat licht mee ( zoals bij een gewone opzetflits maar zonder slagschaduw ). De schaduw rond het model die er toch nog over is heb ik weggewerkt door gebruik te maken van die 2 softboxen.

            Je moet er idd voor zijn voor dat licht, maar ik vind een foto zonder schaduw ook wel iets hebben. Een flits foto zonder schaduw is op het eerste gezicht gemakkelijk te maken tot wanneer je goed begint te kijken. Ik heb er in ieder geval een tijdje aan gewerkt.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Glamour

              Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Je moet er idd voor zijn voor dat licht, maar ik vind een foto zonder schaduw ook wel iets hebben. Een flits foto zonder schaduw is op het eerste gezicht gemakkelijk te maken tot wanneer je goed begint te kijken. Ik heb er in ieder geval een tijdje aan gewerkt.
              De grote vraag die ik mij dan stel is, waarom je in hemelsnaam de schaduw weg wilt hebben?
              Schaduw is diepte. Nu heb je een wit velletje papier.
              Maar goed.. geen discussie voor SC. Ieder zijn/haar ding.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment

              Working...
              X