Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Floris 8 maanden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Floris 8 maanden

    Ook eens een jong ventje voor de lens gezet..alhoewel gezet..

  • #2
    Re: Floris 8 maanden

    Bewerking vd achtergrond is erg slordig.
    Ruimte links...mag er van mij af.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Floris 8 maanden

      koppie is lekker belicht.
      oogkes/mondje en neusje OK.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Floris 8 maanden

        Zal hem eens op een andere pc bekijken, zie hier niks aan de achtergrond..

        Comment


        • #5
          Re: Floris 8 maanden

          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
          Bewerking vd achtergrond is erg slordig.
          Ruimte links...mag er van mij af.
          Achtergrond stoort mij niet, maar zou ook links wel een stuk weglaten zodat het hoofdje op een sterk punt komt te liggen met als extra een mooie diagonaal opstelling van linksboven naar rechtonder.

          Henri
          lidnummer: BD0435BE

          Comment


          • #6
            Re: Floris 8 maanden

            Even met levels geschoven in PS gaf me dit beeld, waar de achtergrondbewerking erg opvalt.
            Foto staat ook in AdobeRGB en dat geeft vaak een fletsere foto in webbrowsers.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: Floris 8 maanden

              leuk om te zien.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Floris 8 maanden

                Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                Even met levels geschoven in PS gaf me dit beeld, waar de achtergrondbewerking erg opvalt.
                Foto staat ook in AdobeRGB en dat geeft vaak een fletsere foto in webbrowsers.

                Mischien een domme vraag maar wat wil je met deze foto bedoelen.
                Ik denk dat wanneer je zo met de schuifjes werkt je dit effekt bij iedere foto gaat hebben.

                Wat de foto betreft, lijkt overbelicht tot wanneer je naar die ogen kijkt.
                Zou je hier niet kunnen spreken van een licht (of zware?) vorm van high key.
                Rap een kadertje rond en ophangen( dat kadertje)
                Robby bb
                Minder tijd achter de computer
                Is meer tijd achter de camera

                Comment


                • #9
                  Re: Floris 8 maanden aangepast

                  Paly,
                  op de laptop ziet het er inderdaad vreselijk uit, kan ik niet tegenspreken..heb hem een beetje aangepast en voor de rest gelaten zoals het was.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Floris 8 maanden

                    Oorspronkelijk geplaatst door robbydorine Bekijk bericht
                    Mischien een domme vraag maar wat wil je met deze foto bedoelen.
                    Ik denk dat wanneer je zo met de schuifjes werkt je dit effekt bij iedere foto gaat hebben.

                    Robby bb
                    Dat de achtergrond niet egaal is er zit een 'degradé' in
                    dat effect heb je niet bij elke foto dus

                    foto: croppen en dan is het pakken beter
                    U choose
                    No rules. Great shots.
                    -
                    Online

                    Comment


                    • #11
                      Re: Floris 8 maanden aangepast

                      Mischien een domme vraag maar wat wil je met deze foto bedoelen.
                      Vind het idd een beetje een domme vraag. Smetje heeft de foto in Showcase gezet en verwacht een beoordeling. Ik zie in de bewerkingen en heb het dan niet over gradueel verloop in de achtergrond, maar over de penseeltrekken.
                      Na je tweede bewerking vind ik het eerlijk gezegd nog erger. Sorry.

                      Met de dodge (tegenhouden) tool, lukt het ook wel om je achtergrond witter te krijgen. Of zelfs de hoge lichten clippen, maakt 'm ook wit.
                      Als je m'n opmerkingen liever niet hoort, gelieve dat dan ook te zeggen, dan zwijg ik wel

                      PS: tussen zijn lichaam en rechterarm ben je de achtergrond vergeten wit te maken .
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: Floris 8 maanden

                        Schoontje van een dappere

                        Comment


                        • #13
                          Re: Floris 8 maanden aangepast

                          Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                          Vind het idd een beetje een domme vraag. Smetje heeft de foto in Showcase gezet en verwacht een beoordeling. Ik zie in de bewerkingen en heb het dan niet over gradueel verloop in de achtergrond, maar over de penseeltrekken.
                          Na je tweede bewerking vind ik het eerlijk gezegd nog erger. Sorry.

                          PS: tussen zijn lichaam en rechterarm ben je de achtergrond vergeten wit te maken .
                          Sorry mannen, maar ik moet dit 200% bijtreden
                          Ik vind dit op PS gebied prutswerk en dat maakt de foto totaal ongenietbaar...
                          Groeten Dirk
                          Website : http://www.gakrid.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Floris 8 maanden aangepast

                            Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                            Vind het idd een beetje een domme vraag. Smetje heeft de foto in Showcase gezet en verwacht een beoordeling. Ik zie in de bewerkingen en heb het dan niet over gradueel verloop in de achtergrond, maar over de penseeltrekken.
                            Na je tweede bewerking vind ik het eerlijk gezegd nog erger. Sorry.

                            Met de dodge (tegenhouden) tool, lukt het ook wel om je achtergrond witter te krijgen. Of zelfs de hoge lichten clippen, maakt 'm ook wit.
                            Als je m'n opmerkingen liever niet hoort, gelieve dat dan ook te zeggen, dan zwijg ik wel

                            PS: tussen zijn lichaam en rechterarm ben je de achtergrond vergeten wit te maken .
                            Waarom ik het geen domme vraag vindt is voor het volgende.
                            Ik heb deze foto nu op 4 verschillende schermen bekeken waaronder 1 gecalibreerde en 1 laptop en van deze degrade merk ik niets van alleen wat nuanceverschillen
                            Blijkbaar ben ik niet de enige.
                            Vraag ik mijn eigen af of alles spierwit moet zijn zonder degrade. Ik denk dat dit moeilijk te bekomen is of mischien in labo omstandigheden. Geen enkele verlichting geeft een 100% egale resultaat. Waaruit dan de nuances van kleur en licht onstaan
                            Heeft de niet geresizde versie deze degrade ook?
                            Ik vindt dit wel een intressante discutie, waaruit weer blijkt dat we comments geven aan de hand van schermen die allen iets anders weergeven, zelfs al zijn ze van het zelfde merk en type .
                            Robby BB
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Floris 8 maanden

                              Vraag ik mijn eigen af of alles spierwit moet zijn zonder degrade. Ik denk dat dit moeilijk te bekomen is of mischien in labo omstandigheden. Geen enkele verlichting geeft een 100% egale resultaat. Waaruit dan de nuances van kleur en licht onstaan
                              Zoals gezegd, heb ik het niet over de 'degrade', maar over de penseeltrekken die duidelijk te zien zijn.
                              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                              Comment

                              Working...
                              X