Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Friends

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Friends




  • #2
    Re: Friends

    Heel apart en speciaal (duo) portret ! Alleen vind ik dat er op de man wat teveel is gesoft (persoonlijk) en dat maakt hem nogal vrouwelijk vind ik.
    Maar zeer zeker en ook vraag ik me af of de man zonder pels niet beter was geweest
    Btw, zijn toch geen echte dierenhuiden

    Comment


    • #3
      Re: Friends

      Oorspronkelijk geplaatst door picasso
      Heel apart en speciaal (duo) portret ! Alleen vind ik dat er op de man wat teveel is gesoft (persoonlijk) en dat maakt hem nogal vrouwelijk vind ik.
      Maar zeer zeker en ook vraag ik me af of de man zonder pels niet beter was geweest
      Btw, zijn toch geen echte dierenhuiden
      tot daar toe, hij draagt vrouwen lippestift en heeft precies wat teveel bruin poeder op...

      fotografisch zeer goed plaatje
      Last edited by Xentro; 31 januari 2006, 13:03.
      Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
      Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

      Comment


      • #4
        Re: Friends

        De opname is niet gesoft hoor , zelfs verscherpt in de raw converter ;
        Geloof wel dat het echte beestenhuiden waren maar ze waren al tijdje dood . Was inderdaad wellicht beter geweest met de man zonder die huiden maar ja het was hun idee ..

        Comment


        • #5
          Re: Friends

          Oorspronkelijk geplaatst door awacs457
          De opname is niet gesoft hoor , zelfs verscherpt in de raw converter ;
          Geloof wel dat het echte beestenhuiden waren maar ze waren al tijdje dood . Was inderdaad wellicht beter geweest met de man zonder die huiden maar ja het was hun idee ..
          Niet gesoft, maar wel gepoederd dan toch, lijkt toch heel soft

          Comment


          • #6
            Re: Friends

            vind het een mooiere opname zonder spijkerbroeken(bedoel scrollen natuurlijk).
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Friends

              Vind de opname totaal geslaagd in de zin dat hier een illustratie is van hoe de mens zich wil tooien in de pels van beschermde diersoorten en daarvoor niet aarzelt om zich desnoods wat (of helemaal als het moet) bloot te geven.
              De arrogante blik in de ogen van het koppeltje illustreert zeer goed de eigendunk en gevoelens van suprematie die het mensdom moet plaatsen boven het dierenrijk.
              Voor de fotograaf
              Voor het mensenpaar dat zoiets bedenkt:

              Mss nog een raadgeving aan het mensenkoppel: het mannetje heeft geen lichaamsbeharing (maar wel haargel) en dat wijst erop dat ze nog veel beter kunnen: volledig kaal geschoren, ingeolied of gesmeerd, en dan integraal naakt bedekt door vers gestroopte dierenhuiden.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Friends

                Het eerste wat ook opviel was de (al dan niet) aan gebrachte (eventueel via PS of zo) "produkten" op het gezicht van de man. Technisch is de foto perfect uitgevoerd, maar die "produkten" of althans de indruk ervan lijkt niet te kloppen.

                Enne, laten we on topic blijven hé. We dienen hier de foto te bekijken en niet dierenrechten te behandelen. Ik heb daar mijn persoonlijk standpunt in, maar dat doet hier niets ter zake. Daar zijn wellicht andere fora voor.

                Groeten,

                Nat
                natwork.be

                Comment


                • #9
                  Re: Friends

                  Hallo Awacs,

                  Deze spreekt me nu toch echt niet aan hoor !
                  Technisch gezien is het natuurlijk, zoals we van je gewoon zijn, weeral toppie , maar die konijnenvellen doen me nu al denken aan de Oude Belgen....
                  Neen, sorry, voor mij doen deze afbreuk aan de kwaltieit je foto !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Friends

                    De opname is technisch erg goed, maar de dierenhuiden leveren geen meerwaarde. Bovendien mis ik een spanningsveld tussen beiden.

                    Wat aandacht voor details (ik mis hier ook vaak): het buikje van het meisje zou ik wat bijklonen, zodat het niet over de broekriem hangt. In de zoeker merk je dit niet altijd...
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

                    Comment


                    • #11
                      Re: Friends

                      Ik houd niet zo van studio-opnamen, maar deze vind ik toch wel geslaagd. En om precies de tegenovergestelde redenen dat Fullator h'm afkeurd. Het doet me een beetje aan de Puch- en Tomasposters uit de jaren zeventig denken. Ook altijd een jongen en een meisje met zo'n afstandelijke blik die elkaar wat liefdeloos beetpakken. Een beetje suf gevoosd, maar dat hoorde nu eenmaal op die leeftijd. In die tijd droegen de wat alternatieve types vaak bont. Dus het bont hoort erbij.
                      Ik kon als puber urenlang naar dat soort posters staren.
                      Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                      Simpele albumpjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Friends

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
                        het buikje van het meisje zou ik wat bijklonen, zodat het niet over de broekriem hangt. In de zoeker merk je dit niet altijd...
                        Broekriem? Ook zonder door de zoeker te kijken zie ik de broekriem niet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Friends

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                          Broekriem? Ook zonder door de zoeker te kijken zie ik de broekriem niet.
                          Broekrand dan. Ik wou subtiel en delicaat blijven .
                          Dit soort zaken is me al vaker overkomen. Je kijkt naar de laptop en dan zie je dat er plots een hoop details opstaan die je helemaal niet wil hebben. Of dat hetgene wat je zeker wou hebben er niet helemaal opstaat . Leve de digitale fotografie dus.

                          Jammer dat ik het met Porochelt qua smaak niet eens kan raken. Voor mij is belangrijk hoe de uiting van de relatie van het koppel overkomt, en die lijkt me ongeïnteresseerd. Dat mag natuurlijk, koelheid kan ook worden overgebracht, maar is dit echt wat ze wilden?

                          Verder sluit ik me eerder aan bij Kodachrome - al heb ik bij de props hier nog wel ergens een namaakvos rondslingeren.
                          Fullator
                          Fotostudio Candela Zone
                          website: http://www.chronax.be
                          website: http://www.marquisemodels.eu

                          Comment

                          Working...
                          X