Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geisha's (in lingerie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geisha's (in lingerie)

    Als de titel van een bericht woorden als "lingerie" of "topless" bevat, is dit klaarblijkelijk een manier om veel lezers te interesseren voor je foto's.

    (waarmee ik niets wil afdoen aan de kwaliteit van die foto's want ik vind ze over het algemeen ook heel mooi!)

    De geisha's op deze foto's zijn geheel gekleed, maar ik wil toch eens kijken of mijn conclusie juist is of niet.

    Deze dames aangetroffen op een Japans Festival waar ze verschillende Japanse dansen demonstreerden. Deze foto's zijn "backstage" (gewoon op straat achter het podium) genomen, waar ik gelukkig wat dichterbij kon komen.

    Ik ben zelf wel blij met de foto's maar ik vraag me af of ik te snel tevreden ben. Elk commentaar is welkom!




    Last edited by Wim1960; 18 mei 2007, 19:47. Reden: is nu wel te zien

  • #2
    Re: Geisha's

    Zoals ik elders al zei; ik ben gek op al wat Japans is dus ook op deze geisha's maar da's niet zo moeilijk in dit geval want de foto's zijn heerlijk!


    ciao, gauloise

    Comment


    • #3
      Re: Geisha's

      mooi, vooral de tweede.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Geisha's

        de geisha's zijn op zcih wel plezant, maar fotografisch vertellen deze 2 beelden me weinig. Ik voel helemaal geen spanning of contact met het beeld. Ik heb eerder het gevoel alsof ik met een verrekijker naar deze 2 meiden zou kijken van een enorme afstand. Een kleine interactie tussen de geisha's zelf of met de camera had wel tof geweerst en had waarschijnlijk voor een veel beter beeld gezorgd.

        groetjes
        ZoOb
        Fujifilm S2 pro | www.ZoOb-style.be

        Comment


        • #5
          Re: Geisha's (in lingerie)

          Ja, wellicht heb je gelijk. Even afwachten maar.

          Comment


          • #6
            Re: Geisha's (in lingerie)

            De foto's zeggen me ook te weinig. De eerste is de beste, maar ze zijn niet 'krachtig' genoeg. Interactie zou misschien wel goed zijn, maar of dat makkelijk is weet ik niet. Misschien eens inspiratie op doen bij national geographic. Er is een fotografe (denk ik, naam ontglipt me nu effe) die een heel boek heeft over geisha's en daar staan echt pareltjes in.

            Benjamin
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Geisha's (in lingerie)

              Ik heb bewondering voor veel modelfotografen op BD.
              Ik had je foto's al eerder bekeken. Na het veranderen van je topic en je edit
              Als de titel van een bericht woorden als "lingerie" of "topless" bevat, is dit klaarblijkelijk een manier om veel lezers te interesseren voor je foto's.
              wordt mijn reactie: zielig .

              Jurgen

              Comment


              • #8
                Re: Geisha's (in lingerie)

                ik zie helemaal geen foto's ?
                D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                Comment


                • #9
                  Re: Geisha's (in lingerie)

                  nieuwsgierig? Plaatjes???
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geisha's (in lingerie)

                    Doe mij nummer drie maar....
                    http://www.fotohans.eu

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geisha's (in lingerie)

                      Ik zie helemaal geen foto's.
                      Fotoapparatuur
                      Portfolio

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geisha's (in lingerie)

                        Nu, hier snap ik niets van.

                        Niets veranderd aan de links naar de foto's maar die worden sedert vanochtend opeens niet meer afgebeeld?

                        Is dit mijn straf voor mijn experiment?

                        Overigens heb ik wel aangetoond dat er enige waarheid zit in mijn bemerking.

                        Foto's gepubliceerd op 13 Mei. Van 13 Mei - 17 Mei ongeveer 430 hits.

                        Titel aangepast op 17 Mei. Binnen 3 uurtjes aantal hits verhoogd tot meer dan 800!!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geisha's (in lingerie)

                          Ik zie de foto's nog gewoon hoor!
                          Maar ze spreken niet echt tot me, sorry...
                          ALS ik dan toch moet kiezen, dan ga ik voor de eerste.
                          ~Lieve groetjes, Saskia~
                          Ik gebruik Sony DSC-H2 en héél soms Nikon Coolpix 4600
                          Neem ook es 'n kijkje op S&S Photo (last update/new collection: 24-03-10)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geisha's (in lingerie)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Pruedence Bekijk bericht
                            Ik zie de foto's nog gewoon hoor!
                            Maar ze spreken niet echt tot me, sorry...
                            ALS ik dan toch moet kiezen, dan ga ik voor de eerste.
                            Hier geen foto te zien, op de PC naast me wel...

                            Grtz,
                            Tigra-boy
                            Grtz, Tigra-Boy
                            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geisha's (in lingerie)

                              Ook ik zit blijkbaar aan de verkeerde PC.
                              Geen foto's te zien ...
                              Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
                              BD0993BE
                              Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

                              Comment

                              Working...
                              X