Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

focuspunt op de ogen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] focuspunt op de ogen

    daar de meisjes een masker dragen, vraag ik me af hoe zouden ze eruit zien zonder masker op. dan kijk je naar de ogen en laat je de verbeelding werken. zo ging het vroeger ook als men een avontuurtje wou droeg men een masker


    Last edited by D.B.D; 13 augustus 2019, 05:36.

  • #2
    Re: focuspunt op de ogen

    Bedankt aan de ruimschoots 1200 kijkers naar dit beeld, en om tegemoet te komen aan de BD leden zal ik vanaf nu max 2 beelden per week op het forum plaatsen zodat zij ook wat meer aandacht krijgen.

    Comment


    • #3
      Re: focuspunt op de ogen

      Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
      Bedankt aan de ruimschoots 1200 kijkers naar dit beeld, en om tegemoet te komen aan de BD leden zal ik vanaf nu max 2 beelden per week op het forum plaatsen zodat zij ook wat meer aandacht krijgen.
      .....en ook bedankt.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: focuspunt op de ogen

        Dit vind ik al 2 van de betere beelden die je hier hebt laten zien.
        Het hoge aantal kijkers heb je een beetje in de hand gewerkt vanwege eerdere beelden en eigen reacties denk ik

        Vanaf nu een nieuwe start en meer kwaliteit ipv kwantiteit?

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: focuspunt op de ogen

          Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
          Dit vind ik al 2 van de betere beelden die je hier hebt laten zien.
          Het hoge aantal kijkers heb je een beetje in de hand gewerkt vanwege eerdere beelden en eigen reacties denk ik

          Vanaf nu een nieuwe start en meer kwaliteit ipv kwantiteit?

          Grtz,
          Kurt
          zoals deze twee beelden en in de toekomst nog beter, tot vrijdag

          Comment


          • #6
            Re: focuspunt op de ogen

            Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
            Dit vind ik al 2 van de betere beelden die je hier hebt laten zien.
            Het hoge aantal kijkers heb je een beetje in de hand gewerkt vanwege eerdere beelden en eigen reacties denk ik

            Vanaf nu een nieuwe start en meer kwaliteit ipv kwantiteit?

            Grtz,
            Kurt
            Met een aanklik generator. Zelfs de beste foto's van gerenommeerde fotografen halen het aantal kliks hier op BD niet.
            Dus hij houdt zichzelf voor de gek. Daarbij trolt hij naar andere leden ook nog eens een provocerende tekst.

            Comment


            • #7
              Re: focuspunt op de ogen

              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
              Met een aanklik generator. Zelfs de beste foto's van gerenommeerde fotografen halen het aantal kliks hier op BD niet.
              Dus hij houdt zichzelf voor de gek. Daarbij trolt hij naar andere leden ook nog eens een provocerende tekst.
              Het aantal views gaan zeker niet om de mooie beelden gaan die hij post.
              Maar op den duur worden zo'n posts meermaals aangeklikt om de reacties te bekijken en niet de foto (waar het in de eerste plaats om zou moeten gaan).

              Maar idd jammer dat dit blijkbaar hoger 'scoort' qua views dan echt knappe foto's die hier passeren.
              Ik blijf erbij dat dit mee van zijn betere foto's zijn, maar na zijn laatste uitspraken in een andere rubriek denk ik stilaan dat hij van een andere planeet komt...

              Comment

              Working...
              X