Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Girls girls girls .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Girls girls girls .....

    Jaloezie lijkt me geen punt.
    Wat me wel opvalt op het forum is dat als ene kritiek begin te spuien ze allemaal meelopen en als ene het fantastisch vindt, ze ook allemaal juigen.
    Dus het kan eigenlijk alle richtingen uitgaan.

    Dit gezegd zijnde, de selectie kan wel wat beter. Kwestie van er (als het dan via PS moet) iets meer werk in te steken.

    Comment


    • #17
      Re: Girls girls girls .....

      Ik heb de opname bekeken en sommigen uiten terecht dat de afwerking te wensen overlaat (o.a. rechterbeen en -arm achterste model + tussen de benen voorste model springt mij vrijwel meteen in het oog). De houding van beiden spreekt mij wel aan maar helaas net op een fout moment afgedrukt. Ze hadden het er niet makkelijk mee blijkbaar (stel je voor dat ik met mijn 1.90 daar achter dat Aziaatje stond! ). Hadden ze sensueel in mekaars ogen kunnen kijken zou het een heel ander plaatje opleveren. Het zijn alleszins twee mooie dames.

      Heb je hun destijds gecoachd in het nemen van die houding? Heb je hun uitgelegd wat je wou bereiken met die opname, ik bedoel, wat je wou weergeven via die opname?

      Off-topic: ik krijg ook vaak "kritiek". Terecht vind ik. Als ze allemaal altijd zouden zeggen dat het mooi is, waar blijft dan de ruimte voor mij om bij te leren, om dingen te leren zien waar ik op dat moment geen oog voor had? Ik weet dat ik nog veel te leren heb en daarom heb ik hier een lidmaatschap genomen. Zodat ik naar hartelust mijn mislukkinkjes kan laten zien! Ik vind het niet altijd even fijn. Soms heb ik ook wel van, ****, ik heb nog zo mijn best gedaan om op dit of dat te letten en dan doet het volgende zich weer voor en nu krijg ik daar weer voor op mijn donder. Dan wil ik ook wel eens de boel de boel laten... maar ik doe het te graag, ik denk na... vraag me af waarom iemand dit of dat meegeeft... en, zeker niet onbelangrijk, ik ga dan even in eigen boezem kijken om dan vast te stellen dat... ik ze gelijk moet geven (in de meeste gevallen ). Natuurlijk, smaken verschillen, you like vanilla, i like pistachio

      Succes nog!

      Comment


      • #18
        Re: Girls girls girls .....

        Oorspronkelijk geplaatst door peterfoto Bekijk bericht
        Ik heb de opname bekeken en sommigen uiten terecht dat de afwerking te wensen overlaat (o.a. rechterbeen en -arm achterste model + tussen de benen voorste model springt mij vrijwel meteen in het oog). De houding van beiden spreekt mij wel aan maar helaas net op een fout moment afgedrukt. Ze hadden het er niet makkelijk mee blijkbaar (stel je voor dat ik met mijn 1.90 daar achter dat Aziaatje stond! ). Hadden ze sensueel in mekaars ogen kunnen kijken zou het een heel ander plaatje opleveren. Het zijn alleszins twee mooie dames.

        Heb je hun destijds gecoachd in het nemen van die houding? Heb je hun uitgelegd wat je wou bereiken met die opname, ik bedoel, wat je wou weergeven via die opname?

        Off-topic: ik krijg ook vaak "kritiek". Terecht vind ik. Als ze allemaal altijd zouden zeggen dat het mooi is, waar blijft dan de ruimte voor mij om bij te leren, om dingen te leren zien waar ik op dat moment geen oog voor had? Ik weet dat ik nog veel te leren heb en daarom heb ik hier een lidmaatschap genomen. Zodat ik naar hartelust mijn mislukkinkjes kan laten zien! Ik vind het niet altijd even fijn. Soms heb ik ook wel van, ****, ik heb nog zo mijn best gedaan om op dit of dat te letten en dan doet het volgende zich weer voor en nu krijg ik daar weer voor op mijn donder. Dan wil ik ook wel eens de boel de boel laten... maar ik doe het te graag, ik denk na... vraag me af waarom iemand dit of dat meegeeft... en, zeker niet onbelangrijk, ik ga dan even in eigen boezem kijken om dan vast te stellen dat... ik ze gelijk moet geven (in de meeste gevallen ). Natuurlijk, smaken verschillen, you like vanilla, i like pistachio

        Succes nog!
        Het was eigenlijk een duoshoot met 2 dames die mekaar van haar noch pluim kenden tot op de dag van die shoot.Vandaar dat het sensueel kijken wellicht niet echt lukt.
        Wat de kritiek op een foto betreft op dit forum het volgende ;
        Als ik zie wie er een comment geeft moet ik in de meeste gevallen nog niet verder lezen om te weten dat het een negatieve gaat zijn en dat vind ik verkeerd.

        Comment


        • #19
          Re: Girls girls girls .....

          Stop eens met dat geqoute. je herhaalt wat er net boven staat. Als je geen kritiek kan verdragen, post dan niets.
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

          Comment


          • #20
            Re: Girls girls girls .....

            Maja mannen waar zijn jullie mee bezig... er wordt gepost, er wordt commentaar gegeven en eigenlijk moet je daar blij mee zijn. Stel nu eens dat je foto in het niets verdwijnt, zonder dat iemand commentaar geeft...

            Leer en heers...

            Btw... op de compo, de belichting en de kleuren en de exif ga 'k niets zeggen, want blijkbaar ken ik daar te weinig van, maar...

            Wees nu eerlijk, de bijwerking is LAMINABEL. Als ik hier een bijgewerkte foto moest posten die zo SLECHT bijgewerkt is... ik zou 't niet eens durven.

            Ik ga hier geen rijtje met "onnozele fouten" posten, maar awacs457, dit is gewoon erbarmelijk gedaan. Ik volg nu sinds 18 januari een cursus photoshop, en ik kende het programma tevoren helemaal niet, maar dit zou ik zo niet durven afgeven.

            Jaloezie lijkt me geen punt.
            Wat me wel opvalt op het forum is dat als ene kritiek begin te spuien ze allemaal meelopen en als ene het fantastisch vindt, ze ook allemaal juigen.
            Dus het kan eigenlijk alle richtingen uitgaan.
            En daar zit wel iets in... Ik ken geen klote van fotografie, maar als ik slecht durf te beginnen, dan wordt de foto slecht...

            Mvg

            Comment


            • #21
              Re: Girls girls girls .....

              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
              JALOEZIE moet ik nog meer zeggen !
              Als het uit jaloezie was zou ik de posts van bijvoorbeeld Fotofolio, lieven lens, pvp, FrankD, MadMax en wellicht nog enkele anderen bekritiseren, die hebben inderdaad werk waar men jaloers op kan zijn.

              Comment


              • #22
                Re: Girls girls girls .....

                Oorspronkelijk geplaatst door Jo3r1 Bekijk bericht
                Als het uit jaloezie was zou ik de posts van bijvoorbeeld Fotofolio, lieven lens, pvp, FrankD, MadMax en wellicht nog enkele anderen bekritiseren, die hebben inderdaad werk waar men jaloers op kan zijn.
                Smaken verschillen, maar in wat je nu zegt, verschilt mijn smaak en de jouwe, nauwelijks 3%, en die zit hem dan net in de volgorde .

                Maar uiteindelijk is het geen jaloezie dat je ervoor hebt, maar bewondering dat je ervoor koestert...

                Comment


                • #23
                  Re: Girls girls girls .....

                  vind de titel wel heel toepasselijk worden

                  Awacks457, wat ik het vreemdst vind is dat er een "staande duo/fotosessie" wordt gedaan met modellen met zo'n groot lengteverschil! Volgens mij les 1.
                  Of... pas de Tom Cruise techniek toe
                  M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Girls girls girls .....

                    Oorspronkelijk geplaatst door Flotootje Bekijk bericht
                    vind de titel wel heel toepasselijk worden
                    helaba
                    Scotty... beam me up !!!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Girls girls girls .....

                      Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                      helaba
                      Zat er op te wachten
                      Thuis is het soms niet anders...
                      M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Girls girls girls .....

                        Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
                        Jaloezie lijkt me geen punt.
                        Wat me wel opvalt op het forum is dat als ene kritiek begin te spuien ze allemaal meelopen en als ene het fantastisch vindt, ze ook allemaal juigen.
                        Dus het kan eigenlijk alle richtingen uitgaan.

                        Dit gezegd zijnde, de selectie kan wel wat beter. Kwestie van er (als het dan via PS moet) iets meer werk in te steken.
                        niet generaliseren hè, anders voel ik me nog aangesproken ook.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #27
                          Re: Girls girls girls .....

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          niet generaliseren hè, anders voel ik me nog aangesproken ook.
                          grt,bouk.

                          De originele versie zonder photoshop

                          Neen zeker niet , ik had het niet over jou ; diegenen waar ik het wel over had die weten dat best.
                          Zal eens dikwijler een oude foto moeten posten en wat bewerken , allang geleden dat ik nog zoveel comments haalde hi hi hi , what the f.. !
                          Last edited by awacs457; 5 mei 2007, 09:21.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Girls girls girls .....

                            Jongens, jongens ...
                            Laat het "in elkaars haar vliegen" aan de modellen over he !

                            Lengteverschillen vastleggen is idd niet simpel.
                            Een tijdje terug stond ik in de studio met een man van 2m en een model van 1.50 ... Ik weet er alles van ( lol )...

                            Over de foto:
                            Ik zou hem niet gepost hebben.
                            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Girls girls girls .....

                              Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                              De originele versie zonder photoshop
                              Dit is beter dan de bewerkte versie.
                              Ik vind de foto eigenlijk niet zo slecht, voor zover ik er iets van ken natuurlijk. Het lengteverschil tussen de twee meisjes is goed opgevangen door de pose. Misschien worden dergelijke poses toch beter in een studio gemaakt maar in elk geval: goed geprobeerd.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Girls girls girls .....

                                Noel,

                                kort samengevat... foto's maken kunt ge beter dan photoshoppen...
                                Maar je bent nooit te oud om het te leren!

                                Een verdienstelijke poging in elk geval. Nu nog wat extra aandacht aan het selecteren en het komt allemaal wel in orde.

                                Tuur
                                Time is a precious little thing....

                                Comment

                                Working...
                                X