Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girls girls girls .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Girls girls girls .....



    p.s. Wel alleen maar naar kijken he , heb ik toen ook moeten doen !

  • #2
    Re: Girls girls girls .....

    Het lijkt wel een beetje of het Aziatische type een beetje moeite heeft met haar stoelgang en het Westerse type haar wil troosten....

    grt. gauloise

    Comment


    • #3
      Re: Girls girls girls .....

      wel een leuke, als je op de ogen van de modellen let.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Girls girls girls .....

        Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
        Het lijkt wel een beetje of het Aziatische type een beetje moeite heeft met haar stoelgang en het Westerse type haar wil troosten....

        grt. gauloise
        Neen, het probleem bestond er meer in dat een duoshoot doen met 1 girl van 1,57m en de andere 1,76m niet makkelijk is als het grootteverschil liefst niet teveel in het oog mag springen.

        Comment


        • #5
          Re: Girls girls girls .....

          Mij stoort hier de kunstmatige onscherpte van de achtergrond. Eigenlijk niet zo zeer de onscherpte maar de slordige afwerking dwz het selecteren van de modellen voor het bekomen van de onscherpte. Zie maar aan de benen.
          Normaal moet je toch met de beperkte DOF, zeker en vast met je 2.8 lens, een mooie natuurlijke onscherpte bekomen. ipv deze in PS te creeeren.
          Of vergeten op het diafragma te letten bij de opname?

          Comment


          • #6
            Re: Girls girls girls .....

            Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
            Mij stoort hier de kunstmatige onscherpte van de achtergrond. Eigenlijk niet zo zeer de onscherpte maar de slordige afwerking dwz het selecteren van de modellen voor het bekomen van de onscherpte. Zie maar aan de benen.
            Normaal moet je toch met de beperkte DOF, zeker en vast met je 2.8 lens, een mooie natuurlijke onscherpte bekomen. ipv deze in PS te creeeren.
            Of vergeten op het diafragma te letten bij de opname?
            I 2nd that
            Interested in more, come visit me at :
            http://shluh.deviantart.com

            Comment


            • #7
              Re: Girls girls girls .....

              Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
              Mij stoort hier de kunstmatige onscherpte van de achtergrond. Eigenlijk niet zo zeer de onscherpte maar de slordige afwerking dwz het selecteren van de modellen voor het bekomen van de onscherpte. Zie maar aan de benen.
              Normaal moet je toch met de beperkte DOF, zeker en vast met je 2.8 lens, een mooie natuurlijke onscherpte bekomen. ipv deze in PS te creeeren.
              Of vergeten op het diafragma te letten bij de opname?
              Ik had er eigenlijk bij moeten schrijven dat deze opname gemaakt werd met de oude Olympus E10 , dus de voor- voorganger van de huidige Canon 5D ;
              Moest het een recente opname zijn dan stond bijna zeker de 135mm erop en ingesteld op f2.8 voor dat soort uitsnede.
              Wat het "slordige selecteren" aan de benen betreft , een foto dient nog altijd om te bekijken.
              Iemand die de foto download om dan 25 te kunnen inzoomen om foutjes te ontdekken is verkeerd bezig.
              Als ik naar een fototentoonstelling ga kijken kan ik ook alleen maar zien wat er hangt en kan ik hooguit mijne bril opzetten...

              Comment


              • #8
                Re: Girls girls girls .....

                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                Wat het "slordige selecteren" aan de benen betreft , een foto dient nog altijd om te bekijken.
                Iemand die de foto download om dan 25 te kunnen inzoomen om foutjes te ontdekken is verkeerd bezig.
                Als ik naar een fototentoonstelling ga kijken kan ik ook alleen maar zien wat er hangt en kan ik hooguit mijne bril opzetten...
                Ik kijk hier vanop 30 cm naar een foto die 850 pixels hoog is, weergegeven in 72dpi ... en ik zie héél duidelijk de selectie en de "fake" dof. Ik hoop voor jou dat deze nooit afgedrukt moet worden in 20*30 formaat (laat staan A2).

                Vooral de uitermate slechte selectie/blur van het haar van het links model op foto is voor mij al voldoende.

                Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                een foto dient nog altijd om te bekijken.
                Heb ik gedaan, 2 sec en mijn ogen vielen onmiddellijk op die selectie.

                Als jij tevreden bent van het resultaat dan heb je groot gelijk dat je hem post.
                www.fotofolio.be

                Comment


                • #9
                  Re: Girls girls girls .....

                  Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                  Ik kijk hier vanop 30 cm naar een foto die 850 pixels hoog is, weergegeven in 72dpi ... en ik zie héél duidelijk de selectie en de "fake" dof. Ik hoop voor jou dat deze nooit afgedrukt moet worden in 20*30 formaat (laat staan A2).

                  Vooral de uitermate slechte selectie/blur van het haar van het links model op foto is voor mij al voldoende.



                  Heb ik gedaan, 2 sec en mijn ogen vielen onmiddellijk op die selectie.

                  Als jij tevreden bent van het resultaat dan heb je groot gelijk dat je hem post.
                  Tuurlijk ben ik tevreden met het resultaat ; het is alleszins beter dan die grijze soep die jij onlangs postte !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Girls girls girls .....

                    Ik volg Fotofolio voor de volle 100%. De slechte bewerking valt meteen op en dit is zeker niet uw enige foto waar dit zo is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Girls girls girls .....

                      Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
                      het is alleszins beter dan die grijze soep die jij onlangs postte !
                      <Yawn>

                      Still waiting for that Canon to prove the sig line..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Girls girls girls .....

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1 Bekijk bericht
                        Ik volg Fotofolio voor de volle 100%. De slechte bewerking valt meteen op en dit is zeker niet uw enige foto waar dit zo is.
                        En nu allemaal in koooooorrr !!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Girls girls girls .....

                          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                          Tuurlijk ben ik tevreden met het resultaat ; het is alleszins beter dan die grijze soep die jij onlangs postte !
                          Jongens, wat zijn we weer beleefd vandaag! Je moet toch kunnen openstaan voor positieve kritiek, vind ik. Waarvoor dient anders een forum zoals dit? Als iedereen de perfecte foto's zou maken hadden we dit forum niet nodig.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Girls girls girls .....

                            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                            Tuurlijk ben ik tevreden met het resultaat ; het is alleszins beter dan die grijze soep die jij onlangs postte !
                            Denk dat jij aan de foto's van Fotofolio nog een puntje kan zuigen met je steeds weerkerende platte belichting
                            Snel tevreden zijn van je eigen resultaten is geen al te beste eigenschap, en dat de foto met een E10 genomen is mag hier geen uitvlucht zijn!

                            Zo, ik heb nog eens gepost, 't zal weer een tijdje duren, maar kon het deze keer niet laten...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Girls girls girls .....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT Bekijk bericht
                              Denk dat jij aan de foto's van Fotofolio nog een puntje kan zuigen met je steeds weerkerende platte belichting
                              Snel tevreden zijn van je eigen resultaten is geen al te beste eigenschap, en dat de foto met een E10 genomen is mag hier geen uitvlucht zijn!

                              Zo, ik heb nog eens gepost, 't zal weer een tijdje duren, maar kon het deze keer niet laten...
                              JALOEZIE moet ik nog meer zeggen !

                              Comment

                              Working...
                              X