Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Freya

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Freya

    ...leeg...

  • #2
    Re: Freya

    Erg herfstig van sfeer.
    Hier vind ik de ruimte boven je model niet echt overdreven, waarschijnlijk omdat het bijdraagt aan de sfeer maar toch mag er iets af.
    Een speciaaltje met mooie toning en een fris naturel model.

    Comment


    • #3
      Re: Freya

      Mooie opname van een mooi model op een mooie locatie. Ik heb bij veel opnames ook boven teveel speling gelaten en deze wat via crop weggewerkt.. en de herfst was voelbaar ... bibber nog..

      Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Freya

        Tja, meningen verschillen, maar ik vind deze foto echt niet mooi. De achtergrond is veel te druk voor mij, het model lijkt wel een paspop te imiteren, en dat licht ... zo saai dat zelfs een politiek debat spannend wordt.

        Comment


        • #5
          Re: Freya

          lijkt op een snapshot. indien niet snap ik niet waar je met deze foto naar toe wou. lijkt ook wat donker maar kan ook aan mijn scherm liggen
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Freya

            Oorspronkelijk geplaatst door unalom Bekijk bericht
            lijkt op een snapshot. indien niet snap ik niet waar je met deze foto naar toe wou. lijkt ook wat donker maar kan ook aan mijn scherm liggen
            En indien wel?
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Freya

              Wow! (Echt ook mijn eerste reactie bij het zien van die foto.)

              De beeldcompositie is speciaal. Ik zou er waarschijnlijk zelf niet direct op gekomen zijn in een soortgelijke situatie. Maar ik vind het overtuigend!

              Comment


              • #8
                Re: Freya

                Dan snap ik het ook niet mazr dan ligt het aan mijn kleine geest 😉
                A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

                Comment

                Working...
                X