Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gaston, Huub en Patrick

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Gaston, Huub en Patrick

    De laatste in de reeks hoorde eigenlijk bij de post van gisteren (Patrick).





    BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

  • #2
    Re: Gaston, Huub en Patrick

    In alle beelden wordt mooi met het licht gewerkt.
    Leuk hoe je de artistieke rommel bij 1 en 2 mee opgenomen hebt in de beelden.
    Bij 3 vind ik het standpunt net niet dat, want de halve cirkel van de achterliggende wand of plaat gaat nu wel behoorlijk door het hoofd van de man. En dat vind ik persoonlijk wat jammer.
    deka
    There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

    Comment


    • #3
      Re: Gaston, Huub en Patrick

      Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
      In alle beelden wordt mooi met het licht gewerkt.
      Leuk hoe je de artistieke rommel bij 1 en 2 mee opgenomen hebt in de beelden.
      Bij 3 vind ik het standpunt net niet dat, want de halve cirkel van de achterliggende wand of plaat gaat nu wel behoorlijk door het hoofd van de man. En dat vind ik persoonlijk wat jammer.
      deka
      Dank je, Deka, voor de tip!
      Die laatste is inderdaad een keuze: ofwel helemaal vrij onder de boog, of helemaal goed 'erdoor'.
      Ik heb de laatste gekozen omdat hij me iets 'dynamischer' leek. Maar je kan gelijk hebben! Thanks!
      BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

      Comment


      • #4
        Re: Gaston, Huub en Patrick

        KNAPPE PORTRETTEN !
        Boog d h hoofd stoort mij helemaal niet hoor :-)
        Grtn Thierry

        Comment


        • #5
          Re: Gaston, Huub en Patrick

          En zo zie je maar dat smaken kunnen verschillen :-)
          Uiteindelijk zal de definitieve keuze liggen bij de fotograaf zelf.
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

          Comment


          • #6
            Re: Gaston, Huub en Patrick

            Heel mooi - voorkeur voor eerste twee.
            Derde is een andere stijl lijkt me
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Gaston, Huub en Patrick

              2 vind ik de beste en 1 lijkt wel te veel gecropt? Het hoofd vind ik niet echt scherp vandaar.

              Comment


              • #8
                Re: Gaston, Huub en Patrick

                Drie heel goeie opnames maar oordeel liever (liefst) op één foto vanwege afzonderlijke verhalen, inhoud en sfeer wat nu dus niet kan !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Gaston, Huub en Patrick

                  Oorspronkelijk geplaatst door sugarman2 Bekijk bericht
                  2 vind ik de beste en 1 lijkt wel te veel gecropt? Het hoofd vind ik niet echt scherp vandaar.
                  Dank je. 1 is niet gecropt, maar bij uitvergroting is hij idd niet zo scherp als de andere. Toch is het een van mijn favorieten omwille van de sfeer.
                  BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gaston, Huub en Patrick

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Drie heel goeie opnames maar oordeel liever (liefst) op één foto vanwege afzonderlijke verhalen, inhoud en sfeer wat nu dus niet kan !
                    Goeie tip. Ze worden voor het examen ook wel samen gepresenteerd, maar apart geeft idd een andere indruk!
                    BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gaston, Huub en Patrick

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim Swerts Bekijk bericht
                      Goeie tip. Ze worden voor het examen ook wel samen gepresenteerd, maar apart geeft idd een andere indruk!
                      Wim, dat is inderdaad zo en vind het dus heel oprecht spijtig om daar geen commentaar bij te voegen want dit lijken me alle drie prima foto's ieder met hun eigen 'ziel' en eigen sfeer
                      En wat is het resultaat van het examen ? Veel succes.
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gaston, Huub en Patrick

                        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                        Wim, dat is inderdaad zo en vind het dus heel oprecht spijtig om daar geen commentaar bij te voegen want dit lijken me alle drie prima foto's ieder met hun eigen 'ziel' en eigen sfeer
                        En wat is het resultaat van het examen ? Veel succes.
                        Dat zal ik je tegen volgende maand weten te vertellen! Is m'n derde een laatste jaar. Eerst dienen er een 60-tal foto's gedrukt ingediend te worden verdeeld over de thema's portret, product, bedrijfs, sociale, landschap en architectuur. Daarna worden er drie proeven op tijd ingediend. Opdracht wordt gegeven en je dient die binnen een 4-tal uur uit te voeren en af te leveren. Laatste proef is een autonoom project waar je heel vrij in bent. Deze laatste wordt ook met een externe jury beoordeeld. Steekt dus best wat tijd in.
                        BD1729BE - Wim SWERTS - Nikon D600 + divers glaswerk tussen 28 en 300mm

                        Comment

                        Working...
                        X