Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genot (in oude korrel en b&w)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Genot (in oude korrel en b&w)

    Nog eentje van men laatste shoot, de grove oudere korrel is niet goed te zien op de 700pixel versie.
    Ik heb er een grotere versie bijgezet ,maar op de originele (nog groter en veel duidelijker komt de korrel het beste over eigenlijk).
    grotere versie ,klik HIER














    .
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

  • #2
    Re: Genot (in oude korrel en b&w)

    Iets minder aandacht aan de korrel, iets meer aan uitsnede.
    Ik vind het gigantisch huidoppervlak niet heel flatterend voor het model.
    Foto geeft ook indruk dat ze geen armen heeft...

    Lichaam kwart draai geven ipv frontaal, had misschien beter beeld gegeven.

    Comment


    • #3
      Re: Genot (in oude korrel en b&w)

      Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Iets minder aandacht aan de korrel, iets meer aan uitsnede.
      Ik vind het gigantisch huidoppervlak niet heel flatterend voor het model.
      Foto geeft ook indruk dat ze geen armen heeft...

      Lichaam kwart draai geven ipv frontaal, had misschien beter beeld gegeven.

      Niet voor onnozel te doen , maar als ik naar Uw posts kijk (int wit, of 1+1=3 etc etc etc) dan is het toch wel bedroevend van zulke comments te geven, ik weet ook wel waar ik mee bezig ben.
      Ik denk dat ik dit forumonderdeel maar ga laten voor wat het is dan kunnen jullie hier verder spelen.


      met vriendelijke groet
      Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

      Comment


      • #4
        Re: Genot (in oude korrel en b&w)

        Knap in beeld ,zeer naturelle .
        Mis de armen niet en mijn wederhelft ook niet , dus ze storen niet .
        Enkel twee moedervlekjes die misschien iets vervaagd mogen worden maar er niet afgehaald anders is het het lichaam niet meer van je model .
        Wat de korrel betreft mocht het nog meer .(groter bekeken)
        Zo'n beeld is echt wel mijn kopje T.

        Comment


        • #5
          Re: Genot (in oude korrel en b&w)

          Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht

          Niet voor onnozel te doen , maar als ik naar Uw posts kijk (int wit, of 1+1=3 etc etc etc) dan is het toch wel bedroevend van zulke comments te geven, ik weet ook wel waar ik mee bezig ben.
          Ik denk dat ik dit forumonderdeel maar ga laten voor wat het is dan kunnen jullie hier verder spelen.
          Mislukt qua niet onnozel doen.
          Wat hebben mijn eigen topics nu te maken met mijn comment dat ik aan jou al dan niet mag geven
          Als je liever géén reacties hebt, moet je misschien maar gewoon geen foto posten.

          Comment


          • #6
            Re: Genot (in oude korrel en b&w)

            Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht

            Niet voor onnozel te doen , maar als ik naar Uw posts kijk (int wit, of 1+1=3 etc etc etc) dan is het toch wel bedroevend van zulke comments te geven, ik weet ook wel waar ik mee bezig ben.
            Ik denk dat ik dit forumonderdeel maar ga laten voor wat het is dan kunnen jullie hier verder spelen.


            met vriendelijke groet
            Glenn

            Glenn,

            Je weet zeer zeker waarmee je bezig bent, dat bewijzen de foto's op je website wel.

            Maar ik moet wel zeggen dat ik heel verbaast ben over deze reactie. Je post toch om reacties van anderen te krijgen? moeten ze dan allemaal positief zijn of dezelfde mening als jij hebben?
            Vriendelijke groeten, Sven
            Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

            Comment


            • #7
              Re: Genot (in oude korrel en b&w)

              Ik ga mee met de crop.
              Ik heb net even in PS zitten klooien en verschillende dingen geprobeerd. Denk dat het beeld er zeker sterker door wordt.
              Ik heb ook even de Marius versie geprobeerd, dus landscape net boven de wenkbrouwen. Ziet r ook goed uit.

              Korrel lekker en toning ook.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Genot (in oude korrel en b&w)

                Oorspronkelijk geplaatst door Svendc Bekijk bericht
                Glenn,

                Je weet zeer zeker waarmee je bezig bent, dat bewijzen de foto's op je website wel.

                Maar ik moet wel zeggen dat ik heel verbaast ben over deze reactie. Je post toch om reacties van anderen te krijgen? moeten ze dan allemaal positief zijn of dezelfde mening als jij hebben?
                Tuurlijk moete ze niet allemaal '+' zijn, als ik alles optel zal ik zowieso al aan meer '-' komen denk ik, maakt ook niet uit.
                De post kwam me gewoon 'houtain' over, misschien iets te fel gereageerd vanuit mijn kant (waarschijnlijk lag dan een verkeerde interpretatie hier aan de basis).



                grtz
                Glenn
                Mijn site...
                vandaelefotografie.be
                * BD0916BE *

                Comment

                Working...
                X